Kizárólag utángyártásban is elérhető, kopóalkatrészek vannak a listában ( fék, gyertya, lánc és láncszett, kuplung, és az összes szűrő ) Gyári cuccaim nincsenek.
Fékbetét, a 90-től CRM hez csak egyféle van - meg is rendeltem: 6800.- - 30 % az ára. Meg lesz keddre. Posta megoldható
A kuplung miatt még kereslek, hogy mikor jön pontosan!
kutya.
Most hívtam a nagyvas-t visszamondtam a rendelést, de akkor fékbetét is kellene, abból van többféle is nekem az kell ami a képen van ! plussz akkor a lamella szett. Postai utánvétel megoldható?
Szia,
A versenymotorok karbantartási igényét üzemórában határozzák meg, ez lehet egészen szélsőségesnek tűnő érték az utca motorosának.
1üzemóra=60perc használat.
Husqvarna, Husaberg, Aprilia SXV, KTM is lehet km-hez kötött szervizintervallumú motor, de amint a fojtásokat kiveszik belőlük versenymotorrá válnak, és üzemórában kezdesz mérni mindent. Kihegyezett versenymotoroknál hamar fogynak a vezérlés alkatrészei, meg szinte minden. De a teljesítménynek ára van.
A DRZ egy igazi igásló, nem túl nagy karbantartás igénnyel, 4000km-ként olajcsere, levegőszűrő, esetleg gyertya, aztán csak benzin kell bele.
Általános használatra nagyon jó választás.
képed vagy valami van? megtudnád nekem mondani hogy a CRM és az nsr lamella miben külömbözik? katalógusból vagy valamiből.. Nagyon fontos lenne előre is köszi!
Az NSR-é 10.120.- , a CRM-é 11.550.- listaárban. Ebből kb. 30% tud lejönni, de ha jól látom akkor ilyenünk még nem volt - lehet h kell rá várni 5-10 munakanapot.
hmmm...
hogyanfogalmazzakneked
a csávó dolgozik munkahelye van meg minden szóval rendes hitelre venné fel na faszomtudja hogymondjék ezt bankáltaladott kereseti igazolásra mindenre...
most ez hülyeség amit irtam? nemértek hozzá szabad kinevetni
2004es KTM EXC-hez is tudsz ilyen -30-40%os árat mondani...konkrétan főtengely kéne, ha van.
van adatlapomon telefonszám ha kell.
Előre is köszi!
A kuplung miatt még kereslek, hogy mikor jön pontosan!
Most hívtam a nagyvas-t visszamondtam a rendelést, de akkor fékbetét is kellene, abból van többféle is nekem az kell ami a képen van ! plussz akkor a lamella szett. Postai utánvétel megoldható?
Visszamondom a rendelést a nagyvastól .
Képem nincs róla, de nem referencia, tehát nem felcserélhető a kettő.
A versenymotorok karbantartási igényét üzemórában határozzák meg, ez lehet egészen szélsőségesnek tűnő érték az utca motorosának.
1üzemóra=60perc használat.
Husqvarna, Husaberg, Aprilia SXV, KTM is lehet km-hez kötött szervizintervallumú motor, de amint a fojtásokat kiveszik belőlük versenymotorrá válnak, és üzemórában kezdesz mérni mindent. Kihegyezett versenymotoroknál hamar fogynak a vezérlés alkatrészei, meg szinte minden. De a teljesítménynek ára van.
A DRZ egy igazi igásló, nem túl nagy karbantartás igénnyel, 4000km-ként olajcsere, levegőszűrő, esetleg gyertya, aztán csak benzin kell bele.
Általános használatra nagyon jó választás.
Üdv.
bocsika akkor marad a nagyvas.hu
Tudok szerezni...pontosabban...
Írj mélt van egy 250 exc 2T nagyon zsír állapotban, pár km-el.
Köcce.
hogyanfogalmazzakneked
a csávó dolgozik munkahelye van meg minden szóval rendes hitelre venné fel na faszomtudja hogymondjék ezt bankáltaladott kereseti igazolásra mindenre...
most ez hülyeség amit irtam? nemértek hozzá szabad kinevetni