Sziasztok !
Lenne egy kérdésem.S51-en hetvenes hengerszett,ilyen kuplungkosár,fogaskerék.Az a gond hogy akármilyen erősen meghúzom a csavaranyát a kuplungkosárnál,fellazul,pedig le is van biztosítva.Nem akarom elhinni.Esetleg valami ötlet,tanács ? Köszönöm előre is.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni simsonnal kapcsolatban a tapasztalt szakemberektől: Édesapámnak rendbe tettem a Simson rollerét, de egy problémával még mindíg küzdök: kb. 30-40 perc után a motor egyszerűen leáll. Gyújtás van, benzin van. 15 perc hűtés után gond nélkül indul. Hétvégén 7-szer csinálta meg velem ezt. Van-e valakinek ilyen tapasztalata? Már kondit cseréltem, kábeleket átnéztem, benzint kap, gyújtás van. köszi előre is!
Nekem lenne elég sok Simson alkatrészem, ha nem laksz nagyon messze Tapolcától eljöhetnél érte, és elvihetnéd. Nekem már nincs szükségem rá. Blokk kerekek stb.
Üdv minden jóakaratú és együttérző motorosnak! Némileg mozgássérült vagyok, és az 1967-ben szerzett motoros jogsimat 7 évvel ezelőttig/sztrok/ használtam. Némileg helyrerázódva 2 robogót is vettem, két éven belül mindkettőt ellopták. A másodikat 4 nappal ezelőtt, éjszaka a ház elől. Ez egy csodálatosan, Simson blokkal, Babetta tankkal, merev vázzal, Suhl kipufogóval és első villával "megalkotott" , metálosnak tűnően fényezett, teleszkóprugós ülésű moci. Billenőkapcsolós indítás, akku nélküli , berugással induló moci, ami az "alkotóját" dícséri.
Kérek mindenkit, aki segíteni tud/akar, jelezze felém, és én képet küldök a felismeréshez a mathep@freemail.hu-ról. Előre is köszönöm, ha nálam van a moci, nagy jutalomra számíts!
Azóta már kiderült hogy tuti nem botatlan ugynis a deknin 3 szám van ès 4 sebessèges a gèp
Endúró teleszkópok ès az első teleszkópokon lèvő gumiharang tákolásra utal
Az ülès is endúro de a blokk 6 v ès 4 sebessèg
A deknik n-re utalnak ugyanis nincs gyujtáskapcsoló
A mögötte lèvő csoki sárga asszem az is N tipus
A lámpa erőssège fordulatfüggö
Azt hiszem rendbe fogom szedni
S51 b 1/4 et fogok csinálni
A gáz csak az hogy 1981 ben mèg nem volt ilyen!
16 n1 karbi az mindkettő lehet
Szerinted mire utalhat a motorszám?
Sziasztok! Lehet azt valahogyan tudni, hogy bontatlan e egy blokk ès hogy hozzátartozik a vázhoz?
A lenti kèpről mit tudnátok elmondani?
Elfogadható eredetinek?
Helló egy olyan problémám lenne, hogy kézzel megfogatom a lendkereket (s51) a megszakító kinyit amikor kell, viszont félúton kattan egyet, olyan mintha ugrana egyet a tengely és összezár a megszakító. Tovább tekerve ujra kinyit. Tehát egy peródusnál kétszer zár össze a megszakító. Mi lehet a gond főtengely csapágy, vagy maga a főtengely van elkopva? Gondolom ez miatt nem is indul, hogy nem lehet nomrálisan beállítani a megszakítót.
Sziasztok . Valakinek nincs esetleg 12v-os gyári ELBA 8872.10 fesszabalyzós index reléje? illetve gyári egzenirányízo kockája? Esetlek komplett Tirisztoros gyujtás?
Helló lenne egy olyan problemám hogy a simsonomon ne mjo a kuplung. Ez alatt azt ertem hogy nem emel ki a kplunk kar be húzásakor és gondoltam mar arra is hogy vaó színűleg össze vannak tapadva a lamellák.
Egy az minderre 100e ft nem lesz elég másik inkább ami jó és működi abból maradjon a gyári mivel a sok utángyártott alkatrész azon túl hogy közelébe sincs a gyári méretnek még anyagminőségre is fényévekkel rosszabb
Lenne egy kérdésem.S51-en hetvenes hengerszett,ilyen kuplungkosár,fogaskerék.Az a gond hogy akármilyen erősen meghúzom a csavaranyát a kuplungkosárnál,fellazul,pedig le is van biztosítva.Nem akarom elhinni.Esetleg valami ötlet,tanács ? Köszönöm előre is.
Segítséget szeretnék kérni simsonnal kapcsolatban a tapasztalt szakemberektől: Édesapámnak rendbe tettem a Simson rollerét, de egy problémával még mindíg küzdök: kb. 30-40 perc után a motor egyszerűen leáll. Gyújtás van, benzin van. 15 perc hűtés után gond nélkül indul. Hétvégén 7-szer csinálta meg velem ezt. Van-e valakinek ilyen tapasztalata? Már kondit cseréltem, kábeleket átnéztem, benzint kap, gyújtás van. köszi előre is!
Ezek megvannak még, vagy mentek már értük?
Kérek mindenkit, aki segíteni tud/akar, jelezze felém, és én képet küldök a felismeréshez a mathep@freemail.hu-ról. Előre is köszönöm, ha nálam van a moci, nagy jutalomra számíts!
Endúró teleszkópok ès az első teleszkópokon lèvő gumiharang tákolásra utal
Az ülès is endúro de a blokk 6 v ès 4 sebessèg
A deknik n-re utalnak ugyanis nincs gyujtáskapcsoló
A mögötte lèvő csoki sárga asszem az is N tipus
A lámpa erőssège fordulatfüggö
Azt hiszem rendbe fogom szedni
S51 b 1/4 et fogok csinálni
A gáz csak az hogy 1981 ben mèg nem volt ilyen!
16 n1 karbi az mindkettő lehet
Szerinted mire utalhat a motorszám?
A lenti kèpről mit tudnátok elmondani?
Elfogadható eredetinek?