Azt tudom, hogy meg van fordítva! Mert nekem a Pony Rometbe S51-es blokk van! csak, hogy mibe akasztottad meg a bowden külsőt a lábfékkarnál és a hátsókeréknél? A kipu maramétereit tudod! Nagyon szépe lett!
Koraban olvastam, hogy valaki vasarolni akar motort és tanacsot ker.
A legtobbet a motorról a hangja mond.
Nem kipufogo felol, hanem a motorblokk felol kell figyelni.
Ha nagyon osszetett a hangja es sok egyeb zaj van benne, pl. csilingelesek amik nincsenek egy idoben a hengerbeli robbanasokkal vagy valamivel kesobb hallatszanak, akkor valami mar kopott benne.
Ugyanez a helyzet az oda nem valo kopogo hangokkal is!
Egy jo motor mindig szepen egyenletesen, csendesen jar es ha gazt adsz neki, akkor nagyon dinamikusan viselkedik.
A masik arulkodo jel a fust.
Ha erosen fustol akkor is valami gond van, de ez lehet egy surrubb keverek is ketutemueknel.
4 utemunel egyertelmuen eros kopast jelent ha jol van beallitva a vezerlese.
A harmadik az olaj vagy benzin szivargasok. A porszemcsek felszivjak a benzint es az olajat. Szetterulnek a szivargas kornyeken.
Ha nincs a motoron porszemcse, akkor vigyazni kell, mert valszeg direkt lepucoltak, hogy ne lass rajta semmit. Ilyenkor mar muszeres vizsgalat nelkul nem szabad megvasarolni.
Ha vannak rajta porszemek szinte folyamatosan mindenutt vekonyan es nincsenek olajszivargas jelek, sem nem zajos, sem nem fustol, akkor lehet, hogy jo a motorja.
Erdemes meg tavolabbrol belenezni a kerekek nyomvonalaba, hogy nem hajlott-e a vaz?
A kulso muanyag vagy gumi alaktreszek mindenutt arulkodnak a hasznalatrol.
Szemrevetelezessel tobbet nem nagyon lehet eszrevenni a motrrol, mert a hengerek belseje kivulrol nem lathato.
Tobbet akkor lathatnal ha kitekernel egy gyertyat es beletolnal az adott hengerbe egy sebeszeti endoszkopot.
Biztosabbat a motor allapotarol akkor lehet meg mondani ha bemereted egy CO merovel es egy kompressziomerovel is.
Ezeknek vannak mobil verzioik is. Ha egy olyan szakival mesz vasarolni akinek vannak ezek, akkor van eselyed a helyszinen a jobbikat megvenni.
A rafinaltabb vevok (profik) meg radasul festekmerovel jarnak vasarolni.
Vasarlaskor altalaban van egy taktikai poen ami mukodni szokott.
Ha a fentiekbol a lathatosagi vizsgalatokon atment, azt kell mondanod, hogy bemeretned egy szerelomuhelyben, hogy milyen az allapota. Mehettek-e bemeretni?
Kozben nagyon figyeld a tulaj reakcioit!
Ha hezital, vagy nem nagyon akarodzik neki veled menni oda, vagy megtagadja a dolgot, akkor rogton tudni fogod, hogy valami nagy gaz van azzal a mocival.
Ilyenkor nem art olyan szakihoz vinni allapotfelmeresre amelyiknek gyujtasjellegorbe vizsgalo muszerei is vannak és jol ismeri is ezeket.
Nekem is hasonló problémám van simson ügyben.
Leszakadt a főtengelyről a lendkerék ék.
Állítólag ki lehet valahogy vésni a maradékot a hornyából és beletenni egy újat.
Én mégis inkább főtengelyt cserélnék. (kotyog a hajtókar is)
Nem tudja valaki, hogyan lehet szétszedni a hajtómű oldali blokkot?
Nem jön szét. Összetörni meg nem szeretném.
Szivesen mentem volna, hogy nemszóltatok, hát kapjátok be! :) :) :) Legközelebb, ha lesz akció megyünk, ha Miki is akarja, de sztem kocsival, mert messze vagytok KICSIT.
Amúgy egy kis lélekmelegítő:
Szia Zoli. Hát akkor most gyenya vagyok, vagy nem? Kb. "beteg embernél" hát de gyári A csaba tali jó volt, kár hogy Miki sielni volt, mert hívtuk Szarvasra is meg a talira is. Neked viszont nem szoltunk, bár nem tudom lejöttél-e volna?!? Szivesen láttunk/látunk volna téged a csotánnyal.
Jujj, de genya vagy! :) Monnyuk, ha működik, akkor nem is annyira súlyos, egy GYÁRIszettért, mert ugye volt, aki 20 ért vett nemműködő utángyártottat... szóval nem is vagy genya, bár Vargagyé az orrom előtt vett meg, egy tök gyári lendkereket alaplappal 1500-ért az egyik szigetszentmiklósi börzén, uh mégis genya vagy, vagy talán mégsem, mert ugyan azon a borzén, a "beteg embernél" (ez egy olyan fószer, aki a bolti új árnál drágábban árul HASZNÁLTalkatrészeket, Mikivel mindíg megállunk nála röhögni) láttam szakadt jeladóju alaplapot(megmértem) megkérdeztem mennyi, aszongya hatezer, de mondom rossz, erre azt mondta büszkén: " de gyári!", szóval akkor a 17-tel nem is voltál TE genya, csak ÉN, hogy itt szopatlak:) :) :)
hát nemtom:S látom ledes a hátsó lámpád az af1en én most vettem egy ledes lámpát a simsonra hátra 12v-os 19 led van benne azt nemtom h kössek e az áramkörbe diódát vagy ne:S neked van?
hát nemtom:S látom ledes a hátsó lámpád az af1en én most vettem egy ledes lámpát a simsonra hátra 12v-os 19 led van benne azt nemtom h kössek e az áramkörbe diódát vagy ne:S neked van?
Sziasztok az S51-esemen megaszakítós gyújtás van szét szedtem a blokkot és amikor összeraktam a gyújtással nem ugyan oda kellett állítani az alaplapot hogy menjen hanem majnem egy fél fordulattal arrébb. Remélem érthető Nem tudjátok miért lehet? A gyújtótrafón ha megcserélem a vezetéket az számít neki?
A legtobbet a motorról a hangja mond.
Nem kipufogo felol, hanem a motorblokk felol kell figyelni.
Ha nagyon osszetett a hangja es sok egyeb zaj van benne, pl. csilingelesek amik nincsenek egy idoben a hengerbeli robbanasokkal vagy valamivel kesobb hallatszanak, akkor valami mar kopott benne.
Ugyanez a helyzet az oda nem valo kopogo hangokkal is!
Egy jo motor mindig szepen egyenletesen, csendesen jar es ha gazt adsz neki, akkor nagyon dinamikusan viselkedik.
A masik arulkodo jel a fust.
Ha erosen fustol akkor is valami gond van, de ez lehet egy surrubb keverek is ketutemueknel.
4 utemunel egyertelmuen eros kopast jelent ha jol van beallitva a vezerlese.
A harmadik az olaj vagy benzin szivargasok. A porszemcsek felszivjak a benzint es az olajat. Szetterulnek a szivargas kornyeken.
Ha nincs a motoron porszemcse, akkor vigyazni kell, mert valszeg direkt lepucoltak, hogy ne lass rajta semmit. Ilyenkor mar muszeres vizsgalat nelkul nem szabad megvasarolni.
Ha vannak rajta porszemek szinte folyamatosan mindenutt vekonyan es nincsenek olajszivargas jelek, sem nem zajos, sem nem fustol, akkor lehet, hogy jo a motorja.
Erdemes meg tavolabbrol belenezni a kerekek nyomvonalaba, hogy nem hajlott-e a vaz?
A kulso muanyag vagy gumi alaktreszek mindenutt arulkodnak a hasznalatrol.
Szemrevetelezessel tobbet nem nagyon lehet eszrevenni a motrrol, mert a hengerek belseje kivulrol nem lathato.
Tobbet akkor lathatnal ha kitekernel egy gyertyat es beletolnal az adott hengerbe egy sebeszeti endoszkopot.
Biztosabbat a motor allapotarol akkor lehet meg mondani ha bemereted egy CO merovel es egy kompressziomerovel is.
Ezeknek vannak mobil verzioik is. Ha egy olyan szakival mesz vasarolni akinek vannak ezek, akkor van eselyed a helyszinen a jobbikat megvenni.
A rafinaltabb vevok (profik) meg radasul festekmerovel jarnak vasarolni.
Vasarlaskor altalaban van egy taktikai poen ami mukodni szokott.
Ha a fentiekbol a lathatosagi vizsgalatokon atment, azt kell mondanod, hogy bemeretned egy szerelomuhelyben, hogy milyen az allapota. Mehettek-e bemeretni?
Kozben nagyon figyeld a tulaj reakcioit!
Ha hezital, vagy nem nagyon akarodzik neki veled menni oda, vagy megtagadja a dolgot, akkor rogton tudni fogod, hogy valami nagy gaz van azzal a mocival.
Ilyenkor nem art olyan szakihoz vinni allapotfelmeresre amelyiknek gyujtasjellegorbe vizsgalo muszerei is vannak és jol ismeri is ezeket.
Nekem is hasonló problémám van simson ügyben.
Leszakadt a főtengelyről a lendkerék ék.
Állítólag ki lehet valahogy vésni a maradékot a hornyából és beletenni egy újat.
Én mégis inkább főtengelyt cserélnék. (kotyog a hajtókar is)
Nem tudja valaki, hogyan lehet szétszedni a hajtómű oldali blokkot?
Nem jön szét. Összetörni meg nem szeretném.
Józsiamásik
Amúgy egy kis lélekmelegítő:
Yeti