Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beszartam. . .
bobber 2 link

valoban, sajnos az azsiai epitesek inkabb a kiegeszitokre hagyatkoznak, pedig az enfieldnek jobbat tesz a bontas.

nezzetek csak, ezt talaltam, itt komplett uj vazat kapott, bobberre hangolva
Pedig úgy fogja. . .
Meglátjuk mi sül ki belőle. . .
egyetertek, tenyleg rusnya.
elobb utobb a gyar is ra fog jonnia custom shop iezere, de remelem nem indiai aggyal probalja meg. :)
Ez a típus kapható, de nem rendeltünk, mert úgy néz ki, mint egy elbaszott kínai chopper. . .
Szerintem ez marad, de senkit sem érdekelt eddig. . .
ez akart lenni, bocs.
alapbol vannak eleg csuna verziok.
http://www.royalenfield.com/Co..." target="_blank">pl ez.

ez viszont gyonyoru, igaz ezt a franciak csinaljak.
bobber
ja prima hetvege volt, habar az 5 celsiusnal valo satorozast igy utolag kihagynam. a fogyaszats 4,46 atlag volt, ezzel elegedett vagyok.

kormanyveg indexet talaltam egyet hasznaltan, meg femhazas, csak el kell vennem a tulajtol meg fenn van a jawan. muanyaghazas, kromfestett meg van a louisba becsben. a stop feliratu femhazas lampa meg majd lesz tavaszra az angoloktol, ugyis onnan rendeli a lucas cuccokat a haverom a tritonjara, az evente szetraz egyet. tenyleg nalatok vannak azok a klasszikus angol formajuk villanyegok az elso lampaba, ami az enfieldben van? mert o angliabol rendeli, de nekem az enfieldben ua. van.

valami meg a hatso lancnal rezonal, ra kell jonnom h mi azu. mintha belerne a vedojebe, csak nem latom hol.
szlovakiaban miert nem nyittok vezerkepviseletet? tudtommal nincsen. szakmai segitseget tudok nyujtani.
Helló!
Jövőre lesz Electra injektorral, illetve még kétféle modell, de azok még titkosak (már kaptunk képeket, de tilos közzétennünk) és az egyiket "furának" tudom leírni. . .
A másik fasza, de csak az év vége felé lesz rendelhető . . .
Gtatula!
Akkor príma 7végéd volt. . .
Kormányvégbe indexünk nincs, de próbáld meg fölhívn a Borka Tomit(tombiker) 06209619382, talán Neki van. . .
nem akarom telemeselni a forumot, de azert orommel jelentem, hogy a hetvegen abszolvaltam egy 620km-s turat az enfielddel, kivaloan birta a 100-as utazot, szeretetremelto kulturaltsaggal maszott at bakonyon és mecseken.
Szevasztok!
Lenne pár kérdésem,jövőre akkor milyen 500ccm-s motorok lesznek kaphatóak?A standard tipusok miért nem?Akkor csak öninditós,5 seb.,tárcsafékes (Es) vátozatok lesznek kaphatóak csak?Ha rosszul értelmeztem vmit akkor bocsi..Világossitsatok már fel!Ja és az árak amelyek a weblapon vannak azok frissek?
Más:
600eft-os kezdő befizetéssel mennyi törlesztő részletem marad...és havi mennyivel..és hány évig kellene fizetnem Tényleg csak 1hónap után vehető át a motor lepapírozva?
Kedves Dome74,Triálosjani vagy aki ebben illetékes kérem válaszoljon már nekem ezekre a kérdésekre részletesen...
Előre is megköszönöm!
a lampanal volt egy kis bolygas, kontakthibas volt maga az erintkezoje, de megdolgoztuk. Kozben belement az uj kormany, vagyis az eredeti. magasabb volt rajta, de ez mar kezelhetobb. van meg valami csorges 3-asba valtas utan, a lanc hozzaer-hozzacsap a vedojehez, legalabbis hangja alapjan. A lanc feszitese rendben, meg nem jottem ra az okara.

amin kiakadt a szakember, az az, hogy a testkabel rogzitgyurujet az elozo tulaj, miutan kitepte a kabelvegbol egy drottal rogzitette az akkufulhoz. csoda hogy gyujtott. Tovabba levettuk az indiai rendszamtablatartot, es az utolagosan aplikalt lampasultot.

a jelenlegi helyzet ilyen, igy indulok a hetvehei magyaregregyi szezonzaro partira. aki esetleg arra jar, alljon meg.
Gyönyörű a kicsikéd!
Holnap nézünk hozzá cuccokat és jelzek!
Jójéjszakát!
gyerekek meselek.

nekiallt Lajosom, a szerelo beallitani az elso villat mert volt egy kis luttyenese. miutan kibeleztuk a fejidomot, hogy hozzaferjunk a csavarokhoz , gondoltuk levesszuk a fejidomot, mert saccoltuk, hogy alatta van a csavar. egy ora agyalas utan rajottunk, hogy nem is. meg egy fel ora agyalas, rajottunk mi a helyes ut, es beallitottuk.

a helyes metodus, hogy az also es felso villacsavarokat kilazitjuk. mivel a lampabura maga a felso villakifli, ezert a sregen befurt csavarral lehet festiteni, majd a nyakcsavart hozzahuzni. nem kell semmit lebontani! ha valakinek lutyog neki ne alljon szetbontani az orrat.

aztan megszunt a lampa egni. nekialltunk keresni a hibat, aminek kapcsan kiderult hogy a tulaj kitepve a rogzitocsavrat egy darab drottal csinalt testet. a lampa az meg mindig nem eg, de legalabb a kabelek kozott rendet raktunk. viszont rendelkezesemre all 3 kapcsolasi rajz, de egyik sem ua. ami az enfiledem. a kabelek szine is mas, meg a helye is meg a mennyiseg sem passzol. es tovabbra sem tudjuk mi az a ketallasu kapcsolo a villanyakon. a lampa tovabbra sem eg.

grrr.

a
ilyesmi van? csak konyok.
a jelenlegi tulaja hozta be indiabol, kozvetlen chennaiban a gyarban vette. o elutazott nagyon tartosan, a gep meg egyelore nalam, de tavasszal megvasarolom.
Honnan van a motorod? Indiából hoztad be? már nem emlékszem, pedig azt hiszem írtad...
hello, kossz az ajanlatot, nekem is van rengeteg kiegeszito a motorhoz, reszben a garazsban, reszben rajta, de azon iygekeztem, hogy mind a garazsban legyen. purista vagyok. az eszkozok funkciojukban szepek. amugy bobber-freak vagyoken egyelore kormanyvegindexeket akarok ra tenni es egy normalis hatso lampat mert ezen most valami Honda shadow kopia van.
olyan klasszikusat szertnek, amin van stop felirat. az angolok katalogusaban lattam, tiszta fem, ha nektek is van, oylan erdekelne. esetleg a jofele Lucasok detto.

nekem az az allapot tetszik leginkabb, ami az ereditn volt, meg az 50-es evekben. az anglius minimal.

kipufogobol esetleg lesz a "goodwood special" ami felhuzott, de hosszu, nem az a kis rovid ami a triale. mert a peashooter dobom hangja az jo, es arra ra tudnam tenni. igaz, hogy akkor sportlegszurot is kene ra tenni. na mindegy, ha oylan lenne kivancsi lennek az arara.

ja a tegnapi csemegek:

http://baowah.blog.hu/2007/09/...
Az a kipufogós dolog a környezetvédelmi előírások /emisszió/ miatt kell a motorra, nincs különösebb jelentősége. Ne nyúlj bele inkább.
A következő 1-2 hétben kapunk csomagot tele kiegészítőkkel, nagyon jó áron! Azok között lesz olyan kipufogó, amin ez az IZÉ nincs rajta. Nézd meg az oldalon a speciális kiegészítők között a kipufogókat illetve bukócsöveket, kerékvédőket stb... Jó áron lesz minden és nagyon komolyan néznek ki a motoron! Még van egy-két dolog, ami nincs az oldalon, mert nincs jó kép róluk, de amint megérkeznek, lefotózunk mindent és mennek az oldalra!
A másik, a kapcsolóról küldj légyszi" egy képet, hogy lássuk mi is az!
uraim, kerdes.

a motor bal oldalan, a henger elott a villanyak toveben vagy egy kapcsolo. kabelek jonnek ki belole. latszatra be van kotve. viszint barhova is kapcsolom, nincs latszatja. nem tudja vki mi a fene lehet az?

a masik: a kipufogon a konyokcson van egy csavar amire egy cso van kotve, tippem szerint levegot adnak hozza a kiaramlo gazhoz a tokeletesebb eges erdekeben. ahogy weben nezem, eleg sokan leblankoljak azt. mi ennek az eredmenye pro es kontra? erdemes belenyulni?
koszonom, megkaptam!
A baj az, hogy minden motorhoz egyet kapunk....
Ezt a táblát szívesen elküldöm, illetve ha kérdésed van, írj nyugodtan!
nocsak, ezt szetdobta. ez a mailomorwobaowah@yahoo.com

manualert hiaba kuncsorgok ugye?
orwobaowah