tud nekem vki kuldeni egy magyar nyelvu szerelesi es karbantartasi manualt az 500-ashoz? nem a dontotthengerfejes electra x, hanem a sima bullett oninditoval es 5-os valtoval.
A Standard modellek már csak ezév végéig helyezhetők üzembe. . .
A 350es egy igazi "kövület", még zsírzott váltóval készül!
A 60Km/h utazósebesség miatt ajánljuk inkább a megszállott gyűjtőknek. . .
(vagy, ha az illető fél a sebességtől!)
sztem a környezetvédelmi normák valamint az itteni közlekedésdinamikai okok is közrejátszanak hogy nem lesz 350 több nálunk. utazósebesség az az amin jól érzi magát a motor, tartható sok ideig. midnen motornak fojtott a kipufogója technikai, környezetvédelmi, és hangerősségi okokbol. szerintem.
Köszönöm a válaszodat!
60km/h ?ennyi a micsodája a motornak?(utazó?)És miért nem lesz több belöle itthon?
Van ezekben a motorokban valami gyári folytás?Ja és még egy kérdésem lenne...mennyit kajálnak a 350-esek?
Hello!
A 350-esek már elfogytak, és már nem is lesz belőlük. Talán egy darab maradt a bátaszéki kereskedőnknél.
AZt csak nyugis embernek ajánljuk, nem túl gyors... /kb 60-nal megy/. Gyönyörű egyébként!
Az 500-asok jobban kihasználhatóbbak, ezért ezekből többet hoztunk.
Van jelenleg: Standard, Delux, Army, Electra
Mindegyik 500-as, 5 sebességes
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy a 350ccm Classic verziót nálunk lehet kapni? Mert a fórumot olvasva nem írt róla senki sem..
Ha vki vmit tud mondani a motorról akkor kérem ne kiméljen!
Csodásak ezek a motorok különben
oooo nyammm egy klasszikus vintage trial....ennek azert mokanyabb a vaza egy cseppet.
maig atkozom a fejem, mint kutya aki hetet kölykezett, hogy ket eve nem vettem meg azt az 1974-es honda tl 250 negyutemu trialgepet poccroff standban, amit a haverom arult 14000SK-ert/ kb.100000HUF/. magnezium blokktest, negy utem, ules stb, es uristen meg negyesben is kepes volt elindulni. eletem legszorakoztatobb jarganya volt, 10 perc utan mar folfele lepcsoztem vele a lakotelepi bolt elott.
en egy pesten elo indiai dj-vel beszelgettem el az enfieldekrol. tenyleg anyg becsben tartjak aztan amikor megtudta, hogy jawa-m is van, amit ott maig gyartanak yezdi neven...
tényleg ojjan opció nincs hogy valahogy egy kit-et belevenni a motor árába? akár kicsivel többér is? mert mdinenképp akakrok terep meg gyoprsasági szettet hozzá.. most már 110% hogy veszek egyet, csak a meglévő motorállomány kiárusítása szükséges. vagyis ha az fzr-t beviszem a baronba azér adnak most egy bő kétszázat, abbol meg pont nem jön ki teljesen a kezdő..
Nálam már volt bent egy emberke aki kint dolgozik Indiában és ott a szaladgáló járműve egy 350-es Bullet!
Csak azt mondta, hogy azok nincsenek olyan szépen kidolgozva mint azok amiket itt lehet kapni!
Küldj egy e-mail címet, amire írhatok!
Elküldöm azt a technikai táblázatot, amit a vevőknek szoktunk adni.