Hello!
kiváncs lennék a véleményetekre hogy mit gondoltok erről a sisakról? esetleg valakinek van róla valamilyen személyes tapasztalata? meg hogy megfelel -e motorozásra mert elvileg DH sisaknak van forgalmazv? köszi
Üdv
Valakinek van valami tapasztalata a Teknic Hurricane cipőről.Ez ugyanolyan jó mint egy magasszárú cipő?Valakinek van esetleg?Minden hozzászólást köszönök!
A 3 külömböző sebességű mérés azt jelenti, hogy x és y és z magasságból leejtették egy fémre a sisakokat és ez alapján rangsorolták be.
Az hogy melyik sisak hogyan viselkedik 50-100-150-200 vagy netán 250 km/h-nál a fejeden, az smafu. Esetleg hogy hogy hallod benn a forgalom zaját, vagy csak a szél fügyülését hallod, az is smafu. Vagy esetleg milyen komfortérzeted van benne, az is smafu. Vagy még sorolhatnám hogy egy sisaknak hány és hány kritériumnak kell megfelelni, persze ezeket egyiket se viszgálták, csak ejtegették lefele szorgalmasan a sisakokat a fémre.
De aki ilyen teszt alapján választ sisakot, lelke rajta. Kicsit csalódni fog, amikor felveszi a 20 ezer forintos Lazer LZ6 5 csillagot elért sisakját, húz egy kövér gázt, és a sisak meg lerepül a fejéről, kb annyit tart
Én inkább az ilyen cikkeknek hiszek:
Hogy mi a különbség a kompozit és a fröccsöntött sisakok között? Az áldozatoktól soha nem fogjuk megtudni, mivel akik műanyag sisakban szenvedtek nagyobb balesetet, már nem tudnak kardoskodni választásuk mellett. Azt viszont tudjuk, hogy mekkora becsapódásnak is ellen tud állni az Arai technológiája. Az alábbi levelet, bizonyos Gary Blanton, amerikai állampolgár fogalmazta az Arainak, aki 200 km/h felett szenvedett súlyos közúti balesetet, a csodával határos módon azonban élve megúszta az incidenst. Gary Hayden replikáján keletkezet egy nagy horpadás, de egy kisebb agyrázkódáson kívül nem lett semmi baja…a fejének.
Tisztelt Arai!
Ezzel a levéllel szeretném kifejezni hálámat Önöknek, hogy olyan terméket gyártottak, ami egy borzalmas ütközés során megmentette az életemet.
Weatherfordtól (USA, Texas állam) 20 mérföldre mentem Honda CBR 600RR típusú motorkerékpárommal, amikor a sajnálatos baleset bekövetkezett. Nem emlékszem hogyan történt, csak a szemtanúk elbeszéléséből tudtam meg, mekkora volt az ütközés ereje. 140 mérföldes sebességgel mentem (225 km/h), valamin megcsúszott a motor, én pedig kivittem egy jelzőtáblát, és átszakítottam a védőkorlátot.
A bal oldalam minden porcikája eltört: bordáim, lábam nyolc helyen, hátam, karom, kulcscsontom, szegycsontom. A fejemnek semmi baja nem lett egy kisebb agyrázkódáson kívül. Mentőasszisztensként rengeteg motorbalesettel volt dolgom, személyes láttam a különbséget egy olcsóbb és egy minőségi sisak között. Ezért vásároltam Arai sisakot…két héttel a balesetem előtt.
Azóta rengeteg balesetmegelőzési előadáson szerepelt a sisakom, az Önök sisakja. Édesanyám nem akarta elhinni, hogy ilyen ütközés után semmi baja nem lett a fejemnek, ő bíztatott e levél megírására. Az orvosok 10% esélyt adtak nekem akkor a teljes felépülésre, azóta azonban visszatért az életem a normális kerékvágásba. Egy valamit azonban soha nem felejtek el: ez a sisak mentette meg az életemet. Nem tudom elégszer megköszönni munkájukat, amit a gyárban végeznek.
Ezt néztétek már?
"A britek nem viccelnek. Lezajlott náluk az első hivatalos állami sisaktörésteszt. Három különböző sebességgel, összesen huszonkét különböző becsapódás összesített vizsgálata alapján jött létre ez az ötcsillagos rendszer. A hír írásakor még csak az integrálsisakokról találunk információt, de a lista folyamatosan bővül, a tervek szerint minden, Nagy-Britanniában kapható sisakot bevonnak a tesztbe. A legmeglepőbb eredmény, hogy sem az Arai, sem a Shoei motoros sisakjai nem értek el öt csillagot (Az Arai GP5 igen, de az autós), és hogy egyetlen gyártónak sincs két ötcsillagos sisakja. A Sharp töréstesztjének eredményei az alábbi címen érhetők el:"
kiváncs lennék a véleményetekre hogy mit gondoltok erről a sisakról? esetleg valakinek van róla valamilyen személyes tapasztalata? meg hogy megfelel -e motorozásra mert elvileg DH sisaknak van forgalmazv? köszi
Üdv
Valakinek van valami tapasztalata a Teknic Hurricane cipőről.Ez ugyanolyan jó mint egy magasszárú cipő?Valakinek van esetleg?Minden hozzászólást köszönök!
Van valakinek tapasztalata a puma desmo V2-es csizmáról? És szerintetek milyenek a dainese hátprotektorok?
Az hogy melyik sisak hogyan viselkedik 50-100-150-200 vagy netán 250 km/h-nál a fejeden, az smafu. Esetleg hogy hogy hallod benn a forgalom zaját, vagy csak a szél fügyülését hallod, az is smafu. Vagy esetleg milyen komfortérzeted van benne, az is smafu. Vagy még sorolhatnám hogy egy sisaknak hány és hány kritériumnak kell megfelelni, persze ezeket egyiket se viszgálták, csak ejtegették lefele szorgalmasan a sisakokat a fémre.
De aki ilyen teszt alapján választ sisakot, lelke rajta. Kicsit csalódni fog, amikor felveszi a 20 ezer forintos Lazer LZ6 5 csillagot elért sisakját, húz egy kövér gázt, és a sisak meg lerepül a fejéről, kb annyit tart
Én inkább az ilyen cikkeknek hiszek:
Hogy mi a különbség a kompozit és a fröccsöntött sisakok között? Az áldozatoktól soha nem fogjuk megtudni, mivel akik műanyag sisakban szenvedtek nagyobb balesetet, már nem tudnak kardoskodni választásuk mellett. Azt viszont tudjuk, hogy mekkora becsapódásnak is ellen tud állni az Arai technológiája. Az alábbi levelet, bizonyos Gary Blanton, amerikai állampolgár fogalmazta az Arainak, aki 200 km/h felett szenvedett súlyos közúti balesetet, a csodával határos módon azonban élve megúszta az incidenst. Gary Hayden replikáján keletkezet egy nagy horpadás, de egy kisebb agyrázkódáson kívül nem lett semmi baja…a fejének.
Tisztelt Arai!
Ezzel a levéllel szeretném kifejezni hálámat Önöknek, hogy olyan terméket gyártottak, ami egy borzalmas ütközés során megmentette az életemet.
Weatherfordtól (USA, Texas állam) 20 mérföldre mentem Honda CBR 600RR típusú motorkerékpárommal, amikor a sajnálatos baleset bekövetkezett. Nem emlékszem hogyan történt, csak a szemtanúk elbeszéléséből tudtam meg, mekkora volt az ütközés ereje. 140 mérföldes sebességgel mentem (225 km/h), valamin megcsúszott a motor, én pedig kivittem egy jelzőtáblát, és átszakítottam a védőkorlátot.
A bal oldalam minden porcikája eltört: bordáim, lábam nyolc helyen, hátam, karom, kulcscsontom, szegycsontom. A fejemnek semmi baja nem lett egy kisebb agyrázkódáson kívül. Mentőasszisztensként rengeteg motorbalesettel volt dolgom, személyes láttam a különbséget egy olcsóbb és egy minőségi sisak között. Ezért vásároltam Arai sisakot…két héttel a balesetem előtt.
Azóta rengeteg balesetmegelőzési előadáson szerepelt a sisakom, az Önök sisakja. Édesanyám nem akarta elhinni, hogy ilyen ütközés után semmi baja nem lett a fejemnek, ő bíztatott e levél megírására. Az orvosok 10% esélyt adtak nekem akkor a teljes felépülésre, azóta azonban visszatért az életem a normális kerékvágásba. Egy valamit azonban soha nem felejtek el: ez a sisak mentette meg az életemet. Nem tudom elégszer megköszönni munkájukat, amit a gyárban végeznek.
"A britek nem viccelnek. Lezajlott náluk az első hivatalos állami sisaktörésteszt. Három különböző sebességgel, összesen huszonkét különböző becsapódás összesített vizsgálata alapján jött létre ez az ötcsillagos rendszer. A hír írásakor még csak az integrálsisakokról találunk információt, de a lista folyamatosan bővül, a tervek szerint minden, Nagy-Britanniában kapható sisakot bevonnak a tesztbe. A legmeglepőbb eredmény, hogy sem az Arai, sem a Shoei motoros sisakjai nem értek el öt csillagot (Az Arai GP5 igen, de az autós), és hogy egyetlen gyártónak sincs két ötcsillagos sisakja. A Sharp töréstesztjének eredményei az alábbi címen érhetők el:"
ITT
Mert ugye nem a külső ami a legfontosabb szempont!
Ilyenekek......