Persze hogy van: se a többi japán gyár se az európaiak nem csinálnak utcai 400-ast, csak versenygépet. Gondolom nincs kedved 10-20 üzemóránként olajat+szűrőt cserélni, 2-300 üzemóránként meg blokkot generálozni...
azert gondoltam 400-asra, mert videken lakom, de pesten melozom, vagyis havonta egyszer haza is mennek... ha nem is autopalyan mennek, de foutra keves a 125 (meg a 4utem szebben szol ). autot rendszeresen vezetek, szoval a forgalom nem zavar az uton... a markat illetoen pedig asszem maradnek valamilyen europai tipusnal - nem tudom miert, valahogy szimpatikusabbak... vagy van vmi. oka, hogy suzukit irtal?
essem
Egy supermotonak nem kell csilli villinek lennie szerintem
azert gondoltam 400-asra, mert videken lakom, de pesten melozom, vagyis havonta egyszer haza is mennek... ha nem is autopalyan mennek, de foutra keves a 125 (meg a 4utem szebben szol ). autot rendszeresen vezetek, szoval a forgalom nem zavar az uton... a markat illetoen pedig asszem maradnek valamilyen europai tipusnal - nem tudom miert, valahogy szimpatikusabbak... vagy van vmi. oka, hogy suzukit irtal?
essem
Örökké leáll vagy be se indul meg zabál mint állat és még kompresszió sincs benne!