Pár hozzászólással korábban beillesztettél egy képet (talán egy átalakíttott lengőnyerges electráról) most szept 3-ai állással mennyiből lehet kihozni egy ilyen moci ezzela felszereléssel? valami kedvezményt lehet kialkudni, vagy nagyon fixesek?
Nekem is nagyon megtetszettek ezek a kis gépek!
A kérdésem az lenne, hogy milyen a futóművük (BP-i utak, 70-es, 6-os útra..), utazóban mi az a végsebesség ami még élvezhető?
Jelenleg egy 2004-es 200-as robogóm van, új enfield vásáláskor beszámítanák mondjuka gasgasban?
Az Electra-t 135-ig mertem "húzni", akkor már elég erős vibráció jelentkezett az első futómű felől! A 100 környéki tempó viszont valami hihetetlen érzést adott vissza!
Lehetett érezni, hogy ezt a motort emberek tervezték embereknek! Valami hihetetlen lágysággal és eleganciával suhan a tájban!
Olyan érzésem volt mintha egy arisztokrata gróf lennék a régmúlt időkben és épp a birtokomat járom körbe! Még az emberek az út mellett is úgy néztek mintha tényleg egy nemes lennék, majdhogynem fejbókoltak a látványtól!
Beszarás, ilyet még soha semmilyen motorkerékpárnál nem éreztem! Pedig már volt pár vas a seggem alatt tesztelésre!
Aha, értem. Az a "kis" fémdoboz nagyon komoly
Pedig a Delux nagyon szép! Az oldalon /www.royalenfield.hu/ néztem, ott van róla kép úgy is, hogy egyszemélyes üléssel van összerakva. Beszarás jól néz ki vele!
Csont ugyan az mint a Standard csak ződ meg van rajt fincsi fém doboz két oldalt!
Egyébként nem nagyon tudom, hogy pontosan melyek a legkapósabbak Az Electra és a Standard kb. egálban van a DeLuxe-ból azért kevesebb fogy!
Pár hozzászólással korábban beillesztettél egy képet (talán egy átalakíttott lengőnyerges electráról) most szept 3-ai állással mennyiből lehet kihozni egy ilyen moci ezzela felszereléssel? valami kedvezményt lehet kialkudni, vagy nagyon fixesek?
köszia választ!
ui: egyre jobban tetszenek ezk a gépezetek! ;)