Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vallott szégyent no!
Lacika és Csabi is nagyon ügyesen terelgeti a vasat kecsón.
Ma a motomaxos fiúk mentek 41,8-at. De sajna a transzponderes mérés nem működött ma.
Meg semmi más sem. Jól lebolondítottam a fiúkat, oszt senki nem jött ki a pályára, kivéve Lacika, és Motard44 de ő csalt mert a motort kurvára nem hozta!
Sajna ez nem jött be.
megyek, kicsit szerelgetek.....legalább az nyugtat!
az üveghegyen túl az alkoholista ágya található!
42 alatt már nagyon meleg a pite! sanya aszem 92 vagy 93 métert ment, 95el nyerték a versenyt. azt mondta, volt motor dobálás rendesen, de nem az ő részéről!
Ha te 33mész akkor neked versenyezned kell 41a legjobb idő..
Sanya túl van az üveghegyen, vagy ezen az oldalon maradt?
Motard44 42 alá megy pár pályanap múlva.
Akkor sirály volt a mai nap!
se Kakucson, se Kecskeméten nem lehet 33at menni, de mint biker1000 barátom mondta, stabil 43at meg Kecskeméten, amit meg kell hogy hagyjam nagyon jó idő!

Délelőtt dolgoztam, délután elmentem Sirokra, motorosfelvonúltam aztán Egerbakta-Bátor útszakaszt nyüstöltök kicsit egy motoros barátommal.
Vagy kecskeméten még esetleg
Szia,
Elírta véletlenül, stabilan megy 43-at a srác!
Mi újság van? Hogyan telt a nap?
Én kurvára leszerepeltem ma Kecsón.
Szerintem csak Kakucson lehet 33as időt menni
33ra?hol?
ja motard44 remélem te is jössz már egközelebb!
na ma levittem kerek 33 ra az idöt ,de sajna esés lett a nap zárása
jó felemás mondat lett
biker ha megjöttél a nyaralásbol remélem bepotoljuk a motorozást.
motard köszi a csizmát nagyon jó lett (mondjuk az egyik csat leszkadt az esésben )

hol tudok rajtszámot venni,azt tudja valaki?fehér alapon kék számok kellenének. 66 köszi
amit megint csak a tapasztalt riderek tudnak kihasználni
Azért az SX meg az EXC között elég nagy különbségek vannak beállítások terén!
Megint igazat adok.Ez volt az egyetlen ok!
Mert nem kell Kenya-alsóba elautózni, ha egy olajszűrőt akarsz majd venni hozzá... És a számla végén sem lesz annyi nulla, hogy a blokkra függőlegesen nyomtasson a pénztárgép hogy kiférjen...
Ebben tök igazad van.De akkor is,jobb ha erőben bővelkedik a gép,és én döntöm el mennyire húzom a gáztot.Csak azt nemtom akkor mé vettem DRZ-t
Azért a kettő nem ugyanaz a vehemencia...
Nekem 250 4T utcai volt (VTZ250).Én akkor döntöttem el hogy több 250 4T nem lesz
én tesztnapon mentem vele , egy évvel előtte mentem egy RM 125 össel cross pályán az még úgy ahogy jó volt aztán az exc 250 után felültem a 250F re és akkor eldöntöttem hogy nekem 250 4T motorom lesz
Jajaja.
A gazdájának volt mellette egy GSXR750,de azt mondta 0-100 ik az a picsába sincs,ha a KTM jó talajon van
nekem teljesen hasonló élményem volt csak én a crosspálya mellet mentem vele
nagyon tapasztalt motorosnak kell lenni hogy ki lehessen használni
Túl hangos volt a sajtó! !
Nagyon sok okot fel tudok sorolni miért nem nálunk, építik meg a pályát.
De mindegy! Tényleg az a fő, hogy épül egy MotoGP pálya! ! ! !

Egy csomó embernek lesz munkája, míg elkészül és szerintem utána is. Az viszont tényleg kár, hogy kelet Mo. nem fejlődik vagy csak nagyon nehezen.