Annyira gyanúsan sok és fiatal van belőle, nem hiszem hogy mind pont rejtett műszaki problémás lenne ( elég beírni a keresőbe : SM, 500cc-től, 2004-től, 500 ezer FT ig. Kidob egy vödörrel...)
Ha jól tudom a gyengécske Dominator blokkhoz van légszűrő-ü.anyagrendszer-kipufogó összeállítás náluk, már kínálták régebben eladásra, csak egyben.
Igen , leggyakrabban azt használom, azon elérsz. Vagy van egy ugyanilyen című honlap - ott fenn van a telefonszámom.
Napokon belül bővül a kínálat : gyertya és akksi is rendelhető lesz, hasonlóan kedvező feltételekkel.
Én 2002 óta hajtok KTM-et. Én is elfogult vagyok, de ezzel nem értek egyet. Ha mindent mgcsinálsz úgy, ahogy az az üzemeltetési előírásokban benne van, akkor semmi bajod nem lehet. Nekem 2002 óta nem volt olyan műszaki hibám, ami miatt ki kellett volna állnom versenyből, vagy utcai motorozáskor megállt volna...
Azért ott bennevan azis hogy álltalában nem hibátlan motorok ezek+nagyon hülye az aki 1ben hirdeti lopotként, és adja hozzá az adatait is szerintem...FMX hez miaz a komoly okositó szett...
Jó reggelt! A sisak meg a quad dizájn a saját ötletem, és én fényeztettem le. Az hogy a szemüvegemnek is pont stimmel az osztásba, az a véletlen műve...
D.i.D lánc beszerzésben tudok segíteni - elég hihetetlen áron. Utcai gépekhez JT kerék + D.i.D lánc szett is van. Kb Magyar listaár -40%. Import, kb. 2 munkanapot kell rá várni, postázás is megoldható.
( A 600-as Kawám szettje 40 EFt helyett 23.900.- ba állt meg. )
Már mindkettőnek KTM-je van. Az ő tapasztalatuk az volt, hogy ha működött a gép, akkor nagyon jó volt. Már amikor működött....
De ezeknél az enduro/supermoto gépeknél az extrém használat erőteljesen befolyásolhatja a tapasztalatokat...
De hogy egy 2-3 éves, eredeti ár töredékéért árult UTCAI Duke/Fmx/Drz mindennemű papír nélkül ( még kinti papír sincs! ) van meghirdetve, az több mint gyanús.
Ha nem lenne az, ma reggelre már SM tulaj lennék ( van egy FMX hihetetlen áron, amihez itthon van egy elég komoly 'okosító' szett a , fillérekért )
Én nagyon elfogult vagyok a KTM irányába, és az igazat megvalva a Husaberget nem ismerem, nincsenek tapasztalataim. Ismerősöknek volt, az Ő tapasztalataikat halottam, de ez alapján nem szeretném megitélni a típust.
Sziasztok!
És mi a helyzet a Husaberggel?
Rendszámos nem kell vele babrálni, eleve sport motor tehát pályán és utcán is megállja a helyét. Persze nem túrázni kell vele, de szerintem 100 km-t le lehet vele tolni simán.
Én is azért választottam ezt a márkát mert ez volt az egyetlen olyan, ami versenymotor, mégis rendszámos és nem okoz gondot ha ki kell gurulni a pályáig.
viccet félretéve: a pályára szerintem a legjobb egy SMR. De egy ilyen mocit ha rendszámos, elég költséges utcán használni, mivel sokkal szervizigényesebb, több a fogyasztása stb...
Én ezért gondolom azt, hogy ha valaki utcán is szeretne motorozni, akkor EXC. Ha viszont csak pálya, akkor a legjobb választás egy SMR.
Sziasztok.1re többször olvasom ezt a nincs papirja/kinti papiros akkor biztos lopott...Kicsit nagyon negativ felfogás,akkor ennyi erővel az összes cross is lopott
Ha jól tudom a gyengécske Dominator blokkhoz van légszűrő-ü.anyagrendszer-kipufogó összeállítás náluk, már kínálták régebben eladásra, csak egyben.
600as Cbf-re tudnál szerezni? Válaszodat előre is köszönöm.
Ha nem publikus, akkor: tubanszki@gmail.com
Napokon belül bővül a kínálat : gyertya és akksi is rendelhető lesz, hasonlóan kedvező feltételekkel.
Csak a kíváncsiság miatt.
D.i.D lánc beszerzésben tudok segíteni - elég hihetetlen áron. Utcai gépekhez JT kerék + D.i.D lánc szett is van. Kb Magyar listaár -40%. Import, kb. 2 munkanapot kell rá várni, postázás is megoldható.
( A 600-as Kawám szettje 40 EFt helyett 23.900.- ba állt meg. )
On.
De ezeknél az enduro/supermoto gépeknél az extrém használat erőteljesen befolyásolhatja a tapasztalatokat...
De hogy egy 2-3 éves, eredeti ár töredékéért árult UTCAI Duke/Fmx/Drz mindennemű papír nélkül ( még kinti papír sincs! ) van meghirdetve, az több mint gyanús.
Ha nem lenne az, ma reggelre már SM tulaj lennék ( van egy FMX hihetetlen áron, amihez itthon van egy elég komoly 'okosító' szett a , fillérekért )
És mi a helyzet a Husaberggel?
Rendszámos nem kell vele babrálni, eleve sport motor tehát pályán és utcán is megállja a helyét. Persze nem túrázni kell vele, de szerintem 100 km-t le lehet vele tolni simán.
Én is azért választottam ezt a márkát mert ez volt az egyetlen olyan, ami versenymotor, mégis rendszámos és nem okoz gondot ha ki kell gurulni a pályáig.
Én ezért gondolom azt, hogy ha valaki utcán is szeretne motorozni, akkor EXC. Ha viszont csak pálya, akkor a legjobb választás egy SMR.
Ugye Jocó.
A % majd megbeszéljük.
Ma sem ég ki a fű…..