Üdv mindenkinek!
Az ONE RIDE napra (és a többi napra is) mindenkinek, aki teheti, előre is élménydús motorozást kívánok! Sajnos, úgy néz ki nem tudok aznap motorközelben lenni.
A vadiúj RE könyökcsövem még mindig eladó, az Enfield-nap alkalmából egy kicsit olcsóbban.
Jobb időt!
Szia,
Én úgy gondolom, hogy egész egy egymásra épülő rendszer. Nem érdemes csak egyik, vagy másik részét változtatgatni. Azért ajánlom az olajhőmérőt, mert azzal kimutatható, hogy van-e "láz", vagy "hőemelkedés". Ha jó az olajhőmérséklet és elégedett vagy a teljesítménnyel, akkor szerintem nem kell hozzányúlni. Ha adsz egy elérhetőséget, privátban szívesen segítek, ha további kérdések merülnek fel.
Szia,
A leghasznosabb kiegészítő ez az olajhőmérséklet mérős zárócsavar-nívópálca. Ha 110 fok fölé megy az olaj a tartályban, akkor az alkatrészek már "égnek" a kipuff környékén. Ha az eredeti beállításokkal csak 90-100 fokig melegszik (akár nyári 30 fokban, 3 órás hajtás után is), akkor optimális. Ha beavatkozás kell, akkor több benzin és nagyobb előgyújtás a megoldás. Gondolom 20 év tapasztalat után tudod, hogy ezt hogy lehet elérni.
Szia!
Tisztában voltam vele, hogy nem japánt veszek.. 20 év szocik után ilyet akartam... el nem cserélném semmi másra.
Szegénykeverékes üzem: a beállítás még a gyári, a könyök nem színeződik, gyertyakép jó... Igaz mint írtam, nem hajtom, 80-95 között járok vele. Te hogyan változtattad meg a beállításokat.
Szia,
Szerintem ne vedd fel nagyon az ügyet. Ennél a technikánál ilyen dolgok előfordulhatnak. Ezeket régen is "bütykölni" kellett. De amikor minden rendben, akkor semmiféle csúcsgép nem nyújt olyan élvezetet, mint egy ilyen nagykalapács.
Ha megengedsz egy jótanácsot: komolyabb gondot okozhat a leanburn üzem. Mindent szétéget az óriási hőmérséklet, ha eredetiben hagyod karbi és az előgyújtás beállításokat.
Sziasztok!
Köszönöm a tanácsokat!
Engem az zavar, hogy csak 11000kmt-t gurultam vele, azt is szinte tatásan, a javát nem is városi forgalomban... Ezek szerint gyártási- összeszerelési- esetleg anyagminőség hiányosságokra vezethető vissza a problémám.
Azon gépek, melyek dobfékesek előbb, utóbb úgyis tojásra formálódnak, mármint a fékdobok. Fel kell szabályoztatni műszaki előtt így talán jó lesz (egy ideig) nekem mondjuk nem kötöttek bele, bár szóvá tették. A kapaszkodó, nos ezt nálam nem is nézték. Szerintem vegyél egy kiszanált bőr nadrágszíjat (üléshez hangolt színnel) vedd le az ülést, húzd rá erősen (a csat lefele legyen az ülés alatt) így nem látszik, majd ha műszakiról kijöttél, tedd el a következő műszakira
Nekem elöl is hátul is dobfék van. Két éve (4000Km-nél) a műszakin az első majdnem elhasalt. 1 %-on múlott. Most elviszem egy szerelőhöz műszakira, majd ő megoldja valahogy. Úgy látszik ezeknél a motoroknál ez ilyen. Érezni nem igen lehet fékzéskor.
Szia,
Egy piros alkoholos filctollal ellenőrizheted, hogy melyik alkatrész üt (tárcsa, tárcsaadapter, kerékagy). Forgasd meg a kereket és jelöld az ütést a tárcsán, utána vedd le a tárcsát, jöhet az adapter, majd azt is vedd le és jön a kerékagy. Papírforma szerint a kerékagy fog ütni (nálam ez volt). Akkor sajna ki kell fűzni a kerékből és hozzászabályozni a kerékcsapágyakhoz és tengelyhez. Szezon előtt még kényelmesen megcsinálhatod.
A hátsó agy egyszerűbb, mert külön van a keréktől, de ahhoz én nem nyúlnék, mert idővel úgyis "felszabályozza" magát.
Üdv.
Szervusztok!
Ma vittem először műszakira motoromat. A fékek vizsgálatakor majdnem elbukott. Electra lévén elöl tárcsafék van, ott a fékerő 30%-ot ingadozott, a hátsókeréken a dobfék 28%-os fékerő ingadozást mutatott, ez épp a határérték! (tehát jócskán hullámos a féktárcsa, és ovális a dob). Ráadásul az ülésről az utas számára kialakított kapaszkodószíjat hiányolták... Valakinek van hasonló tapasztalta?
Széles utat!
Vastagj.
Rubens tagtárssal ha az idő engedi elmotorozunk abba a messzeségebe