Sutyi ne magyarázz mert mosmán érik a verés! Gyuri most küldött át egy csomó számot ugyhogy ezen az egy délutánon a pártján állok... Holnap megváltoznak a dolgok
ha 1 üórának 100 kmt veszel akkor az 30ezer km...de inkább számoljunk csak 70km/üö és akkor márcsak 21ezer km,az meg nem is olyan vészes,igaz ki vannak hegyezve.
Ex-krosszversenyző ismerős azt mondta, 300 üzemóránál szépen le kell puceválni a gépet és eladni a picsába - ehhez képest még ha "csak" 270 van is benne és nem volt bontva a blokkja, az azért nem kispálya!
Igaz, a Husaberg fórumon van egy arc, annak már valami 930 üó. van az 501-esében és annak is bontatlan a blokkja, de hát az enduro az azért más egy kicsit!
Amúgy sztem arányaiban az EXC-mel többet szoptam...bár az MZ-met semmi sem überelheti, annál a motorozott km-ek/szereléssel tölött órák aránya sztem még még az 1-et sem éri el!
Miért, eddig még csak 2x kellett szétborítani a blokkot és a szokásos kopó-fogyó alkatrészeken kívül alig 300e-t költöttem rá...
Mondjuk ez az utolsó igazából várható volt, 70e km környékén még a kímélően használt LC4-ek hajtókarja is megadja magát, ez meg (mármint a kímélő használat) az előéletét ismerve az enyémről viszonylag kevéssé mondható el
Viszont - most mindenféle előítélet nélkül - k#rvára kíváncsi volnék hogy bármelyik japán egyhengeres hasonló jellegű használat mellett, mennyit bírna ki...
Igaz, a Husaberg fórumon van egy arc, annak már valami 930 üó. van az 501-esében és annak is bontatlan a blokkja, de hát az enduro az azért más egy kicsit!
Mondjuk ez az utolsó igazából várható volt, 70e km környékén még a kímélően használt LC4-ek hajtókarja is megadja magát, ez meg (mármint a kímélő használat) az előéletét ismerve az enyémről viszonylag kevéssé mondható el
Viszont - most mindenféle előítélet nélkül - k#rvára kíváncsi volnék hogy bármelyik japán egyhengeres hasonló jellegű használat mellett, mennyit bírna ki...