Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a gyári eredeti németőrszágból?
Eladó!
4 sebességes,tirisztoros, 1-es méret,nagyon erős motorral,szép állapotban megkimélten.
a blokkja felújitva egy üléshuzat kell rá és kifogástalan..
ÁR:75.000Ft
info:06209870958
MSN:csababoy0@
t-online.hu
JA és még egy kérdés olyan kérédsem lenne ha elektromos fordultszámérő az ugye nem mutatós de olyan kéne mert az a fsza. MEgelehet csinálni ugy hogy eleketromos legyen és mutatós gondolom ehez nem hagyomásnyos óra kéne hozzá de valaki csinált már iylet vagy tud iylenről? Válaszotokat lőre is kösszi
MEnyibe kerülne egy S51 e szimóra asszem jól irtam ez egy 4 sebséges enduró! Egy fordultaszámérő tokal mindenel meg spirál na meg akkor a váltóra a dekni mert nincs motorn fordulatszámérő kimenet? Ez menyibe lenne?
neked nincs elsőtengelyre szerelhető kmmeghajtód?
halli szijasztok nekem egy ojan kérdésem lenne h simo-n az elsö sárvédöt h tudom felemelni a lámpa alá? 1-2 mocin láttam és nagyon teccik jol néz ki..esetleg vmi cross sárvédö is ráférne érzésem szerint..
Na jó, igazad van. De akkor is sztem semmi közöd hozzá mijen kipuf van rajta, és h hirdetem.
Cizellált irásodra reagálva: a gagyirezó, RONT a motor teljesítményén, akkor is, ha szitkozódz.
Sportkipufogónak inkáb azt szokták hívni, ami NÖVELI a teljesítményt, ilyet szakikal lehet egyedileg csináltatni, vagy készen venni, pl gianelli, malossi rzt, langtuning, stb. Ezek kb a négyszeresébe kerülnek mint a gagyirezó, és nem véletlenül.


Üdvözlettel: Pöcsfej
Mi a kurva anyádéé szólsz bele h mijen kipufot rakok rá? Nem mind 1 neked?
sztem semmi közöd hozzá h h hirdetem . Erről ennyit. Én se szóltam bele miket írkász ki. Pöcsfej
Amit te sportkifogónak hívsz, az az úgynevezett "gagyirezó" amitől a mocc teljesítménye a teljes tartományban lecsökken. Szerintem tedd vissza az eredetit, vagy legalább ne sportkipuval hirdessed, mert ezzel átvered a vevődet.
Sziasztok!

Van egy eladó simson s51b-re való tankom
ha valakit érekel akkor ide írjon nagyzolika@citromail.hu
képet tudok küldeni!
A lendkerék ékjét egy kisebb csavarúzóval könnyen ki lehet pattintani a helyéről és berakni az újat. Csak arra vigyázz, hogy jól tedd vissza a lendkereket, mert újra meg foga enni. a hajtás felőli oldalon az alaplap alatt van vagy8 csavar hátul meg elől még vagy négy, ezeket ha kicsavarod, kicsit megmelegíted az egészet, szét fogcsúszni.
Jah és majd holnap megcsináljuk az első sárvédőt is
A vagányabb stilus érdekében Ugye Benson?
Bocs
msn címem: adapter17@hotmail.com bocs mindenkinek elirtam

Na sziasztok! Van egy eladó simson, naon jóó állapotban, sportkipuf rajta, aszfaltguikkal, új hátsólámpával,és felújitott motorral. pólirozott blokkal, és egyedi váltókarral stb stb. Ha valakit érdekel itt az msn címem: adapter17@freemail.hu . jah és malaguti f12 róbógó érdekel na pá.
15-16szerintem
Lendkerékből alapvetően 4 féle van. Van a megszakítóshoz a régebbi, az bütykös(star shvallbe,habiht),ez eredetileg mind fekete, van ugyan ez bütyök nélkül az elektronikus gyújtású s50 eshez(nagyon ritka) ez pros, van az s51megszakítóshoz(fekete) ez hasonló a régebbihez, de 180 fokkal el van ékelve a főtengelyen, és van az s51 elektronic,enduro,komforthoz az elekrtonikus gyulához bütyök nélküli, ez piros. Változatos bordakialakítással készültek, az nem irányadó. Hasnyáltan néhány ezer forint egy, ujonnan az utángyártott 9 rugó körül van
Mire? S51 v KR51
nem tudja valaki mennyi lehet egy lenkerék? Fontos lenne!
125-ös etz blokkom az van, gyújtás az hiányzik róla, de müködöképes
nagyon divatos lett
babszi gyújtás?
ha 51es blokkom lenne a kicsibe is akkor simán 70es lenne az is kicsit reszelve elég ütős tőle a gép egy babszi gyujtással