Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ajj, ezt a majmot nem kellett volna ide
Számolj rá pár milliót, így marad is!
Komolyan:970 a vas, 195 az államé, (pfuj), kb 400 a szett. . .
Nagyjából ez a pillanatnyi helyzet.
ÉS ha én nagyon komolyan gondolok egy ilyen sportsman megvásárlást a mocival együtt, akkor mire számoljak?
Egy hónap csak a szállítás. . .
A Motorshow-ra szeretnénk kivinni egy NAGYOBB mennyiséget a kiegészítőkből!
Minden beszállítótól.
döme és az kb mikorra várható?
http://totalbike.hu/magazin/hirek/?main:2007.08.13.&323820 A Royal Enfield 5 év óta először esett át némi műszaki felújításon. A motor amúgy sem egy technológiai csoda, hiszen ősét valahol a II. világháború körül kell keresgélni. A léghűtéses blokk karbantartásának oka, hogy az egyhengeres erőforrás képes legyen megfelelni a szigorodó környezetvédelmi normáknak Európában. Az Euro3-as előírások ugyanis igen nehezen teljesíthetők karburátoros keverékképzéssel, ezért az egész motort átdolgozták, hogy képes legyen együttműködni a sokkal inkább környezetbarát benzinbefecskendezővel. Korábban a Royal Enfieldek ősi blokk-felépítésében a motor és a váltó teljesen elkülönült egységet képzett. Ezáltal ugyan a váltó és a motor maga könnyebben volt karbantartható, de egyben jóval nehezebb az egész komplett konstrukció és előállítani is drágább volt.

Mostantól a váltó és a motorblokk háza közös, egy olajtérben dolgoznak majd. Ez olcsóbb előállítást és kisebb tömeget jelent a motor számára. Első alkalommal kap egyébként egy Royal Enfield motorkerékpár üzemanyag befecskendezést. Nemcsak a károsanyag-kibocsátása csökken, hanem a fogyasztása is alacsonyabb lesz az indiai csodának. A motor egyébként enyhe ráncfelvarrást is kap, de a végső formatervet még nem hagyták jóvá. Annyi azonban bizonyos, hogy a Royal Enfieldek klasszikus, prehisztorikus motor formáját remélhetőleg igyekszenek nem elrontani. Ugyanis ha nagyon átterveznék, akkor az a gép legfőbb vonzerejét venné el. Az újdonság ősszel jelenik meg valamelyik nagyobb európai motoros kiállításon, és 2008 tavaszától lehet megvásárolni.
Úgy lesz!
Az Electra blokk, injektor+elektronika és egy kis arculatmódosítás.
Erről később. . .
Kíváncsi leszek, hogy az európai piacra csak az új blokk jön-e, vagy megtartják a mostani Electra blokkját injektorral a klasszikusabb gépekhez. Elvileg semmi akadálya nem lehetne, az egy szegénykeverékes motor. Az pedig súlyos hiba lenne, ha elhagynák a klasszikus modelleket, a piac jó részét elveszítenék (szerintem).
Odafigyelést, ami Magyarban nem dívik. . .
és az kb mikorra várható?
a "zsirzott váltó" milyen különleges hozzá értést kíván ?
Csak a szettet kell jóárasítani, az alap motor marad Electra.
Ezt kedden hirdetik ki, de sajna nem leszünk ott.
ezzel árnövekedés is várható ?
ÉS kb. mikorra várható, hogy elérhetőbb áron bekerül hozzátok egy ilyen szépség?
Pontosan!
Sajnos!
akkor amit most vártok szállitmányt , az utolsó lehetőség a karbisra ?
Ha jól elrakják, nem lesz feltűnő.
REMÉLEM!
nem fogja negatívan érinteni a retro filinget ?
csodaszép
de ahogy számolom olyan 1.700.000-1.800.000 Ft lesz
Azért nézelődünk több helyen, hogy ne legyen horror ára!
legszívesebben őt vinném, akár azonnal..
injektor lesz. . .