Szia!
Hát, én ha venni akarok valamit,körülnézek a piacon, mi az ára a hasonló korú gépeknek. Az internet jó barát ilyenkor.
Figyelembe kell venni ,hogy sokat állt, belpiacra gyártották, nem exportra, ami szerintem nem feltétlenül hátrány. De a legfontosabb megakarod-e a motort tartani, vagy további üzleti lehetőséget
látsz-e benne. Alkudni akkor lehet, az én tapasztalatom szerint,ha nem igazán érdekel a dolog.
Ha viszont megveszed, egy olyan motor tulajdonosa leszel, ami nálunk ritkaságnak számít, a Royalista klubba tartozni pedig meglásd, öröm a szívnek, öröm a léleknek!
Akkor bármit megér amit a pénztárcád bír
Szerintem ha elfogulatlan véleményt vársz rossz helyen keresel
Ha jobb oldali váltós, a váltót már üzletelhetjük is.
A fenti csak vicc, ha tetszik a gép vedd meg 2011 óta nem gyártják, és forgalomba helyezni sem lehet már...
Kedves Enfield tulajok!
Lehetőségem nyílna megvásárolni egy 98 ban Indiában gyártott Bullet Classic Chrome modellt. Első tulajdonosától, aki Indiában dobozolt formában vásárolta és rakta össze majd hazautaztatta. (biztos infó)
Minimális km van benne.
A kérdésem az volna, hogy véleményetek szerint mennyi a piaci ára.
Köszönettel várom a segítséget!
Nagyszerű, bár kissé dermesztő túra volt a tavaszi télben! Örülök, hogy találkozhattam Veletek Royalista baráraim! Csodálatos érzés volt abban a tudatban motorozni, hogy részévé váltunk egy világ méretű túrának! Ez volt a kezdet és remélem egyre többen és többen jövünk össze az elkövetkező túrákon!
Sziasztok!
Nem, kérem ezt nem a hideg tette, ez egy teszt volt amikor von Ritt
márkatárs arcát ellenőrztem, tényleg megfagyott-e ? De jelentem minden rendben !
Köszi Miki-éknek a vendéglátást, mindenkinek aki eljött az együtt töltött perceket, aki meg nem tudott eljönni annak lehetősége lesz bepótolni egy másik időpontban ugyanitt, az igéretük szerint.
Mikor hazaértem azért kellett egy óra, amig felengedtem, de jólesett
nagyon ez a gurulás.
Az időjárás, vagy a sors fintora, erre a hétre már 20 fokot igérnek az időjósok.
Hát nem mondom voltak pillanatok, amikor egy pillanatra elbizonytalanodtunk hogy merre fordítsuk a kormányt, főleg miután Monornál Rubensékkel úgy döntöttünk folytatjuk, és Vecsésnél már vert minket az eső
Úgy hallottam a dorogi csapat tervez egy nyári túrát.. de erről Force vagy Imre lehet többet tudnának írni.
Kemény volt mindenki
Nézzétek a gyanús vízfoltokat
Minden elismerésem a bátor résztvevő Márkatársaké.
18-20 fok környékén esetleg meg lehetne ismételni, hogy a ropibbak (mint én) is ott lehessenek.
Persze, tudom, hogy ezek után már nincs benne semmi érdekes, de talán mégis...
Üdv, pár mindenre elszánt enfield tulaj bevállalta. Sajnos annyira hideg volt, hogy volt olyan tuljadonos, társ aki már a saját motorja helyett máséra szált.
Köszönjük a vendéglátást a márkaképviselet csapatának.
Üdv mindenkinek!
Tudna nekem valaki segíteni? RE Standard 500-ról lenne szó! Új dugattyúnál mekkora az illesztési hézag a gyűrű és a gyűrűhorony között? Csak elektrahoz van szerelési könyvem és ott 0,03-0,08 között írja! Előre is köszönöm!
a dolgozószobám sarkában emelkedik már egy jó nagy ruhakupac, azt holnap reggel magamra szedem, és elindulok. Sajnos én neveztem be egyedül a pincepörköltre, így az elmarad, de lesz helyette más finomság. A motor felkészítve, így aztán reggel majd némi rugdalás után hajrá neki! Azért csak leszünk egy páran...
Végtelenül szomorú vagyok az időjárás miatt.
Pedig az utolsó percig bíztam a csodában.
Nekem sajnos a max. 9 fok nem elég távolsági menethez.
Ha kisüt a nap, megcsinálom a ONE RIDE minimál programját: Teszek egy kört a szomszédos utcákban, csinálok pár fotót, aztán szomorúan visszaódalgok a fűtött lakásba és tovább várom a tavaszt.
Ez van...
Küldjetek légyszíves képeket a lehotay@royalenfield.hu e-mail címre szeretett paripáitokról!
Ajánlom figyelmetekbe:
www.royalenfield.hu / Barátaink motorjai