Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja akkor ma kussolok...majd holnap kötöszködünk vele
de végülis igaz volt nem?
köcsög
Na végre 1 vérprofi megmondta a frankot ........
Sutyi ne magyarázz mert mosmán érik a verés! Gyuri most küldött át egy csomó számot ugyhogy ezen az egy délutánon a pártján állok... Holnap megváltoznak a dolgok
attól függ hogy egyenesen mész e vagy kanyarodni is kell ha egyenesen akkor még az átlag is tudja húzni najó fáradt vagyok...
Ez az üzóra is 1hülyeség..1vérprofi és 1 átlag embernél is más..szerintem
Bocsáss meg a tudatlanságomért György
nem vagyok ideges,csak faszért vagy ilyen értetlen
Imádom amikor ideges
te nagyon fasz kakucson 1 óra alatt 65 kmt mész pontosan. +-5 ne legyél hülye ha már szép nem vagy.
Hát nemtudom....kakucson nem produkálna 70km/h átlagsebességet, max Gyuri a KTM el
ha 1 üórának 100 kmt veszel akkor az 30ezer km...de inkább számoljunk csak 70km/üö és akkor márcsak 21ezer km,az meg nem is olyan vészes,igaz ki vannak hegyezve.
Ex-krosszversenyző ismerős azt mondta, 300 üzemóránál szépen le kell puceválni a gépet és eladni a picsába - ehhez képest még ha "csak" 270 van is benne és nem volt bontva a blokkja, az azért nem kispálya!
Igaz, a Husaberg fórumon van egy arc, annak már valami 930 üó. van az 501-esében és annak is bontatlan a blokkja, de hát az enduro az azért más egy kicsit!
-majdnem
télen nem megy a sm...szóval évi 9 hónappal számoljunk saccper igaz az is majdnem 270 óra...
Az akkor 3 év alatt 360 ha jól számolom...az nem kevés egy krosszmotornál, valóban!
Csak tippelni tudok mert nemaz ennyém.Havi 10-óra lehet ebböl kb 3-a versenyszintü...
Igen ugy..
A 3 év mennyi km-t (vagy üzemórát) jelent?
de nem is 2500 kmenként van benne olajcserélve ha nem 8 üóánként....
Minden elöitélet nélkül...CRF450 3évesen (versenyszerüen sm-ként használva)bontatlan blokk...
Amúgy sztem arányaiban az EXC-mel többet szoptam...bár az MZ-met semmi sem überelheti, annál a motorozott km-ek/szereléssel tölött órák aránya sztem még még az 1-et sem éri el!
Miért, eddig még csak 2x kellett szétborítani a blokkot és a szokásos kopó-fogyó alkatrészeken kívül alig 300e-t költöttem rá...
Mondjuk ez az utolsó igazából várható volt, 70e km környékén még a kímélően használt LC4-ek hajtókarja is megadja magát, ez meg (mármint a kímélő használat) az előéletét ismerve az enyémről viszonylag kevéssé mondható el

Viszont - most mindenféle előítélet nélkül - k#rvára kíváncsi volnék hogy bármelyik japán egyhengeres hasonló jellegű használat mellett, mennyit bírna ki...
ha nem tudnam mennyit szoptal azzal a motorral meg gondolkoznek is a dolgon :D