Természetesen
Bár ahogy böngészem a kelomotor-t , fg17-ből a force-on kivül nem nagyon van csajosabb , a párodnak is jól álna a mamba, bár akkor inkább őt néznék nem a k5-t
Fg-st szintén dupla D-s abból a Bolt mc1 meg mc8 ami csajos, azokbegx 10el drágábbak az fg17nél, de külsőre ugyan az csak van benne napszemüveg. De majd holnap rákérdezek
Elnézést hogy beleugatok , ajánlanám a shoei xr 1000 /nem új , tudom/ de 300 felett is rezzenéstelen , nem rángat nem vibrál , elnézhetsz oldalra is , tapasztalat utolsó frissítése vasárnap . / szigorúan német autópályán / Volt sok jó sisakom ,jelenleg 3db , ilyen típusú van nem véletlen !
Eladó megmaradt új shoei x spirit 2 arcpárna
shoei pinlock -
x spirit2/ xr1100/ qwest viztiszta plexi pinlockal. posta megoldható, kérésre küldök képeket.
ár megegyezés alapján
Köszönöm a hasznos információt!
Igazából hogy miből van a hély az engem annyira nem foglalkoztat
Jelenleg egy Nox-ot használok, ami 5 év alatt úgy kitágult, hogy xs létére lazán m is lehetne
Én is rendszeresen használok maszkot, már nagyon megszoktam.
A napszemüveg hiányát nem tudom hogy megtudnám e szokni, mert az az fg17-be nincs , abban a mamba ami nagyon tetszik, mellé egy arany plexi
Is17-be meg van, ott az enver vagy az ordin ami tetszik.
Van még az fg-st sorozat ami szerintem 1-1be fg17 csak van benne napszemüveg
Majd holnap meglátom melyik is legyen, a zaj-tól nem tartok, mert 1 hónapja használok alpin füldugót ami nagyon megérte az árát
Csak most már legyen egy rendes bukóm ami 100 felett nem kezd el cibálni meg elfordulni
Na megtaláltam, itt van:
Röviden szerintem amit kinéztél nagyon jó választás. Ezt már csak az ADAC teszt is igazolja, ahol az élmezőnyben végzett (Fisi sisakjával együtt), most tették fel nemrég ide: http://www.sportmotor.hu/motor...
Másrészt nekem a közvetlen elődje volt (IS-16), és szerettem, összességében nagyon elégedett voltam vele.
Hosszabban (ha már a Boncterembe nem lehet tesztet írni...):
Gondolom nem sokban változtattak az IS-17-en a 16-hoz képest, anyaga (külső-belső), formája (szellőzők, plexi stb.) ugyanaz, azért merem idevetni a tapasztalataimat; leginkább egyébként a mostani bukómmal tudom összevetni (Marushin M409).
Szóval ez egy középkategóriás túrasisak; súlya közepes, csendessége nem rossz, a mostani sisakomnál csendesebb, füldugó nélkül sem nagyon zavaró a zaj hosszú távon (de azért persze dugó mindig ajánlott).
A minősége elég jó, nekem sima fekete volt, de nem volt gond a fényezéssel sem, meg egyéb alkatrészekkel sem; a szájnál lévő szellőzőt egy nagy kiálló lapkával lehetett felnyitni, ami zavart, sokszor beleakadtam, és azt hittem hamar le fog törni, de nem, 4 év alatt semmi nem tört le/romlott el rajta, nem lazult meg, nem kopott ki stb., nagyon egyben van. (Na jó, a plexi rögzítése az egyik oldalt kiakadt, de csak miután találkozott egy autóval, meg az aszfalttal... Szóval nem a sisak hibájából. )
Sharp törésteszten nem túl jó, 2 csillag, de én azért estem benne legalább 2 durvábbat (meg több kisebbet; és tudom, elvileg egy csattanás után cserélni kellene...), és semmi baja nem volt, se a sisaknak, se a fejemnek, még csak ájulás se semmi, pedig egyszer közvetlen a fejemnek csattant az autó oldalról (ott ahol a sharp teszten a fekete folt van), de csak a fényezés mattult meg egy picit egy foltban.
A kilátás belőle rosszabb, mint a mostaninál, nekem egy kicsit túl távol volt az arcomtól a plexi, oldalra jó a látószög, de le/fel lehetett volna nagyobb (de így se olyan rossz persze).
A plexi 4 állásban rögzíthető (zárt, résnyire, félig, teljesen nyitott), plusz még egy állás a cseréhez (ami gyors és könnyű, szerszám nélkül megy), ez nagyjából mindenre elég (bár a mostaninál jobban tetszik, hogy szinte bárhol rögzíthetem), zárható egy gombbal, ami már tényleg sok a jóból, nekem zár nélkül sem nyílt fel balesetkor.
A párásodása viszont katasztrofális, kb. egy útig tartott a páramentes belső réteg, aztán többet nem volt páramentes, szóval szinte csak (legalább) résnyire nyitott plexivel mentem, még nyáron is, esőben meg még az sem volt elég, úgy is simán párásodott, szóval csak felhajtva lehetett látni valamit. De úgy látom ezzel nem lesz gond, mert az IS-17-nél már gyárilag adják a pinlock-ot hozzá.
A napszemüveg jó dolog, könnyen cserélhető is, a mechanikája nagyon tetszett, egy nagy gombra ha rácsapsz, akkor egy rugó visszatolja, így ha hirtelen fel kell húzni (pl. beérsz alagútba), akkor nem mész másodpercekig sötétben, mert nem kell keresgetni a kapcsolót, meg tekerni, húzni-tolni, tényleg csak egy pillanat az egész. A látómezőbe nekem pont úgy lógott be, hogy az utat sötétítve nézhettem, lepillantva a műszerekre viszont már alatta néztem ki, azokat rendes fényben láttam. Viszont lehetett volna sötétebb, igazából csak minimálisan tompította a napot, a mostani sötétebb és sokkal jobb.
Szellőzése elég jó, volt aki szerint túl huzatos, nekem megfelelt, egyébként sem bírom a meleget.
A bélése nagyon jó érzetet adott, puha és kényelmes, sokkal jobb, mint ami most van, de igazából ez nálam nem szempont mert mindig maszkban megyek (nem is büdösödött be); egy része kivehető és mosható/cserélhető ha nem jó a méret. Érdemes egyébként jó szűket venni (azért ne fájjon :)), mert már egy év alatt ha nem is drasztikusan, de azért érezhetően tágult.
Amit talán a legjobban utáltam benne az a csat. Látom a 17-esben ezt is cserélték... A 16-osban sima gyorszáras volt, nem micrometric, tehát be kellett állítani a jó méretre és nem nyúlni hozzá... Elvileg. Gyakorlatilag viszont olyan vacak volt, mind maga a csat kialakítása, mind a szövet anyaga, hogy magától szétcsúszott; nem a zár meg a zárnyelv, hanem a szövet a csat fémrészéből kicsúszott. Így aztán mindig egyre tágult és tágult, volt hogy hetente 2x kellett visszaállítani (ami nem egy egyszerű művelet volt), illetve így mindig a motorozások 1/3-a telt nagyjából kényelmes csattal; 1/3-ban kényelmetlenül szűk volt (muszáj volt úgy szűkre vennem, hogy kicsit tovább bírja utánállítás nélkül), 1/3-adban meg már veszélyesen bő. A végén már mindenféle trükkös fonásokat kipróbáltam, hogy hogy tudnám rögzíteni a csatot, de annyira rossz konstrukció volt, hogy semmi nem segített. Igazából kézzel simán szét lehetett húzni az egészet: ha kicsit jobban meghúztam, lassan de biztosan csúszott ki a szövet a fémcsatból. Ezt majd ellenőrizd az új csatnál, kíváncsi vagyok megoldották-e, mert tényleg halál idegesítő tud lenni. Elfordítod a fejed menet közben és már olyan érzésed van mintha be sem lennél csatolva, mert úgy képes szétcsúszni.
És végezetül a tartozékok is nagyon királyak, minőségiek és tényleg hasznosak. Az IS-16-hoz még nem volt pinlock, de bogárháló és orrmaszk igen, utóbbit nem használtam, mert pont a szemüvegemre nyomta a párás levegőt, előbbi viszont nagyon jó, széles, jól befedi az állrészt; plusz a sisakzsák is nagyon minőségi és strapabíró.
Ja és szerintem középkategóriás sisakhoz(+tartozékokhoz) képest az ára sem vészes.
Szóval én ajánlom. Igazán komoly gondok nem voltak a sisakkal, és amint látom pont a két problémás részt oldották meg (párás plexi és vacak csat), ezeken változtattak az IS-16-hoz képest.
Na nekem pont az IS-17 elődje volt (az IS-16). Írtam róla egy hosszabb beszámolót egy másik fórumra, de mivel még mindig nincs "ugrás ehhez a hsz.-hoz" gomb és nem lehet hsz.-t linkelni, mindjárt megkresem és bemásolom. Annyit korrigálnék az akkori véleményemen, hogy tévedtem, mégsem halkabb a HJC, mint a Marushin, csak érzéki csalódás volt. Utána mentem a kettőben közvetlen egymás után, kb. egyforma hangosak, csak a zaj frekvenciája más talán.
(Egyébként arra figyelj, hogy az FG üvegszálas, az IS meg nem, az termoplasztik; már ha ez szempont Nálad.)
Szia!
Én a Marushint 888-at és a 999-et is kiprobáltam! 888 kevés a szellözője, ha zárva van mind akkor is érte a fejem bubját a hideg, kialakitásra jobban bejön mint a 999, ellenben a 999et nem érzed hogy a fejeden van! Negatívum, csak 1 héj méret, semmit mondó kialakitás... viszont tényleg csendes!!!!
Én holnap megyek a kelomotor-ba a Hjc fg17 vagy Is17-et venni, is17 az ricnis nem dupla D-s, bár én a ricnist jobban szeretem, de majd a tapasztalataimat megosztom.
Köszönöm szépen! Épp ezért kérdeztem, mert én is hallottam minőségbeli problémákat a régebbi sisakjaival kapcsolatban (kilazuló csavarok, stb). Ár-értékben viszont nem tűnt rossznak ez a sisak, ezért is voltam kíváncsi mik a tapasztalatok.
Nézegettem a Marushin-t, csak én a 999-esben gondolkodtam, FC Moton egész jó ára lenne, ha lenne méret Jókat is hallottam róla, ez is esélyes. HJC-nek utána olvasok még, mondjuk 1 rózsaszín-fekete kivételével nincs belőle csajos szín.
Shark S600/700-at is néztünk, de azt inkább a színe miatt, mert az tényleg csaj sisak kinézetre, viszont nagyon belépő szintű. Viszont az ára is 40 körül van.
Legszívesebben vennék neki egy XLite 802r-t, mint az enyém, de azért annyira sokat nem akarom vinni, hogy megérje nagyon drága sisakot venni neki. Viszont mint sisak, imádom az XLitet, ezért is vadászok még egy kicsit, hátha találok 602-t vagy 603-at.
Köszi még egyszer, így az LS2 kiesett.
Én a kínai LS2-ről csak rosszakat hallottam-olvastam, akinek volt, nem szerette... Persze ez nagyon kevés vélemény, de én biztos nem vennék LS2-őt.
Azokról a követelményekről, amiket írtál, egyből a kedvence sisakmárkám ugrott be, a Marushin, az pont ezt tudja: dupla D, üvegszál/karbon, könnyű, és szerintem a grafikái kifejezetten szépek és igényesek. Ja, és az ára tök normális. És kimagaslóan teljesít a Sharp teszten. A Darázsgarázsban vannak akciós Marushinok, persze hogy a csajodnak milyen színösszeállítás tetszik, azt nem tudom, de van ami simán elmenne női sisaknak, pl. itt egy: http://darazsgarazs.hu/termek/...
Aztán még eszembe jut pl. a HJC FG-17, az is egy kiemelkedően jó ár-érték arányú sisak, a HJC-nél a belépőkategória az üvegszálas modellekhez. Suomy-nak vannak még talán 100 alatt üvegszálas sisakjai... Arról a márkáról is jókat hallottam. Más hirtelen nem jut eszembe, a többi ismertebb márkánál az üvegszál/karbon/egyéb spec. héj 100 közelében vagy felette kezdődik. Egyszer láttam egy akciós Shoei QWEST-et 80-ért. :)
Én a fenti három (Marushin, HJC, Suomy) márka mindegyikét többre tartom, mint az LS2-t.
Így van ez. Érthető okokból mindenki próbál ügyeskedni, hogy a kiszemelt terméket a lehető legolcsóbban szerezze be; de azért sz.r lehet hallani egy magyar vállalkozásnak, hogy egy akár többszázezres tételnél is a klines inkább külföldről rendel, hogy spóroljon 10 ezret. De azért kell a magyar bolt, hogy el lehessen menni próbálni. :( Na meg igen, nehezen versenyez a magyar piac egy német vagy olasz piaccal, ahol a motorosok száma és a felszerelésre való igény már csak a lakosság összszáma és az éghajlat miatt is eleve magasabb.
Jó állapotú 2 részes 2 garnitúra átlagos Női (44) és Férfi (52) méretben egyben olcsón eladó! A megadott ár db-ra értendő!!
http://www.jofogas.hu/csongrad/Dainese_Ketreszes_Borruha_Ferfi_es_Noi_Egyben_Elado__47506971.htm?first=1
Én simán megmondom.
Bár a kéthonap nem sűrű csak egyes gyáraké,a jellemző a 2-4-6 hét.
Volt aki visszamondta mondván a másik boltban gyorsabb lesz 3 hónap mulva sem volt meg.
Tudom mert ugyanattól az importőrtől volt.
Volt olyan multi ami csak a magyar 1,5 milliárdos forgalmát dobta be stratégiai döntésként hogy a külföldi piacra tudjon termelni.
Szerinted egy alpin vagy bárki foglalkozik azzal hogy a magyar mit ugrál?
Értem amit írsz, vagyis nem. Ha van egy vevő a boltodban aki fizetne akkor és most, hogy mondod a képébe hogy 2 hónap múlva meglesz az
amit szeretne most kifizetni? Én úgy vélem, hogy ha valaki kezébe veszi az Alpinestars forgalmazást egy országban, legyen akkora kapcsolata,
hogy pár nap alatt odarendel méretben, színben megfelelő ruhát, persze ha nem hiánycikk a gyártónál.
Sracok, van vkinek tapasztalata LS2 bukoval kapcsolatban? Asszonynak akarok vmi normalisabb dupla D csatos, konnyu, jol szellozot. A nagyon markasokbol 100 folott vannak az ilyenek. Konretan ezt neztem: http://ls2-bukosisak.hu/produc...
XLite 602 vagy 603 lenne a masik jelolt, csak abbol vagy nincs csajos szin az adott meretbol, vagy ha vhol van, ott meg draga. Mas otlet esetleg?
Bár ahogy böngészem a kelomotor-t , fg17-ből a force-on kivül nem nagyon van csajosabb , a párodnak is jól álna a mamba, bár akkor inkább őt néznék nem a k5-t
Fg-st szintén dupla D-s abból a Bolt mc1 meg mc8 ami csajos, azokbegx 10el drágábbak az fg17nél, de külsőre ugyan az csak van benne napszemüveg. De majd holnap rákérdezek