Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ma indiaiakkal fotóztunk, és kaptam az alkalmon és megkérdeztem tőlik, mégis sztük miylen. egyből beindultak, mondták h nekik is volt vagy van, és hogy tök jó, egyből kérdezték hogy akarok rá majd szélvédőt meg bukócsövet? ott ugyláccik nagy divat teleszórni a motort ilyesmivel. szal azon kevesek között vagyok aki beszélt indiai enfield tulajjal!
az enyem van szlovakiaban, Mo-n meg 5 db.

es a legutobbi osszeroffenes kepei: baowah blog
Na ezek zsírkirálykinderhardcoregyilokpornó kinézetű kis szépságek! Élőben még nem is láttam Aprilia Moto-t és nem is tudtam, hogy van idehaza is!
Army!

Gyönyörűek!
a felso egy jawa 250/353 1958-bol, ez atesett egy kis valtozason, amr nem a gyari kek-szurke szine van, ahnem fekete, piros felnikkel es feher abroncsokkal. kapott kipufogobandazst, igaz, ezt az enfield is fog, elobb utobb fel lesz huzva neki magasabbra.

a masik egy aprilia moto 6.5 96/2000-es darab, a 6 fore rugo kozep europai ekszlet legtobb km-vel rendelkezo peldanya.
Jövő héten mind a két nap bemutatóm van!
JAni jövő héten szombaton bent leszel? mert lehet hogy a mocipróba tolódik!
tehetnél fel ide is kéépet mocikról!
a mai tankolas utani gyors matematika eredménye.
jja, értem. de akkor mennyit fogyaszt egy electra?
és miazhogy "mai érték" ?
5-el több mint a sima változat..
5 azaz ÖT Nm?
az mire elég?
a mai ertek 4,6.

es meg mindig a nyoamtekon mosolygom nagyokat :D
mér, akkor az electra mennyit fogyaszt?
a sziv megszakad. az angol tesztek alapjan annak nagyon kedvezo a fogyasztasa. habar ez a sima verzio sem ver foldhoz, eleg szepen birja a kilometereket. igaz, hogy van rajta vagy 20 kg felesleges vas, meg taska, meg a parom is fenn volt hatul, de azzal a 4,8 literrel 105km/h-val 5-osben kiment a vilagbol.

igaz, h eleinte azt hittuk, hogy valami csorog benne, de jo hosszu hallgatozas utan rajottunk, hogy az csak a peashooter dob szosszogese.
Kemény 2 LE!
És 5 Nm nyomaték!
koszi. vegulis mindegy, ugyis minden szezonban cserelem az olajat, van harom motor, az kozott szepen szetoszlik az az evi 8-10000 km.

az electranak, aminek mas a hengerfeje, az erosebb ugye? mert nekem a kerekhengerfejes van, oninditoval, 5 gangos valtoval.
Az EU-ra gyártott motorokhoz ennyit írnak. . .
Nem vagyunk okosabbak náluk (ha igen, akkor titkoljuk) és a garit is így adja a gyár. . .
na bocs, hogy mindenre kulon reagalok. nekem az indiaibol behozott europai valtozatnak gyarilag 10000 van eloirva olajcserere. en valoban nem tartom indokoltnak a 3000enkenti olajcseret ebben a blokkban. szerintem egy kicsit tulzas, semmi sem indokolja. vagy igen?
koszi szepen, joleso erzes egy enfieldet birtokolni :D
a domborbetuk sajna muanyagbol vannak, es pl koronyomasra is erzekenyek. szebb a festett.
a nemet inportor osszerakja hetz diesellel, az forgalombahelyezheto.
es ami mar benn van az eu-ban hasznaltan behozhato.