Én anyiból rtem meg a choppereseket hogy kuurva kényelmes 6-700km meg se kotyyan a farodnak!
És pl a fater shadow ja 185öt megy, na az nem éppen tötymörgés
Adventure olyan magas hogy leszédülnék róla, meg max magassarkúba érne le a lábam.Aszfaltra nekem csak 17-kerekek kellenek, csúperezenek a múmiák, nem tötyögni akarok még! Nekem bejön a 950 Sm csak az anyagi része tart vissza töle.
annyira felesleges és hülyeség ezen vitatkozni szerintem, hogy melyik motor mire jó meg mire nem... én pl. a choppereseket nem értettem meg soha (legalábbis 50 alatt), mégis van akinek az kell, örülni kell neki, legalább nem tartanak fel
A rossz mo-i utakra egy 950 Adventure sztem 100x jobb túramotor mint akármilyen SM...egyedül akkor jobb választás a SM, ha pályázni is akarsz vele meg túrázni is, mert az előbbire az Adventure ugye nem nagyon alkalmas...
Ezt magyarázom hogy nemtom! Pályára nagy (Hring, Pring kivételével), túrázni kényelmetlen (meg kicsi a tankja), fagyizó elé puncimágnesnek meg ronda...
Ha Te tudod, akkor ne csigázz már, mondjad bakker, mert itt ácsorog az ajtóban a kíváncsiság egy bazinagy késsel és mindjárt megöl!
Okesz jere szeretettel várunk meg mindenkit bár még épitkezünk belül de remélem már csak hetek és mükszik a hely gumiszereléstöl elkezdve mindent meg tudunk majd csinálni elvileg! Nah én mentem hosszu vót a nap akko majd duma ! Üdvözletem
Laci manuálom csak japán van de szart se ér sajna!
Sanya a reptéren semmi változás épül a tacsko meg iljesmi jah és a reptér elejében nyitunk egy független motorszerelö mühelyet egyik barátommal! Nemsokára nyitás már készül a mühely!
És pl a fater shadow ja 185öt megy, na az nem éppen tötymörgés