Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már szétszedtem, ezért jöttem rá miért nem mér. Türelem az van majd nekilátok a napokban ha munkám engedi. A mostaninál csak jobb lehet.
Sr 50
Bakker, a vadi új AKA gyártmányú utángyártott óra 11-12 ezer forint és veterán börzén egészen szép 100-as Simson órákat lehet kapni 5-6 ezerért. :)
Rosszabb úgy se lesz mint volt, ha van hozzá türelmed, meg időd, szedd szét próbálj szerencsét.
Igazad van,de csak 1 db-t találtam, az is elég leharcolt állapotban van az árához képest ( 10 000 Ft ), az új ára is a csillagos eget veri.
A pontossága eleve nem túl jó, nemhogy hekkelés után. Nem lenne egyszerűbb venni egy jó állapotú órát?
Megszületett a megoldás, felmentem a padlásra és egy régi vekkerben pont olyan rugót talaltam mint ami a km órába kell, már csak be kell barkácsolni a megfelelő méretet. Még a rögzítése is egyezik, kicsi kúpos stift az egyik felén a másik oldalán meg hasítékba illeszkedik.
Ez megvolt vagy 3x
Minden új benne még a tűszelep is
Van aki a karbi házban lévő furatok szűkülésére gyanakodik
Én eddig azt tapasztaltam, hogy minden esetben csak a gyári értékű fúvókákkal működött jól a karbi.
Én innen szoktam puskázni. Érdemes végig olvasni.
https://sites.google.com/site/...
A dugesz fasza nem ereszt
Nem ez az első szimó... Csak abban az első hogy így még egy sem szopadtott be
Nem sok neki a kaja?
Ergo húzod a gázt, több levegőt adsz, így indul. A szívatódugattyú gumija milyen állapotban van? Zár rendesen?
Gáz húzással indul
Ha indul rendesen és megy is rendesen csak alapjárat nincs, akkor a a karbi elöregedett, kikopott.
Utána faszaság megy rendesen
A csoda favorit gyertyámmal is ilyen
És ha nem a karbi okozza? Mik a tünetek, miután beindult?
Nincs jó tipp
Van egy buzi n3 karbi ami addig jó amíg jó
Nincs alapjárat és szarul indul
Mindenen túl vagyok már amit tenni lehet, még a trisós főzés nincs csak meg
Na, írd már le nekem dióhéjban mivel szivat a gép, szerintem tuti találkoztam már vele, hátha lesz egy jó tippem neked.
Én kidobtam a gyújtás kapcsolót a gecibe
A trafót betettem a légszűrő fölé
A világítás direktben megy, a töltésről meg a féklampa
A leallitó gomb meg a kürt gomb
Ezt már 20 éve megcsinálnáltam vele
Amúgy érdemes a légszűrőt kidobni a fenébe és megcsinálni szivacsosra
Nekem is ez volt a terv de szerintem szarok rá mert bekaphatja a kis dög
A vezetékelés maga a pokol.
Jah, hát szenvedek vele. Néha tartanom kell pár nap szünetet, hogy lehiggadjak. Ahogy haladok vele, sorban jönnek a kókányolások. Nem igazán tudom értelmezni hogyan képesek ennyire szétbarmolni. Össze-vissza van furkálva minden, menetek megszakítva, olyan csavarok ami épp a kezébe került (facsavar).
Sok éve egy órás ember simán megcsinálta a karóra billegető hajszál rugóját
Ne add fel sikerülhet neked is
Legalább nem csak én szopok evvel az NDK rettenetes
Jó reggelt!

A km óra mutató visszahúzórugót lehetséges cserével javítani? Sikerült szereznem egy olyan órát amelyiken teljesen össze van gubancolódva ez a kis rugó, ezért nem használható jelenleg.
Javídzsmeg oszjólesz!
Remélem a karbin kivul más nem lesz
A kuplung kicsit visít de jó lesz az még ide vidékre
Ha beáll a karbi már csak a km kihatással kell valamit kezdeni
Lehet körbenézek a Vasas cégeknél mert ott a címke valami hasonló rugós sasszeg szerű dróttal van felfogatva
Szerintem ez csak is az ex bosszúja lehet , mert azok mindenre képesek , főleg ha csupaszon mennek a háztól ! Ezt a minap kiveséztétek úgy is ! Én továbbra is tartom benned a lelket , ne add fel ! Én jól szórakozom , már alig várom mit tud még előadni az exed !?