2tvel csak a szopás ment utcán...meg drága az olaj....itt meg ugye 5ezer kmenkent 1 liter olaj ami 3 pénz meg 1 szűrő ami 2ezer,minden 2. olajcserénél + még 1 szűrő ami 4ezer.
hát ha mázlid van csak dugó kell.....meg ugye hézagolás..50 el számojj minimum....jó a négytéé...most nagy divat..meg hasznos is...csak pöppet drága dolog..
hát remélem nekem max dugó kell.az mi pénz? 30?áhh édes istenem,félek hogy nekem se lesz olcsó mulatság mindez kész lett..jobban megy azóta?érzel vmi különbséget?
Nekem most elég hosszú volt a lista...
új cuccok:
hajtókar komplett
főtengely-csapágyak
dugattyúgyűrűk (Wössner)
szelepszár-szimmeringek
csomó tömítés, szimmering
alig használtak:
vezérműtengely
vezérműlánc
egyik olajpumpa belseje
egyik váltótengely
+szelepbecsiszolás
alles zusammen (elég komoly kedvezménnyel) 140e, ebből 10e volt a munkadíj (alapetően én szereltem, csak ha nem boldogultam valamivel egyedül akkor segített valaki közülük - mondanom se kell hogy összesen nem 2,5 munkaórát, hanem sokkal többet)!
Normális esetben szelepeket nem kell cserélni, maximum becsiszolni (azt én is megcsináltam).
Dugót meg kell mérni, mert lehet hogy elég csak a gyűrűket cserélni.
Nálam annyi vot a járatás hogy kimentem vele a Fesztiválra (~50 km), ahogy kiértem mentem is fel az enduropályára
attól mrt dugót cserélsz benne,nem feltétlenül kell szelepet cserélni...csak ha szar..
de hézagot állíttass rajta..ha meg szar,ugy is ki kell cserélni
vezérműláncot is nézesd meg..nemtom hogy ebbe van e automata feszítő..ha nincs,nézetsd meg..
meg végülis mindent nézes meg
Hú, ne is mondd, az egyik olajpumpám hogy nézett már ki - kár hogy nem volt nálam fotóapparát, lehetett volna egy összeállítást csinálni "az 1kerekezés káros hatásai motorunk lelkivilágára" címmel...
na ja...én eddig 6ot v 7et tettem bele. de télen megy szerelőhöz,és akkor át lesz nézve Amúgy itt 4 ütemnél hogy megy ez a dugócsere? akkor kell szelepeket is? gondolom nem úgy van mint 2ütemnél Utána nem nagyon kell járatni nem? csak mondjuk 1-2 tank...
mindenesetre,ma tapasztaltam h lófaszt nem ért a karbi állítgatásom,így is leáll
Nekem is sárszínű az lc4en...Sztem ez nem mérvadó hogy menyire lila...A lényeg hogy kéket ne füstöljön alapjáraton ne csörögjön meg menjen szépen...... Nálam elég hamar kiderülne mire volt használva a gép endurozás mellett
Ja, az szopó...mondjuk én se tudtam mennyi van az enyémben mikor vettem, az óra 13e-t mutatott, de Richard aszonta, csak nála került bele vagy 37e és kettőnk között ugye volt még egy tulaj!
Szeva! Jaja ez van,gyakorolni kell még...ma geci nagyot csalódtam a motoromban csiki begében rárúgtam a 640esre...kb le se bírom rugni a berugót deko nélkül...nekem meg huhh.... lemegy elég könnyen...de nem hiszem h nincs kompresszió,akkor nagyon gyatrán menne
Az enyém nagyjából ráégett sár színű - na halljam, mennyire volt hajtva?
Amúgy k#rva sokmindentől függ, tényleg álló helyben is izzásig lehet hevíteni a leömlőt (sőt, nemcsak azt - nekem nyáron elég pár perc egy helyben alapjáraton és felforr a hűtővíz), de függ a karbi beállításától, a kipufogó anyagától...
új cuccok:
hajtókar komplett
főtengely-csapágyak
dugattyúgyűrűk (Wössner)
szelepszár-szimmeringek
csomó tömítés, szimmering
alig használtak:
vezérműtengely
vezérműlánc
egyik olajpumpa belseje
egyik váltótengely
+szelepbecsiszolás
alles zusammen (elég komoly kedvezménnyel) 140e, ebből 10e volt a munkadíj (alapetően én szereltem, csak ha nem boldogultam valamivel egyedül akkor segített valaki közülük - mondanom se kell hogy összesen nem 2,5 munkaórát, hanem sokkal többet)!
Dugót meg kell mérni, mert lehet hogy elég csak a gyűrűket cserélni.
Nálam annyi vot a járatás hogy kimentem vele a Fesztiválra (~50 km), ahogy kiértem mentem is fel az enduropályára
de hézagot állíttass rajta..ha meg szar,ugy is ki kell cserélni
vezérműláncot is nézesd meg..nemtom hogy ebbe van e automata feszítő..ha nincs,nézetsd meg..
meg végülis mindent nézes meg
mindenesetre,ma tapasztaltam h lófaszt nem ért a karbi állítgatásom,így is leáll
Köszi a válaszokat!
Amúgy k#rva sokmindentől függ, tényleg álló helyben is izzásig lehet hevíteni a leömlőt (sőt, nemcsak azt - nekem nyáron elég pár perc egy helyben alapjáraton és felforr a hűtővíz), de függ a karbi beállításától, a kipufogó anyagától...
Na ugye, hogy kikuplungol?!?