Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Épülget a Cobra. Ha minden jól megy és nem esik az eső holnap menetképes lesz. Hurrá. És nem is biztos hogy kell festeni az egészet. Attól függ mennyire lyukas a tank.
Hoppáhoppá gondold meg mert sajnos vannak manapság már hamisított gyertyák is.
miért? mert a 8 as értékű kicsit magas volt a puchomnak mert alapjáraton amikor húzom neki akkor kicsit lehörög aztán pörög fel rendesen. de a 6-os hőértékűvel azaz alacsonyabbat tettem már megszűnt kevésbé ez a jelenség. és kicsit másabb is a gázreakciója. Bár majd ha ezzel lemotoroztam 50 km után kiderül hogy milyen a kép. ha sok akkor benzinen állítok. ha jó akkor hurrá.
nem a gyertyu a hibás!
baz kimaradt a kép.
Ühüm ez a gyertya volt benne a puchomban a gyertya zsírúj, és kb 20-40 km van benne. és a gyertya Típ NGK B8hs de most tettem bele gyárinak megfelelően azaz ngk b6hs-et és kivi leszek hogy milyen lesz a gyertya képe.... Amúgy a karbi 14-es helyett most 17-es van bent és 84-es főfúvi, de a alapi meg 100-as gyári.
sziasztok
puch maxi első hátsó világitásom elszált ,milyen izzót kell bele vennem,kivettem de nem látok rajta semilyen jelzést ,mi való bele?
Nekem mindig segitségre van szükségem mert tanulok!( de nem tanitanak)
talán nem fals: (mindig voltak mások álltal favorizált emberek akik sose tudták megtalálni a helyüket: FORRADARMÁROK_ÉS ÖRÖK VESZTESEK) TANULNI NEM SZÉGYEN!
http://hpibaja.econet-team.hu/...
Minden malicia nélkül:

Örülök, hogy segíthettem.
Ha fogy az olajad igen!
Üdvözlöm!Hála az Istennek nem keltem fel hiába! Mindig tanul az ember!
FaLs.
Latin eredetű szó

"false Megtévesztve, tévedve, hamis, téves"
Ez nem a Babetta dugós blokk. Ez a léghűtéses blokk Mahle dugóval.
Köszi Gombi!
A szimmering hibát be lehet valahogy határolni?
A gyertya egyébként tökéletes színű, menetközben nincs vele baj, erős, jól megy. Attól még lehet szimmering baj? Tavaly cserélve lett az összes.
esetleg egy gyertyu csere is benne van a gyors hibákba nyáron! MEG A KEVERÉK+ÓLOMPOTLÓ Mucsán!
üdv! a 21-es lehet hogy sok a Babi dugónak? Nem?
és még1, amit válaszoltál a vaterán azt (szerintem) töröld ki mert mindkettőnket megfogb@ni a vatera
mert farsot sziv valahonnan lehet benzin, (félve mondom levegő),De lehet előgyujtási hiba is! Felső holtpont ?
ja, és nincs MSN-em, de az emilem elérhető innen is
üdv! amit leirtál szerintem szimering hiba lehet a váltó olajszintje meg is mutatja! ez csak külső mucsai vélemény!
A vaterán üzentem neked, de egyszerübb lenne telefonon vagy emilben beszélni a dolgokról mint a macerás vaterán keresztül
A lényeg hogy megvagy !
Úszóházban minden rendben látszik, víz, szemét nincs benne. Asszem ma este szét kell szedni, mert eddig nem volt ilyen gond.
A szívatóra gondoltam már. Ha hidegen indítva pörög, akkor ha ráhúzom a szívatót, lemegy az alapjárat...nem értem