Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Megesküdtem volna, hogy benzinszegény a keverék...de a fotón látszik, hogy a gyertya bizony kormos. A levegő-csavart ütközésig mindössze egy fél fordulattal tekertem be! Az írások szerint általában 1,5 - 1,25 fordulat az ideális. Én most 1,25-re csavartam ki, ehhez állítottam most a recés alapjárati tekerőcsavart, jó egész fordulatot kellett még kifelé tekernem, hogy fülre szépen járjon a motor. Hamarosan próbakörre viszem, de most szépen veszi a gázadást és aztán visszaáll az alapjáratra, precízen jár. Benzincsapot elzárva egy idő után egyből leállt, nem pörgött fel, elvileg így nem kap most sok benzint, remélem, keveset sem... :)
Örülök a sikeres túrának, először azt akartam írni hogy gratulálok, pedighát egy Enfieldnek ezt bírnia kell, ha már Indiából is el-eljönnek idáig
Eddigi tapasztalatom szerint ezek a jelenségek keverék szegényedésre utalnak.A plusz szikra jelenség melegben szerintem inkább öngyulladás, a túlmelegedés megint csak keverék szegényedésre utal, ami a környezeti hőmérséklet emelkedés velejárója-de lehet,hogy tévedek.A levegö csavar állítása: ütközésig be csavarni aztán a legnagyobb alapjárat észlelésig kicsavarni,majd innen egy felet-háromnegyedet befele, ekkor picit csökken az alapjárat amit a fordulatállitóval korigálni kell.Fontos a megfelelő benzinszint.Üedv:JAWZSEF
Szia jawzsef! Igazad lehet! A pontos benzin-levegő beállításra van valami leírás, vagy érzésre kell? A gyertyát megnézem, bár gyertyacsere idején a régi szép, őzbarna volt.
Az általatok felvetett problémára egy javaslat:szerintem szegény a benzin -levegő keverék,dúsítani kell-elsősorban a levegő állító
csavarral,illetve a benzinszintet ellenőrizni-emelni,Más:a javított főtengelyű motorommal most jöttem haza egy erdélyi túráról-600km helyenként igen erőltetett szerpentin -emelkedő szekérút-mindenféle gond nélkül.Ilyen túrát kívánok mindenkinek:JAWZSEF
Sziasztok, szia Rubens! Egész pontosan így van nálam (is) , ahogy leírtad, a meleget nem említettem, pedig az nálam is jellemző, - főleg, ha több lámpánál is kapok pirosat, szinte állandóan rángatnom kell a gázt, hogy ne álljon le a motor. A visszadurranás is jellemző. Én most visszaraktam a teásdobozt a sportlégszűrő helyett, mert mintha előtte nem durrant volna annyiszor vissza...
Üdv Royalisták!

Látom lejjebb hirtelen motor lefúlladásos jelenségek ütötték fel a fejüket! Hát Sir Bernie-t is utolérte ez a köhécselés. A jelenség érdekes. Pöcc röff indul a motor és szépen jár. Alapjáraton amikor a fordulat leesik vissza durran a karbi felé és a fordulat még lentebb esik, vagy le is áll. Ha fordulat van akkor semmi. Szépen megy de amint lámpához érünk és mondom főként melegbe azonnal jelentkezi a jelenség. Állítottam már a gyújtáson, karbit kiatakaraítotam, átettem ritt a Te féle karbidat is, de semmi változás. Olyan mintha alacson fordulaton olyankor is ellőne egy szikrát amikor a szívó szelep nyitva van és oda szól vissza! Kondit még nem cseréltem, de gyertyákat már igen. Nem tudom mi lehet. Mindenesetre nagyon idegesítő mert mindig arra kell figyelnem, hogy le ne álljon. Van akinek már megoldódott ez a probléma?

Rubens & Sir Bernie
Köszi, megfontolom még. Kicsit rákattantam erre a mocira, de "picit " megfejelve vehetnék akár újat is.
Igaz az hogy az szentségtörés egyesek szemében (injektor miatt), de az is bejön (Bullet Classic Király Vörös) :)
Amit a tulaj ràtesz, csinosít rajta. Itt több ilyen egyedi gép is van, mert itt mindenki szereti a gépét, természetesen én is. Ìgy lehetetlen leìrni mit nézz rajta, 200 km el elvileg nem lehet baja de én tuti körülnéznék rendesen a vétel előtt.
Üdv
még egy kérdés: mi az ami nem számít alapnak egy ilyen modellnél, mire kell rákérdezni?
Ez egy "alap" standard megvan hozzá mindkét ülés, ez àltalàban mindenkinek megvan. Az àr az kemény egy alap modellért de Te tudod. Bàr valóban 200 km az nem sok, de ennek mint írtam hàtulütői is lehetnek. Anno az enyémet is innen a fórumról vettem. Itt visszaolvasva látszik az előélet is
http://www.hasznaltauto.hu/motor/royal_enfield/royal_enfield_bullet_bul
let-7937656
Hát vacilálok, sokallom egy kicsit én is :(
Nem haza beszélek, de az àr igen magas. A többit megvàlaszoltam telefonon, szerintem jobban jártál volna egy "lenyomozhatóbb" motorral. De sok szerencsét hozzá
Hát nem a tied lett a nyerő, de ne haragudj érte.
A srác megvette majd lelépett az USA-ba, szülei meghatalmazással adják el, de ez volt az utolsó amitől megvált.

Amít kérdeztem azokra esetleg tudsz reagálni, véleményed?
Akkor az nem az én motorom, komoly az àr milyen fajta? Ha 200 km van benne az nem rossz, de akkor sok tapasztalatot nem tud a tulaj mondani. Amúgy velem beszéltél telefonon hétfőn, nem?
Srácok!
Van a neten egy bullet 500 motor ami 2007-es 1,1-ért 200km-el.
Lefoglalóztam azzal, hogy ha élőben nem jön be elállhatok a szerződéstől. Mivel van rá érdeklődő és az eladó korrekt ezért nagyon gyorsan a-t vagy b- t szeretnék mondani.
Kérdés: szerintetek megéri a moci ezt a magas árat? Érdemes ennyit adni vagy keresgéljek még türelemmel?
Mennyire értéktartó gép, ha mégse jön be ugyan ennyiért ki tudok szálni belőle?
Szeretném, de élőben nem próbáltam és "némi anyagi segitséget is kellett kérnem, hogy megvehessem" ezért lehetőleg racionális dóntést kell hoznom. Van motorom nagy és gyors, de ezt az élvezetért venném, hogy menet közben, poroszkálás közben jóízűen mosojoghassak mint egy jollakot ovis. Napi használatra munkába aglomerációba használnam robogó helyett. Új robogó is 50cm3 kb 700.000e, de a nagyobbak használtan sokkal nagyobb futással is verik a millát.
Más:
Lassan több megállóval elgurulhatok vele Dorogik, hogy mindent átnézzenek rajta és leszervizeljék vagy kizárólag utánfutón vigyem?
Várom a válaszokat, sziasztok
Üdv

Ezek szerint Te érdeklődtél ma nálam a motorom iránt?
Aha, pályagép...! :D Kihegyezve.. Az alapjárati recés csavaron állítgatva is csak az alapjárat változik, ugyanúgy ledöccen néha, váratlanul. Javasoltak egy teljes áttisztítást kezdve a tanktól és egy kis papírszűrőt a benzincsőbe iktatva a karbi elé..
Sziasztok!
Szeretném felvenni egy szakmailag, műszakilag hozzáértő motoros társammal a kapcsolatot aki Enfield vásárlása előtt számtalan kérdésemre türelmesen válaszolna.
Egy éve szemezek a márkával, de félek egy kicsit tőle.
Harminc/háromezerhat-kétszázhuszonkettö
Esetleg holnap? :))
Köszi: V. Imre
Nálam a Husky csinált ilyeneket. Alapjáratról csak nagyon óvatos gázkezeléssel szabadott feljebb csalogatni. Nekem a szakik akkor azt mondták, hogy ez karburálási probléma és tipikus hiba a kihegyezett egyhengeres pályagépeknél...biztos a tied is ilyen.
Üdv Mindenkinek

Volt ma valaki közületek 18 óra 30 perc körül Kőröstetétlen és Abony között? Összetalálkoztam egy fekete Enfield-el.
Szia Kovend, igazából ezt csinálta már az eredeti teásdobozba kötötten is, és most sem változott, hogy lecseréltem nyitott sportlégszűrőre.
Megpróbálnám légszűrő nélkül, valami pormentes helyen, csak rövid időre. Egyes légszűrő fajtáknál belül van egy 2-3 mm-es gumi perem, ami pont elég ahhoz, hogy a karburátor bemenet levegőző nyílásait elzárja, én is jártam így.
Igazad van, úgy lesz! Köszi!