Eladó egy Enduro Simson!Gyári elenkronikázással, gyári blokk ami még soha nem volt széthúzva deviszont baromi erős 4 sebességes!Mindene működik(duda, indexek, helyzetjelző, fáklámpa stb..)Fordulatszámmérős!Nem eszik sokat és soha nem hagyott még ott!Tirisztoros a gyújtása!
Érdeklődőket várok emilben!
(emailem:szervadomi@citromail.hu)
Az éget szag akkor is a lerkódott olaj szaga lesz szerintem, de lehet, jobb volna liput takarítanod, undok munjka, de megéri, és most haazt írod, hogy zsír új a kipu, akkor a kardomba dőlök! :)
Minek akkora henger? :) Különben ha vigyázol rá mint Nagy Gábor akkor sokáig! De Elég egy kicsit megpiszkált utcai 60-as mint egy brutál 60-as vagy még nagyobb cm3-res! Tapasztalatt, hogy már keresek egy utcait amit csak utcán használok mert a mostanit nem tudom az utcán kihasználni :S
ez csak azért érdekes,mert nem szoktam városban poroszkálni.az úton húztam neki,amennyit bírt.és úgy általában sem szoktam nagyon sokat visszaengedni a gázkarból .igaz most nem mehettem 60nál többet,mert 1 robogóssal döcögtem,de nem hiszem h ez annyira kevés lenne.bár egy lejtőn a csalóka km-órám újra a 0-hoz ért
Most olvasom újra, és már tuti, hogy kiput kellene pucolnod, mert az gett szag a kipuban lerakódott el nem égett olaj szaga. égessed ki a tompító betétet, akkor ki tud valamennyire tisztulni atöbbi rész is, ha mész vele egy 3/4-és teligáz között pár km-et, vagy ki is pucolhatod a kiput.
Nem valószínű, de előfordulhat, hogy halálosan el van tömődve már a kipud, ha igy poroszkálsz vele városban, akkor nem is ég ki soha, ha ehez van bekarburálva a cucc, akkor az tutira túlmelegszik hosszú úton, ki lehet égetni a betétet, vagy lehet menni egy majdnem teligázas 10km et, attól némileg kitisztul, de ennek csakis akkor van értelme, ha bevan állítva rendesen.
Gyula:50 es 1,6-1,8; 60 as 1,4-1,6; 70 es 1,3.1,5; 90 es 1,1-1,3, +szakító hézag 0,4, gyertíhézag dettó, úszószint jelzésen, alapjárati levegő a betekerttől 1-3 között, tű felülről a 3. -ik állásban, főfuvi: 50 es 68-70; 60-as 72-74; 70 es 75-78; 90-es 80-as körül. Ezek csak tök széria gépre igazak eredeti csővel, karbival, széria hengerrel, fejjel.
Hello simsonos és nem simsonos barátaim.Nemrég mentem egy 40-50km-es karikát,és eddig ismeretlen dologra lettem figyelmes.1.:30km után vmi égett szag kezdett el jönni,2:alapjárat kezdett megszűnni,és ha beértem 1 kereszteződésbe le akart állni.ez gondolom a motor melegedése miatt lehet,vagy nem?1általán ezek természetesek?ha hülye kérdés bocs
simsonon azt a felemelt első sárvédőt (mint az endurokon) azt hogy lehet kivitelzni?és simsonra fordulatszámmérőt meg lehet csinálni?mert benzinszintmérőt már láttam, az nem is annyira bonyolult.
Érdeklődőket várok emilben!
(emailem:szervadomi@citromail.hu)
Yeti
Múltkor láttam a Mofakerben a polcon talán 26-ért, vagy valami ilyesmi kurva drága volt...
Gyula:50 es 1,6-1,8; 60 as 1,4-1,6; 70 es 1,3.1,5; 90 es 1,1-1,3, +szakító hézag 0,4, gyertíhézag dettó, úszószint jelzésen, alapjárati levegő a betekerttől 1-3 között, tű felülről a 3. -ik állásban, főfuvi: 50 es 68-70; 60-as 72-74; 70 es 75-78; 90-es 80-as körül. Ezek csak tök széria gépre igazak eredeti csővel, karbival, széria hengerrel, fejjel.
Yeti
szal a mofaker oldalán keress rá h tank
itt van[/L]