Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam kopik baszki Sőt még törni is szokott
Kizárólag utángyártásban is elérhető, kopóalkatrészek vannak a listában ( fék, gyertya, lánc és láncszett, kuplung, és az összes szűrő ) Gyári cuccaim nincsenek.
Azért a főtengely az még egy versenymotornál se kopóalkatrész
Mondjuk ha egy ilyen tuningot ráteszel (és ki is használod) akkor annál is egyből meg lehet felezni az olajcsere-periódust...
Kutya!

2004es KTM EXC-hez is tudsz ilyen -30-40%os árat mondani...konkrétan főtengely kéne, ha van.
Küldtem mélt !
drz s vagy sm, egy fcr39+3x3mod+yoshi rendszer es egesz kellemes lesz, persze nem egy ktm szint de nem rossz
oké
van adatlapomon telefonszám ha kell.
Előre is köszi!
Fékbetét, a 90-től CRM hez csak egyféle van - meg is rendeltem: 6800.- - 30 % az ára. Meg lesz keddre. Posta megoldható
A kuplung miatt még kereslek, hogy mikor jön pontosan!
kutya.
Most hívtam a nagyvas-t visszamondtam a rendelést, de akkor fékbetét is kellene, abból van többféle is nekem az kell ami a képen van ! plussz akkor a lamella szett. Postai utánvétel megoldható?
Tudtommal az utcai DRZ-k (S, SM) 6000 km-es szervizintervallumúak, az E-nél pedig 20 üó-ként kell olajat cserélni.
jahh én nem számítottam le azt a 30 %-ot. és te eltudnád küldeni postán?
Visszamondom a rendelést a nagyvastól .
Nálam csak bő 7ezer, akkor nem értem miért jobb 9-ért - na mindegy, nem erőszak.

Képem nincs róla, de nem referencia, tehát nem felcserélhető a kettő.
Szia,
A versenymotorok karbantartási igényét üzemórában határozzák meg, ez lehet egészen szélsőségesnek tűnő érték az utca motorosának.
1üzemóra=60perc használat.
Husqvarna, Husaberg, Aprilia SXV, KTM is lehet km-hez kötött szervizintervallumú motor, de amint a fojtásokat kiveszik belőlük versenymotorrá válnak, és üzemórában kezdesz mérni mindent. Kihegyezett versenymotoroknál hamar fogynak a vezérlés alkatrészei, meg szinte minden. De a teljesítménynek ára van.
A DRZ egy igazi igásló, nem túl nagy karbantartás igénnyel, 4000km-ként olajcsere, levegőszűrő, esetleg gyertya, aztán csak benzin kell bele.
Általános használatra nagyon jó választás.

Üdv.
Írtam én is!
képed vagy valami van? megtudnád nekem mondani hogy a CRM és az nsr lamella miben külömbözik? katalógusból vagy valamiből.. Nagyon fontos lenne előre is köszi!
nagyvasnál 9ezer és mivel a ottis lejön enyi idő alatt..
bocsika akkor marad a nagyvas.hu
Az NSR-é 10.120.- , a CRM-é 11.550.- listaárban. Ebből kb. 30% tud lejönni, de ha jól látom akkor ilyenünk még nem volt - lehet h kell rá várni 5-10 munakanapot.
crm 125 vagy nsr 125 90es évjárat , mit tudnál mondani kuplunglamella ügyben
Utcai gépekhez tudok segíteni kuplungban, Bendix fékbetétben meg szinte mindenféle motorhoz.
Raktáron?
Tudok szerezni...pontosabban...
Írj mélt van egy 250 exc 2T nagyon zsír állapotban, pár km-el.
Köcce.
Rivotril Rulez !
hmmm...
hogyanfogalmazzakneked
a csávó dolgozik munkahelye van meg minden szóval rendes hitelre venné fel na faszomtudja hogymondjék ezt bankáltaladott kereseti igazolásra mindenre...
most ez hülyeség amit irtam? nemértek hozzá szabad kinevetni
andaxin=nagyon erősnyugtató szer (és csak vicceltem!)