Csúszik a puklungod.
Ne hagyd így, mert tönkremegy, elkompank, beégnek a kopó lamellák,és kilágyulnak az acél lemezek.
Okozhatja nem megfelelő olaj, vagy csökkent rugóerő.
Jól hiszem hogy a kuplung okozza a Kreidlernél, hogy ha elkezdek erőteljesen gyorsítani ergo csutkagáz akkor úgy 6-7 ezerig gyorsul és utána mintha murván elkaparna vagy megnyomnám a kuplungot és hirtelen kiforog kb 10 ig de mindezt úgy hogy nem húz semennyit. De ha visszaengedem a gázt és megint rá akkor lassan kezd.
valszeg karbi dugulása van. vagy a gyertya koszos. a gyertyával először próbáld ki. gyertya ki drót kefével sikáld meg. aztán vissza. ha jó akkor az. ha ugyan az a jelenség akkor karburátorban dugulás van kompresszoral kifújni a fúvókákat.
Sziasztok!
Mint már említettem elég új vagyok a motorok világában.
szeretném hallani a véleményeteket, hogy mi lehet az oka annak, hogy hidegen indul pöccre a motor, de kb 10 km után elkezd rángatni, jó esetben menet közben van akkor elmúlik és utána húz rendesen, rossz esetben pár perc rugdosás után előszőr erőtlenül beindul, aztán elkapja és megy rendesen. Ez gyújtás probléma lehet vagy üzemanyag ellátás vagy dugulási probléma és mennyire lehet súlyos? Ja motor egy Sachs Hercules Jogging.
A válaszokat előre is köszönöm
Üdv
elmondanád hogy a gépműhelyes hogy oldaná meg?
mert levágás meg hegesztés nem biztos hogy jó ötlet... ha csak nem rakunk bele vmi merevítőbetétet akkor így még oké.
mai melóm volt.. a cometet fullra szétszedve. majd lesznek lepucolva meg festve.. a teleszkóp felújítással kezdtem el. felrakok arról is személtetőnek :) Bár a kormány nyakkal nem tudom még mit tenni, azongondolkoztem hogy awi vagy Co-val kitölteni aza rossz részt és újra vágni a menetet vagy hogy?
Ne hagyd így, mert tönkremegy, elkompank, beégnek a kopó lamellák,és kilágyulnak az acél lemezek.
Okozhatja nem megfelelő olaj, vagy csökkent rugóerő.
Jól hiszem hogy a kuplung okozza a Kreidlernél, hogy ha elkezdek erőteljesen gyorsítani ergo csutkagáz akkor úgy 6-7 ezerig gyorsul és utána mintha murván elkaparna vagy megnyomnám a kuplungot és hirtelen kiforog kb 10 ig de mindezt úgy hogy nem húz semennyit. De ha visszaengedem a gázt és megint rá akkor lassan kezd.
És ha szimeringes azt honnan tudom megállapítani?
Mint már említettem elég új vagyok a motorok világában.
szeretném hallani a véleményeteket, hogy mi lehet az oka annak, hogy hidegen indul pöccre a motor, de kb 10 km után elkezd rángatni, jó esetben menet közben van akkor elmúlik és utána húz rendesen, rossz esetben pár perc rugdosás után előszőr erőtlenül beindul, aztán elkapja és megy rendesen. Ez gyújtás probléma lehet vagy üzemanyag ellátás vagy dugulási probléma és mennyire lehet súlyos? Ja motor egy Sachs Hercules Jogging.
A válaszokat előre is köszönöm
Üdv
mert levágás meg hegesztés nem biztos hogy jó ötlet... ha csak nem rakunk bele vmi merevítőbetétet akkor így még oké.
Simán orvosolható, egy jó gépműhelyes faszán megcsinálja..