Látom te benne vagy a forgásban. 32 külös ráfot tudsz szerezni?Vagy esetleg hogy honnan lehetne olyat elökerítteni mert ugye ez elég gond mert szinte az összes 36 küllös
köszi
Hát nekem volt fenn Gold fren betét meg más is. Aztán egyszer nem kaptam mást vettem egy AP Racing-et nem 3200-ért hanem 6000 környékéért. Na mondanom sem kell, hogy mekkora lett a javulás...Ég és föld. Most már sokkal jobban adagolható még csizmában is. Eddig olyan volt, hogy rátettem a lábam, akkor semmi, de most frankó. Amúgy nem tudom lehet-e valami különbség sm meg offroad csimma között. Nekem cross csizmám van, de abban nem érzek semmit. Ha a váltókart is úgy állítom be, hogy cipőben faszán tudjak váltani, akkor csizmában nem veszi be a sebességet. Így meg emelgetni kell a lábam is...Mondjuk már megszoktam. Csak érdekes, mikor mások gépével mentem csizmában, akkor szinte alig fért be a lábam a lábtartó meg a váltókar közé... Lehet én vagyok mutáns... ?
Valóban igyekszem az lenni, de konkrétan lövésem sincsen hogyan lehetne változtatni a féknyereg távolságát a lengővillától...legalábbis KTM esetében (más márkáknál lehet megoldható)...
Azért választottam a szélesebb felnit,hogy könnyebben kapjak rá gumit.Bár így sem tökéletes a 4,5 meg a 165 együtt,de majd szólok ha úgy érzem emiatt vagyok lassú
A komplett első fék volt 30-ba,nem az adapter Na jó,32.
A rajta állok a pedálon dologra már gondoltam vasárnap is és próbáltam direkt 5-10 kört úgy menni hogy nagyon figyeltem a lábamra és így is kifingattam a tárcsát.Utánna 10 perc pihenő és lehülve megint harapott.Megpróbálom még a pedál lejjebb állítását,hátha bennem van a hiba csak nem veszem észre
De ha az se segítt akkor feldrótozom rá a 240-es crf tárcsát
Huh, nem találok szavakat!