Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözlet!

Na ez azért egyre jobb, gondolom Attip, Hunone, Ricsi is jönnek.
Én is szívesen csatlakozom a túrához.
Sziasztok!
Én is megyek!

Imre
Szia Laci, örülök, bár még nincs tolongás
Sziasztok!
Jelentkeznék én is a túrára.
Fridli László Oldshit
Nekem nem gond a "kis" túra, max elétek megyek.. a többiek majd döntenek.
Szia ritt,

az étlap részemről rendben és az úticélok is.
Kedves hunone,

akceptálható érv a Mátra ellen. Tulajdonképpen a Tiszakécske se rövid, Gödöllőtől bő 220 km. oda-vissza. Ha még ritt vezetésével kanyarítunk egy kört azon a környéken, az már szép táv, és valóban nyugalmasabb lehet.
Nos amit találtam

http://www.tiszakecskeszallas....

ez egy jó étterem Kécskén, a Mészáros sem rossz Abonyban, de még itt nálunk is található egy igen kultúr kis étterem. Ha strandolás akkor Cserkeszőlő, vagy Tiszavárkony szabadstrand, kultúrprogram... hm na az kevesebb lehet, esetleg aki nem látta repülőmúzeum Szolnok (van aki látta már)
A Tiszai utak, szépek csendesebbek, de ez valóban síkság Pesttől kb 120 km országúton.
De nem beszélek haza, a Mátra is érdekel... Ami lényeg szerintem 250 Km-nél sokkal többet nem érdemes egy napra belezsúfolni.
Udv Urak !

En a hosszabb turat favorizalnam Godollo-indulassal , viszont a Matrat kihagynam , mert azt szinte kisajatitottak mar az Imret paraztato idiotak . Lassabb gepekkel a Matra egy orosz rulett-szeru tulelo tura .
Üdv Richard

Nekem nem gond a "kis" motorozás, csak nem szeretném hogy az legyen, hogy lusta vagyok. Tulajdonképpen a kulináris dolgok miatt mondtam ezt a Kécske környéki kört, ezt ismerem... Én is összhozok egy két körprogramot itt, és válasszon az Enfield-es közeg
Szia ritt,

támogatom. De ez esetben Te nem fogsz aránytalanul keveset motorozni?

Két napja játszogatok a különféle útvonalakkal, hogy se sok, se kevés ne legyen senkinek. Arra jutottam, hogy 250-300 km. mindenki számára teljesíthető táv, így:
1. Gödöllő (1. találkahely) - Isaszeg - Zsámbok - 32. út Jászfényszaru elág. körforgalom (2. találkahely) - Hort - Gyöngyös - Mátrafüred - Parád - Recsk - Sirok - Eger - Egerszalók -Verpelét - Kápolna (elbúcsúzás) - tetszőleges útvonalon haza. Ahogy számoltam, ez 285-300 km. között lenne (Imrének 320). Ezen az útvonalon aztán lehet válogatni, hogy hol és miért akarunk megállni. Ha valaki inkább két napra nyújtaná, a Sástó kempingben aznap találkozó van:
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5062&session_id
= ott is be lehet fejezni a napot, aztán vasárnap kerülni még egy jót a Mátrában, stb.

Ha viszont tényleg inkább kényelmesre vennénk a figurát, hogy jókat beszélgethessünk, punnyadhassunk és átadhassuk magunkat a kulináris élvezeteknek, és vállalod, hogy alig motorozol valamit, de a többieknek kanyarítasz egy kellemes napot, hát szíves örömest benne vagyok.
Ha gondoljátok hazabeszélek Tisza part, strand, Mészáros vendéglő vagy egy jó vendéglő a Tisza parton?
Sziasztok Royalisták!

No, én leginkább az egynaposban vagy az egy nap után este eljövősben látnék fantáziát - hogy minél többen eljöhessenek - esetleg valami kis megszakítással (a strandon kevés egy óra, hacsak nem valami szabadstrand egy szép holtágnál... de a kultúrprogram sem rossz), este vagy napközben lehet vendéglő is...

Jó pöfékelést mindenkinek:

Sir John & Jocó
No Tisztelt Tulajdonostársak!

Akkor a kérdés adott, ötletek?
Szia ritt,

igen, én említettem (nem titkolt vágyakozással) a Mészáros vendéglőt. Az útvonalat, úticél(oka)t illetően lennének ötleteim, de mindenek előtt el kéne dönteni, hogy egy- vagy kétnapos túrában gondolkodjunk-e? Esetleg választási lehetőséggel, hogy aki akar, marad szállásra, aki akar, hazaindul? Legyen-e útközben kultúrprogram (pl. Gödöllő, Isaszeg, Tápiószele, ...), legyen-e egy fürdés beiktatva (Cegléd, Cserkeszőlő, ...) vagy koncentráljunk inkább a motorozás örömére? Vagy netán a Mátra felé vegyük az irányt (a Mészáros beáldozásával)? Jó lenne ezekben mielőbb konszenzusra jutni, ill. többségi döntést hozni, hogy aztán minél többünk számára elfogadható változat szülessék.
Üdv

És mi lenne a cél, valaki talán ForceIndia említette hogy megnézné a Mészáros vendéglőt, nos az sem rossz hely... még állatkert is van mögötte :-)
Vagy hova lenne a gurulás? Ötletek?
Sziasztok Royalisták!

Vasárnap este 3/4 9-kor az Andrássy út/Hősök tere kereszteződésnél fagyizva ismerős hangot hallottam. Egy Enfield volt, elkanyarodott az Andrássyról balra a Dózsa György útra.
Olvassa a listát?

Mindenkinek szép napot, visszarúgás-mentes pöfékelést kívánunk:
Sir John & Jocó
Szia Imi!

Sajnos vannak ilyen parasztok akik élvezik ha ijesztgethetik a másik motorost vagy közlekedőt! Az ilyenekkel nem sokat lehet csinálni általában ennek a stílusnak meg van az a hozadéka, hogy előbb utóbb nagy zakó van és szarrá törik magukat meg a motort is, mert aki játszik a tűzzel az előbb utóbb meg ég!
Üdv Royalisták!

attip! Kösz a tanácsot, de egyébként úgy szoktam indítani ahogy írtad! Az volt a gond, hogy mivel nálam hidegen játszani kell a gázzal elengedtem egy pillanatra és amikor éreztem, hogy le akar fúladni ráhúztam a gázt és ekkor történt a vissza szólás! Azóta viszont tökéletesen működik! Pont úgy jött ki a lépés, hogy kereken 90 km.-er volt tankolás után amit mentem és pont ott volt előttem egy benzinkút így jó alkalom volt arra, hogy megnézzem mit eszik. Kereken 3 litert tudtam bele tankolni így kiszámolva 3,3 a fogyasztása Sir Bernie-nek! Szerintem ez jó. Valóban a keverék egy kicsit szegény lehet, mert hazaérve néztem egy gyertya képet és az őzbarna és a fehér közötti átmenet volt látható! Kérdésem Te,Ti hogyan szoktátok a keveréket dúsítani!? Van e valami okosság ami bevált!? Mennyi kaját célszerű neki adni?

Üdv

Rubens & Sir Bernie
Sziasztok!
Mérgelődőm egy kicsit, de ez egy megértő társaság, kinek panaszkodjam ha nem nektek?
A motorosok szinte mindegyike igazi barátként viselkedik az utakon, de van egy-két olyan, nem tudom
milyen jelzőt írjak, „alak”, aki még engem is dühbe tud gurítani.
Konkrétan arról van szó, hogy felülnek a mittudom én hány LE-s, de iszonyú hangot kiadó motorjaikra és a szórakozásuk, hogy a legváratlanabb helyeken oda „settenkednek” egy másik motoros mögé, majd a motorjukat rettenetesbe kapcsolva, elhúznak .
Többször jártam már így, majd leestem a motorról, olyan hangot adtak a kipufogóik.
Közben, gondolom jót röhögnek magukban, „biztos beszart az ipse”.
Mi a túrót lehetne ezek ellen tenni, illetve jártatok-e így már ti is így?

Egyébként a szept. 7-8 nekem is jó.

Üdv: Imre
Ötödik éve hajtom az Enfieldet, eddig soha nem fordult elő az általad említett jelenség, ma ellenben - hozzád hasonlóan - igen. Úgy látszik ez egy ilyen nap volt! Esetleg külföldi titkosszolgálatok és/vagy a belső ellenség keze lehet a dologban!
P.s.: Szeptember 7-8 részemről előreláthatólag o.k.!
Szia Rubens,
Jól volt rögzítve a karbi. A visszadurranás lökte le. Én is jártam így eleinte. Veszélyes ügy, mert rámehet a szabadonfutó, ami min. 60 eFt. Szóval, el kell kerülni, hogy visszapofázzon. Nagy kübli + gyárilag elszegényített keverék. Nem csoda, ha egy rúgásra, vagy egy gombnyomásra nem indul, hanem visszarúg. A hengert pedig fel kell tölteni az indításhoz. Javaslatom, ami bevált: első indításkor, gyújtás nélkül, szívatóval nyitott dekompresszorral 7-szer, zárt dekompresszorral 3-szor lenyomni a berúgókart. Utána mehet az indítómotor. Egy körülfordulásra, feleselés nélkül berántja.
Üdv.
Igen, jól láttad!
Üdv Royalisták!

A magam részéről Én is benne lennék egy gurulásba, de a szept. 7-8. az már biztosan nem jó azon a hétvégén nem tudok veletek tartani. Amennyiben módosul az időpont és megfelelő lesz akkor mindenképpen megyek!

Más: Elő vettem Sir Bernie-t, hogy guruljunk egy kicsit megmozgassam csontjait amikor is az indítás után egy nagy durranás és visszalőtt a karbiba. Na mondom nagyszerű. Próbálkoztam az újra indítással, de semmi. Még csak nem is pöffent. Egyre jobban térek át a lábbal való indításra kímélem az önindítót,de így sem. Egyszer csak észrevettem, hogy folyik a benzin a csapnál. Látom a benzincső mellett csorog, félig le volt jőve. Vizsgálgatom tovább a hiba okát amikor dobtam egy hátast! Mit látok!? A karburátort lelőtte a francba! Ott lógott jobbra a szívótorok gumijából kifordulva! Mondanom sem kell én is kifordultam önmagamból majd szét vágott az ideg! Szépen összeraktam és pöcc-röff! Amire viszont rájöttem, hogy ez nekem gyárilag nem volt jól összetéve. A karbin lévő horony nem volt a helyén nem illeszkedett össze rendesen a szívótorokkal. Ezt onnan gondolom, hogy egyenetlen járása volt kissé a blokknak olyan mint amikor farsot szív és kicsit felpörög majd vissza. Amikor viszont szépem a helyére pakoltam mindent azóta a járása egyenletes és csodásan jár! Remélem ez a probléma megoldódott véglegesen mert nem örülnék neki, ha ezt játszaná!

Rubens & Sir Bernie