Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellosztok! Azt szeretném megkérdezni hogy 50 es hengerre megérné -e 4 felömlőt csináltatni? Jóbban menne tőle a vas? kösz a választ
Eladó egy Enduro Simson!Gyári elenkronikázással, gyári blokk ami még soha nem volt széthúzva deviszont baromi erős 4 sebességes!Mindene működik(duda, indexek, helyzetjelző, fáklámpa stb..)Fordulatszámmérős!Nem eszik sokat és soha nem hagyott még ott!Tirisztoros a gyújtása!
Érdeklődőket várok emilben!
(emailem:szervadomi@citromail.hu)
Én voltam a 900.
Szeretjük a nagyképernyőst
nyugi 74es évjárat
Az éget szag akkor is a lerkódott olaj szaga lesz szerintem, de lehet, jobb volna liput takarítanod, undok munjka, de megéri, és most haazt írod, hogy zsír új a kipu, akkor a kardomba dőlök! :)
Minek akkora henger? :) Különben ha vigyázol rá mint Nagy Gábor akkor sokáig! De Elég egy kicsit megpiszkált utcai 60-as mint egy brutál 60-as vagy még nagyobb cm3-res! Tapasztalatt, hogy már keresek egy utcait amit csak utcán használok mert a mostanit nem tudom az utcán kihasználni :S

Yeti
ez csak azért érdekes,mert nem szoktam városban poroszkálni.az úton húztam neki,amennyit bírt.és úgy általában sem szoktam nagyon sokat visszaengedni a gázkarból .igaz most nem mehettem 60nál többet,mert 1 robogóssal döcögtem,de nem hiszem h ez annyira kevés lenne.bár egy lejtőn a csalóka km-órám újra a 0-hoz ért
egy 90es hengerrel mennyit tudnék menni? szal hány km-t? nem menne tul gyorsan tönkre?
Szia!
Múltkor láttam a Mofakerben a polcon talán 26-ért, vagy valami ilyesmi kurva drága volt...
Most olvasom újra, és már tuti, hogy kiput kellene pucolnod, mert az gett szag a kipuban lerakódott el nem égett olaj szaga. égessed ki a tompító betétet, akkor ki tud valamennyire tisztulni atöbbi rész is, ha mész vele egy 3/4-és teligáz között pár km-et, vagy ki is pucolhatod a kiput.
Nem valószínű, de előfordulhat, hogy halálosan el van tömődve már a kipud, ha igy poroszkálsz vele városban, akkor nem is ég ki soha, ha ehez van bekarburálva a cucc, akkor az tutira túlmelegszik hosszú úton, ki lehet égetni a betétet, vagy lehet menni egy majdnem teligázas 10km et, attól némileg kitisztul, de ennek csakis akkor van értelme, ha bevan állítva rendesen.
Gyula:50 es 1,6-1,8; 60 as 1,4-1,6; 70 es 1,3.1,5; 90 es 1,1-1,3, +szakító hézag 0,4, gyertíhézag dettó, úszószint jelzésen, alapjárati levegő a betekerttől 1-3 között, tű felülről a 3. -ik állásban, főfuvi: 50 es 68-70; 60-as 72-74; 70 es 75-78; 90-es 80-as körül. Ezek csak tök széria gépre igazak eredeti csővel, karbival, széria hengerrel, fejjel.
Hello simsonos és nem simsonos barátaim.Nemrég mentem egy 40-50km-es karikát,és eddig ismeretlen dologra lettem figyelmes.1.:30km után vmi égett szag kezdett el jönni,2:alapjárat kezdett megszűnni,és ha beértem 1 kereszteződésbe le akart állni.ez gondolom a motor melegedése miatt lehet,vagy nem?1általán ezek természetesek?ha hülye kérdés bocs
Attól függ, hogy honnan van indítva a henger... Mert ha a hengertalp is van alakítva akkor a blokkot is hozzá kell alakítani ...

Yeti
60-asnál nem kell maratni. Felteszed és kész.
látom így sem jó
szal a mofaker oldalán keress rá h tank
ha ilyen kell,akkor:
itt van[/L]
szerintem már csak bontva kapsz
ya és lenne még egy kérdésem s51 tankot lehet-e kapni ujonnan? vagy csak bontottat
ok és ha 60-as a henger akkor is mindenképp maratni kell?
simsonon azt a felemelt első sárvédőt (mint az endurokon) azt hogy lehet kivitelzni?és simsonra fordulatszámmérőt meg lehet csinálni?mert benzinszintmérőt már láttam, az nem is annyira bonyolult.
blokkot ki kell marni arra készülj.
8ezer, mért köpné be?
Hali szimós és nem szimós testvéreim ! nemtudnátok megmondani mennyibe kerül egy 70es hengerszett? es nem-e fogja állandóan beköpni a gyertyát.