Mi múltkor emeltünk a tűn, kisebb, 42-es alapjárati fúvókát tettünk be és beállítottam a keverékképző csavart (alul- elöl a karburátoron, meleg motornál, amikor a legmagasabbra szökik a fordulat kb 2-2,5 csavarás) illetve bekötöttem a gázállás mérőt és jó lett. Nekem most 172,5 főfúvóka van bennt.
De neked az összes beállítás más lesz, mert más karburátor és kipufogó rendszer van fennt.
A hideg levegő oxigéntartalma magasabb. Nekem is elkezd durrogni, ha fogy a benzin (tartalékra váltás előtt) és kevesebb benzint- ugyanannyi levegőt kap a motor.
Nézz egy gyertyaképet, mielőtt belekezdenél, mindent elárul!
Tegnap megvolt az olajcserém
Olasz motor fóbiások ne olvassák.
Lett egy új vasam, amit itt szerintem csak Zrider és Duke barátom néz valamibe.
Infók hamarosan! De addig is a jelszó: DESMO
Ezt komolyan gondoltam.
Mástészta:
nekem fuldoklott a motor(2t mondom mástészta!) tettem a tűt fel is le is semmi aztán levegőcsavar állit majd ugy megpróbál a tűt fent is lentis majd hosszas kisérletezgetés és kitapasztalás után jöttem rá hogy is jó a motornak.
Az én vasamat egyébként télre teljesen át kell kalibrálni mert amugy be sem tudom inditani.
ha rövidebb rész áll ki a suberből, mint előtte, az ad neki, tehát ha feljebb teszet a pöcköt, az elvesz kicsit a benzinből. legalábbis, ha ez is úgy működik, mint a sámson - és szerintem igen
De neked az összes beállítás más lesz, mert más karburátor és kipufogó rendszer van fennt.
A hideg levegő oxigéntartalma magasabb. Nekem is elkezd durrogni, ha fogy a benzin (tartalékra váltás előtt) és kevesebb benzint- ugyanannyi levegőt kap a motor.
Nézz egy gyertyaképet, mielőtt belekezdenél, mindent elárul!
Tegnap megvolt az olajcserém
Olasz motor fóbiások ne olvassák.
Lett egy új vasam, amit itt szerintem csak Zrider és Duke barátom néz valamibe.
Infók hamarosan! De addig is a jelszó: DESMO
Mástészta:
nekem fuldoklott a motor(2t mondom mástészta!) tettem a tűt fel is le is semmi aztán levegőcsavar állit majd ugy megpróbál a tűt fent is lentis majd hosszas kisérletezgetés és kitapasztalás után jöttem rá hogy is jó a motornak.
Az én vasamat egyébként télre teljesen át kell kalibrálni mert amugy be sem tudom inditani.
próba cseresznye, nemde?
Már aki talpon/ keréken tud maradni. Nekem nem menne már biciklin se szerintem