Az szép lenne ha lapra tett motornál lépnél a hátsó fékre.
Börny múltkor már ecsetelte hogy egyenesben kell kezdeni a csúsztatást.
Legalább eszed legyen már ha szép nem vagy...
és jobbos kanyarban hogy csúsztatod amikor nem éred el a fékkart nem vágom....én nem adok gázfröccsöt visszaváltásnál..így se teszi el mindig...ha adnék nem tenné elé?
Mi annak idején direkt ezt lestük egyik tököli futam alatt a célegyenes végén: mindegyik versenyző kikuplungolt és hátsó fékkel csúsztatta a motort, szal az antikengurunak csak utcai motorozáskor van jelentősége...én meg legtöbbször még terepen is gázfröccsel váltok vissza, szal leginkább lesz#rom...
Valamit nem értek ezzel az antihoppinggal, pontosítsatok. Akkor most a látványos kanyarban csúsztatáshoz épp nem kell az antihopping kuplung? Ehhez akkor csak profi fék kezelés kell?
Itt ezt olvasom a Ktm690SM-ről:
"A kuplung amúgy nagyon könnyedén működtethető, nincs is ezen, mit csodálkozni, hiszen szériában jár a hidraulikus üzem. A hátsó kerék megcsúszását egy gyári antihopping (APTC) rendszerű kuplungszerkezet akadályozza meg. Annak jön ez jól, aki nem tud, vagy fáradtan már nem szeret gázfröccsözni visszaváltásnál. A szerkezet ugyanis automatikusan egyenlíti ki a hátsó kerék és a motorblokk közti fordulatszám-különbséget visszaváltásnál. Sajnos ez gátolja a supermotóknál oly látványos hátsó kerék csúsztatását, illetve ez már csak a hátsó fék pontos adagolásával kivitelezhető."
célegyenesek végén néha bejátszom hogy 4ből vissza kettőbe szépen finom akkor megcsúszik,de köze nincs ahhoz hogy ívre tegyem..csak egyenesben elfirkál
azzal nálam nincs gond,az íveket úgyahogy észreveszem,volt amikor először voltam Kakucson,tomi előtt voltam,elkezdett tolni lefele,ez ment 5 körig,aztán rávertem tök sokat volt hogy versenyzők után tudtam menni 3-4 sec hátránnyal és láttam hogy hol kell menni és úgy kurva jó volt...az volt a tré amikor ment az smres meg a crfes srác meg mi mentünk mögöttünk supermotokkal még kb 3an...az smres csúsztatni akart,de nem jött össze neki,elcsúszott,a crfes satuzott,átment a srácon is meg a motoron is,crf szaltozott...mi meg satu és ilyen 2 méterre álltunk meg tőlük! durva szitu volt szar volt látni,ott feküdtek mind2 mozdulatlanul 5 percig aztán úgyahogy egyben voltak.
Itt a iii. kerületben nagyon szép idő van, alig látni felhőt, süt a nap, igazi enduros idő van.
Börny múltkor már ecsetelte hogy egyenesben kell kezdeni a csúsztatást.
Legalább eszed legyen már ha szép nem vagy...
Amúgy mért ne érné el jobbosban a fékpedált?
Itt ezt olvasom a Ktm690SM-ről:
"A kuplung amúgy nagyon könnyedén működtethető, nincs is ezen, mit csodálkozni, hiszen szériában jár a hidraulikus üzem. A hátsó kerék megcsúszását egy gyári antihopping (APTC) rendszerű kuplungszerkezet akadályozza meg. Annak jön ez jól, aki nem tud, vagy fáradtan már nem szeret gázfröccsözni visszaváltásnál. A szerkezet ugyanis automatikusan egyenlíti ki a hátsó kerék és a motorblokk közti fordulatszám-különbséget visszaváltásnál. Sajnos ez gátolja a supermotóknál oly látványos hátsó kerék csúsztatását, illetve ez már csak a hátsó fék pontos adagolásával kivitelezhető."