Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a 4000 forintos "gagyirezon" ra gondolsz, az ráfér, de nehezen, viszont a teljesítmény visszaesik a kétharmadára, és nagyon pöcs hangja lesz a moccnak, de ha nelked ez kell...Egy rendesen méretezett rezonátor, amit kézzel készítenek, az 14 nél kezdődik, és vagy 25 darabból van, amit meg készen lehet kapni, és viszonylag hasnyálható, az a gianelli, viszont ez 25 rugó, ezekkel valóban nő a teljesítmény, a gianellivel csak 5500 fölött, alulra teljesen elmegy a nyomaték, egy egyedileg testre szabott, az lehet akár alulra is nyomatékos, és tovább forgós mint a gyári.
öö..S51E-4 re ráfér a sportkipuff?
nem fog zavarni?
Ha-ha! Szerinted van ilyen simson? A legfiatalabb is minimum 17éves!! Szerintem 30-ból 1-et ha ilyen állapotban találsz az már csoda!!! Ha meg vanis ilyen az emberek ÁLTALÁBAN nem adják el!!! Mert úgy vanak véle hogy kenyeret nem kér!!! A disnyóólba meg elfér!!!!
Amit itthon lehet kapni hozzá, az olyan, amilyen, de ócsó, ami meg Német,az nem annyira aprópénz, én mostanában vettem egy gyulát 40 rupiáért, az eredeti Német karbi, meg annyiba kerül, mint egy keihin kópia. Azért van még mindíg ilyen sok belőle(a simsonból) mert a szerkezete eccerü mint a zsíroskenyér, minimális felkészültséggel házilag remekül karbantartható. Ha pár éven belül a kismotorok porlasztósról injektorosra váltanak, azok nem fognak több 10 évet elmenni, mert nemlehet őket könnyen javítani, mennek majd a kukába mind néhány éves korukban, akárcsak a robogók. Viszont ami érdekes, hogy Német oldalakon a simsonok ára szép csendesen kúszik felfelé, ahogy az idő telik.
Ezért jó a simo, apróért van az alkatrész...lehet szar
Erre nem alapoznék, mert egy lábtartógumi 250 forint, lecserélni 1perc, Persze, ha minden olcsó külsőség új, az gyanús.Általában négy féle motor van: van a szép és jó, ezt egyértelműen meg lehet venni, van csúnya, de műszakilag jó, itt már érteni kell hozzá, vAn szép de halott, ez szemre jó, de csörög ,zörög, hörög és harákol, erre többet kell költeni, mint a csúnyára ami jó, és van az teljesen gatya , randa , gányolt, tyúkszaros hulladék, aminek általában nincs egy épp alkatrésze sem.
esetleg a motor használtságárol árulkodo jel lehet a lábtarto állapota,mivel ha nem vt cserélve akkor a rajta levő gumi kopottsága sokat mondhat
köszön szépen (de télleg) mindenkitöl a jotanácsokat!
nah szoval akkor s51 e-t vegyek? emrt nem csak országutra használnám! szal olyat szeretnék ami megállja a helyét az erösen "rázós" földes utakon is..szoval akor milyen motort is vegyek? alapfelszereltséget (index,lámpa) azért szeretnék rá.
de utolag/elöre is köszönöm a sok sok segitséget
jah bocs akkor ebben tévedtem
Na ez rendbevan.
Bocs, de nem feltétlenül 4 sebességes a "B"-s, csak az, amelyiknek M541 a motor jelzése. Sajna fejből nem tudom mikor volt a magyar importban a tipusváltás, mindenesetre tény, hogy a háromsebességes blokk gyártásával felhagyott a gyár egy idő után, mivel a 4 sebességesek megjelenése után mindenki ezt kereste, Vagyis volt S51 b M531 blokkal(3sebis) és volt S51 B M541 blokkal ami 4sebis volt, 3 sebissel a 80-as évek közepe táján állt le a gyár, a 6-12 voltos váltás meg 88" év végén volt.(bocs, kicsit tudálékosra sikerült, de hátha valakit érdekel az ilyesmi is)
Nemkever össze az a rengeteg műszer? Én inkább a rozsdás csavarokat obálnán ki.
"pl: s51 N, s51 C, s51 E..ezek jelentését nem nan tuom:S" Ezek az altipus jelzések. az N-H, az a magyarországra gyártott folytott tipus mindegyik kék, index, duda, és akku nélküli eccerűsített változat. A "C" azaz comfort a "B" -s nél jobban felszerelt( fordszámmérő, tiris gyula) tipus. Az "E" az az enduró ezek mind vázmerevítővel, emelt kipuval, horpasztott jobboldali légszűrődeklivel, és szintén tiris gyulával jöttek ki.
Egész jóóóó!
Nemrossz, ügyesvagy!
jah és a B-s 4 sebis
S51N van és S51B
az N-es 3 sebességes, irányjelző, hátsó lábtartó és kmóra jelző nélküliek amin csak tompított világítás van és kissebb a kipufogónyílása a hengerbe ezért gyengébbek voltak gyárilag. A B-s az a jobban felszerelt változat amin indexek, km óra, hátsó lábtartó is megtalálható gyári felszereltségként és ennek nagyobb a kipunyílása is.
Szerintem is s51-et vegyél, vagy M 531-541 blokkos shvallbét, mert ezt jóval könnyebb javítani, mint a turbós, vagy s50 tipusokat, és alkatrész is többvab hozzá. Vásárlás előtt érdemes megnézni, hogy, a csavarok a blokkban mennyire vannak megdarálva, vagy éppenséggel zsír újak e, mindkettő sok szerelésről árulkodik. Érdemes még megnézni, hogy a kerekek felnije menyire van beütve, mert az csak cserével javítható, valamint a motor hangját meghallgatni álló helyzetben kis és nagy fordulaton is, nem csörömpöl e nagyon, (behúzott kuplunggal a zaj nem növekedhet) a váltó könnyen és egyenletesen vesz e minden sebességet járó motornál oda és vissza is. Érdemes kitekertetni az olajnívó csavavart, mert egyesek teletöltik a motort olajjal, hogy a zajokat elfedjékHa középállványra állítod a motort, nem érhet le a földre egyszere minkét kerék(ha igen karambolos volt a motor, és görbe a váz) Meg kell kérnia tulajt, hogy tőlünk távolodva menjen egyenesen, gyjól látható ha a két kerék nem egy nyomon fut, ami nagobb esésre, vagyis szintén görbe vázra utal. Egyáltalán olyan motorért érdemes pénzt adni, amin nincsenek ideiglenesnek ható kókány megoldások, minden kezelőszerve könnyen és jól működik, és nincs teleaggatva házi szirszarokkal. Inkább nézz meg tíz motort fölöslegesen, mint beválassz egy szépnek látszó de halott darabot,ami azért olcsó, mert perceken belül szétesik, és csak így-úgy, eladásra lett összetákolva. Lehetőleg vigyél magaddal valami ismerőst, aki jobban ért a motorokhoz mint te magad, hallgass a véleményére!
köszi szépen..mert én "hülyíteni" akarom rendesen, de nekem az lenne a lényeg h legyen egy jo váz,kerék,árvédök. a motor alkatrészeihez már nagyon olcson hozzá lehet jutni, de én azt nem vágom h mik ezek a jelzések, pl: s51 N, s51 C, s51 E..ezek jelentését nem nan tuom:S
Szia! S51-est jobban lehet hülyíteni... Hülyítés alatt a tuningot értem. Kb. bármilyen simsont veszel, (S51-est) vigyázz azzal ne járj úgy mint ahogyan én jártam... Elmentem megnézni és egy kakk volt az egész. 70-re tartotta az ürge s 40-ért hoztam el. Tanulság nem jó abban hinni, hogy felújított blok meg szép állapotú jól meg kell érdeklődni, hogy milyen is az a motor. Sok a hírdetés, hogy a blok felújítva s cserélve minden, nem látsz bele az a baj :S Robogóról nem beszéllek le, de ha ott elpusztul valami akkor 20.000FT-nál kezdődik s még nem sok mindent javítottál ha kell. Simsont nem tuningosat 40.000Ft-ból fellehet újítani :)

Yeti
halli!
én azzal a kérdéssel fordulok nagy reménnyel hozzátok, hogy ti tuttok majd segiten nekem abban a kérdésben, ami igy hangzik:
Én most egy simo vásárlás elött állok nem sokkal..elöször egy aerox100ast akartam..de lebeszéltem magam rola és inkább simo-t veszek! nah szal a kérdés: Milyen simo-t érdemes venni, vagy melyiket tudjátok ajánlani? mert nekem halvány narancssárga szellentésem sincs a simo-k irányába /de ezt majd idövel orvosoljuk/ én s51-es simson-ra gondoltam h olyat veszek de azon belül milyet?
elöre is köszi a válaszokat
A pannónia topicot tőlem kérdezed? Vagy félreértettelek? Mert mi közöm hozzájuk?
Van egy nagyon eccerü móccer arra, hogy ne idegesítsünk téged én és yeti kolega: átugrod amit írtunk, és akkor nem kell boszankodnod a baromságainkon, ennyire eccerü. Amúgy hogy érzi magát a pannonia topik?
Hümm de véletlenül az AUDI nem a siklócsapágyak miatt csinálja ezt? Egészen véletlenül?
Nos, azthiszem kevés az ismeretanyag, hogy ki ért jobban, ki nem.