Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vasárnaponként Máriapócsra járnak az Aprilia SXV-k. A főnöknek DUCATI HYPERMOTARD-ja van. Azzal is szokott jönni. Ha szerencsétek van akkor megnézhetitek A hangja az nagyon bika.
Szubjektív vélemény, de nekem rettenetesen tetszik! Nagyon jól néz ki, meg ahogyan csörög a blokk, iszonyat jó hangja van. Hasonló nagy motorok közül a BMW HP2-je tetszik, de azt sajna nem tudtam sokáig csodálni, mert csak elszaladtam mellette. Nekem mindekettő nagyon bejön, nem is olyan nagyok, mint azt először gondoltam! Bármelyiket elfogadnám! Tényleg HP2-vel már van valakinek tapasztalata? Nem pályázásra gondolok, mert nem egy kategória az SMR-ekkel!
Sziasztok. Engem is érdekel, hogy lessz-e Máriapócs vasárnap.
Látom nem ereszt a téma, vagy a fajtajelleg dübörög?
Nem vagy egy jó vitapartner, kóstolgatni nagyon szereted az embert, de csak a te véleményed a fő irányvonal. Mégis mit vártál mit írjak neked? Tudom előre alig várod, hogy beszólhass.
Az ugye első körben is tisztán látszik, hogy a Hypermotard nem neked készül, talán ha gyártanak 21” kerékkel hyperretardot valamikor!
De könyörgöm ez egy supermoto topik! Nem motorozz.hu/hcc, vagy KTM klub locsi-fecsi plüsspatkány, vagy cerkahegyező 18+, ezekben a topikokban mérvadó a véleményed.
Sőt a kereslet kínálat arány is 50-50%! Asszem ha én írnék nálatok olyat, hogy ronda az EXC, igen gyorsan el lennék küldve a k***a muterba.
Miért akarsz meggyőzni, hogy jobb választás egy Adventure? Mire jobb? Erdélybe kimenni?
Max, ha az úttalan utakon akarod keresni a szittya Magyarságod, de ha a meglepően jó minőségű utakon akarsz túrázni akkor a Ducati is megteszi. Szélvédelem? Majd 50év felett! Addig meg had fújjon.
Ha már Románia, akkor a TRANSZ FOGARASON szívesen megnézném mit művelsz egy Adventure-el.
Hogy finoman fogalmazzak, nem pendülünk egy húron!
Én örülök, hogy egy ilyen lehet nálam, igaz rövid ideig, mert képzeld csak, gazdasági válság ide vagy oda, van gazdája. Tudom ez tőr a szívedbe, de hidd el ezt is emberek veszik nem UFO-k!
Na, ennyi elég legyen vitazárónak, tényleg unom a bölcsességeidet!

EXC forever!
Sajna nem. Eleget estem múlt vasárnap
Sztem már csak jövőre lesz pályanap nekem
mondj valamit mester!
Ti készültök vasárnap máriapócsra?
Én csak be
óó
babettát leáttételezem ugy hogy 210et vigye igaz 3 nap alatt érné el...
amugy oké értem.
áttátel csere mond valamit
140et az enyémis tudott (amíg ment a power )
ÓRA szerint, az lehet "csak" 150 volt...
ebben a 163 ban nincsen egy kis kamu faktor?
Az enyém agyontuningolva megy 145-150et
Egyszer mentem a 125ös MXxel óra szerint 163,5et, de ott már be voltam feküdve mint a spíííídesek
Egy épített lowridert próbáltam még anno motoros pályafutásom elején, de azt csak városban próbáltam, így arról hogy mennyivel lehet vele tartósan utazni nem tudok nyilatkozni.
Viszont azt tudom, hogy az SC-vel tartósan 130-140-et lehetett menni, de azon is nagyon kellett már olyankor kapaszkodni, pedig ott legalább a talpamnál nem kapott alám a huzat
Nekem a napokban volt szerencsém kipróbálni egy 950-es SMet, elég jó, de letettem róla. Hypermotard durvább,de az én magasságomhoz kicsi. A Minden motorban írnak tartós tesztet a KTM-ről.

Szép a motorod
de gonosz!
Fogorvos nem kereste még a székét?
Szia(sztok)"nem mindegyiknél igaz"..nem mindenkinél mert a törpe alkatuak elbujnak a felnyitott tanksapka mögött ..
Volt már choppered?
Ez a letép a szél szerintem nem mindegyiknél igaz, egyáltalán nem volt probléma nagy sebességnél sem!..
185-nél hogy ülsz egy hónajszáriton?
kemény
Ja, csak egy normális motorral a 6-700 km az 6-7 óra, krómtemetővel meg 15, mert ha 100-nál gyorsabban mész letép róla a szél...
Ettől függetlenül ha bacottsok pénzem lesz egyszer, biztos lesz valami ilyesmi jellegű motorom is (V-Rod monnyuk), persze nem egészen gyári állapotban
Beragadt a fék?