A tekrcset a gyári leírás alapján kötöttem be.Mikor lemerült az akku,akkor vettem észre az alacsony töltést,ebben az állapotban a helyzetjelző rendszernek világítani kellene,még akku nélkül is járó motornál,meg eddig működött.
Ha két kivezetéses a tekercs, akkor testfüggetlen, és a két dróton EGYMÁSHOZ KÉPEST mérhető feszely.
természetesen hülyeséget írtam, mivel végig a teljesítményről hadováltam,és azt is ídtam le, csak nem I egyenlő U négyzet/R rel, hanem P= Unégyzet/R rel
vagyis,ha megméri a pógár a tekercsen a feszt, abból élbül kiderül az is hogy hány vattos terhelésre szánták, illetve, hogy mekkora áramra, azaz milyen ellenállásu izóra vagyishogy 6 vagy 12 voltos renccerhez való e.
De mint mondtam a, a tesfüggetlen tekercs KÉT KIVEZETÉSE KÖZÖTT mérhető valami, és nem a kivezetés ls a váz között.
Namost ezzel egyetlen csepp hiba volna, hogy a testfüggetlen két kivezetéses tekercs,az nem a világításé, hanem a TÖLTÉSÉ, ha arra van kötve a világítás, azzal tényleg csakpislogni fog a lámpa.
Létezik 6 voltos renszerben is 2 kivezetéses töltőtekercs, de annak NEM A KÉT VÉGE van kivezetve, hanem az egyik vége, és egy megcsapolás kb a tekercs harmadától, de világítani ezzel sem fog mert nem arra való
Ez egy 2-es lekötésű tekercs ami hajtja az akkut,csak most le volt merülve az akkumulátor és észrevettem hogy szinte nincs is töltés,de ezt csinálja a világító is csak az 6-7 v-nál nem ad le többet,pedi 12-v-os,ezért nem értem miért csak magasfordulaton kezd el tölteni,és akkor is csak annyit hogy alig pislákol az égő!
Nah pont az hagytam ki h pl. nekem alapjáraton az csak pislákolt benne (mondjuk nekem 6 V-os), haveromé 12 v-os és neki a 35 w-os alapjáraton nem is égett.
Lehetőségként még nézd meg h hány W-os a tekercsed mert ha 25 és az izzó meg pl. 35 akkor nem fog annyira világítani mint egy 25 W-os! Nekem is volt 35 W-os benne amikor megvettem de ha a tekercs nem tud akkor teljesítményt leadnia kkor semmit se ér. (nekem 25 W-os a tekercs)
Simson Shul nem létezik. Az SR2-nek kisebb a kereke, modernebb mint az SR1-nek és van még néhány kis különbség a kettő között. A blokkja az SR1-nek 1,5LE-s, az SR2-nek 1,8.
A tekercs két kivezetéses,lekötöttem mindent róla és mérve 3000 körül nincsen benne feszültség,néhány tized V csak.A tekercs mindkét kivezetésén ez van.
nemide tartozik de lehetne egy hülye kérdésem irtad hogy I=U négyzet/R na az a négyzet az tutira kell oda? Mert ugyebár itt ohm törvényről beszélünk és ott nincsen négyzet csak R=U/I amiből következik hogy I=U/R
van az oldalán 4 db pici lemezcsavar amit bele kell hajtani a búra és a müanyag között az összetételbe... nagyon eccerű ha rátoltad rájössz, és ugyis fogod látni mit kell csinálni...
Kevés az infó.
Egyáltalán milyen tekercsed van?(többféle létezik, van egy, és két kivezetésés, a két kivezetéses a testfüggetlen) tudni kellne a rendszer többi lemét is.
De először is:
-meg kellene mérned, hogy ha mindent lekötsz a tekercsről, akkor van e fesz kicsivel alapjérat fölött(3000) itt már minima 10 volt kellne legyen. Hanincs fesz, vagy csak nagyon kicsi mérhető nagyovv fordulatrais, soha nem éri el a névleges 12 voltot)akkor kipurcant a tekercs, vagy letestel a kábel valahol. Terhelés nélkül teljes fordulatra kb 30 voltnak kell lejönni a tekercsről.
Ezeket nézd meg, aztán folytatjuk
természetesen hülyeséget írtam, mivel végig a teljesítményről hadováltam,és azt is ídtam le, csak nem I egyenlő U négyzet/R rel, hanem P= Unégyzet/R rel
vagyis,ha megméri a pógár a tekercsen a feszt, abból élbül kiderül az is hogy hány vattos terhelésre szánták, illetve, hogy mekkora áramra, azaz milyen ellenállásu izóra vagyishogy 6 vagy 12 voltos renccerhez való e.
De mint mondtam a, a tesfüggetlen tekercs KÉT KIVEZETÉSE KÖZÖTT mérhető valami, és nem a kivezetés ls a váz között.
Namost ezzel egyetlen csepp hiba volna, hogy a testfüggetlen két kivezetéses tekercs,az nem a világításé, hanem a TÖLTÉSÉ, ha arra van kötve a világítás, azzal tényleg csakpislogni fog a lámpa.
Létezik 6 voltos renszerben is 2 kivezetéses töltőtekercs, de annak NEM A KÉT VÉGE van kivezetve, hanem az egyik vége, és egy megcsapolás kb a tekercs harmadától, de világítani ezzel sem fog mert nem arra való
Unégyzet=PxR stb stb stb...
Úristen még most is ég a fejem a hülységem miatt. xD
1.5 hejett 1.8...
odatette a gyár magát rendesen
R=U/I
I=U/R
U=I*R
négyzet sehol
vezesd már le az ohm törvényt .. de lehet nincs igazam nem azért mondom csak kiváncsi vagyok..
4Ah 12voltos akkuval.
javits ki ha tévedek.
Egyáltalán milyen tekercsed van?(többféle létezik, van egy, és két kivezetésés, a két kivezetéses a testfüggetlen) tudni kellne a rendszer többi lemét is.
De először is:
-meg kellene mérned, hogy ha mindent lekötsz a tekercsről, akkor van e fesz kicsivel alapjérat fölött(3000) itt már minima 10 volt kellne legyen. Hanincs fesz, vagy csak nagyon kicsi mérhető nagyovv fordulatrais, soha nem éri el a névleges 12 voltot)akkor kipurcant a tekercs, vagy letestel a kábel valahol. Terhelés nélkül teljes fordulatra kb 30 voltnak kell lejönni a tekercsről.
Ezeket nézd meg, aztán folytatjuk