nagyon kéne. legjobb az lenne ha lenne egy pályagépem, meg ez, és ezzel járnák éjjel nappal, hétvégén meg lenen mivel scapatni igazán. De iggen erősen gondolkozom az electrán.
futómű oylan pont jó, nem túl puha, nem is kőkemény volt, de a hácccsó állítható. a váltó teljesen OK volt. simán fel le, kuplung is teljesen oylan volt ahogy annak lennie kell. tetszett hogy a kormány nagy szögben elfordítható, városban meg parkolásnál ez jól jöhet..
simán. sztem nem rossz, tök jó, ahogy érződik a járása bizonyos fordulatokon. meg rugásra is simán indul, bár egy 70kilós biztos jobban megizzadna mint ádámbátyám.. tárcsafék teljesen mai szinvonalon fog. az egyhenger miatt faszán érezni ahogy húz. meg a kis lengővagymilyen nyereggelk nagyon gizda volt!
mesélj!
tényleg van egyébként az 500-as electraban annyi erő, hogy sor elejére állva ott lehet hagyni az autókat? nem egykerekezés miatt kérdezem, hanem hogy nem borítanak-e fel a szerencsétlenkedés miatt!
van egy aprilai red roseom, abba dugó kéne, mert az bezony valszeg rossz beállítás miatt kilukadt, meg egy honda ft500asom, annak meg a mágnes szaroodott el.. :( mindkettő rendszámos is meg amúgy más bajuk nincs, csak eccerűen pont vagy pénzem vagy időm nincs baszakodni velük.
nekem az a classic tetszik nagyon, aminek króm a első háts sárvédője, a honlapon van kép, amin lengőnyereggel van.. aaaz is nagyin begyere.. a sima electra lengőnyereggel hogy néz ki?
én a moci döntésére gondoltam!