Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt megtalálod :http://www.kreidler.nl/forum/v... a válasz 175cc/villa !az anyi mint 350cc azelső teleszkópba!
gumi nyomás: első:1,25, Hátsó 1,8 atm.
ha jó lesz jösz egy sörrel ha megyek veszprémbe a nyáron a fiamhoz!
Mennyi?
amire figyu az az első lengés csillapitóolaj mennyiség!
HEIDENAU K36 black 17" x 2.75 excellent quality, made in Germany
nekem ez van fent tudom hogy van jobb, de ez bevált!
http://www.google.hu/search?q=...
csillapítás van hátul. Én gumira tippelek először is mivel eléggé régi és kínai.
Igen, megintcsak kétféle eset van, de van ami közös.

HA a futómű szar, akkor a motort, ha kihpzzák a sdrából nehezebben áll vissza, mint normálisan.

Minkét eset(túl kemény, túl puha kombinlva sok vagy kevés csillapítással) azt eredméynezi, hogy a kerék baszik a földön maradni.

A túl kemény egy gyors, de enyhe ívű kanyarban nem csinál semmit, ha sima az út, a túl puha meg pumpálni kezdhet, beleng.

A túl kemény az nem leng.

Ugyan ez úthibán úgíy viselkedik, hogy a kemény pattan egyet(párat) és kész, a túl puha meg kacsázik össze vissza miközben pumpál.

Mielőtt szétdöntötd a fél vázat nézt meg van e még csillapítás hátul
Meg tönkre nem menő alkatrészeket cserélni fölösleges a berúgó ígyis úgyis fosból van hiába cserélgeted
Még úgyis átbaszás fele árból minden igényedet kielégítő blokkot lehetne sinálni belőel de majd 2 3 -év múlva rájössz hogy átbasztak.
Érdekes azért ezt látni. De én nem ilyen döntögetésekre gondolok hanem csak szimpla utcaira. Amikor épphogy megdöntöm. Multkor ezért amolyan powerslide ot nyomtam a kocsma előtti aknafedél+kanyar combo miatt.
Érdekes akkor szokott főleg amikor valami egyenetlenség van a kanyarban pl aknafedél vagy meggyűrődött a kamionok miatt Vagy épp csak a foltozás.
am kösszi.
igen. de nem 60 hanem 50 lessz belőle.
Na elfogyott a szerelői lendület?Amúgy kajakra elvitted a blokkot megcsináltatni 60-ért?
Segitséget szeretnék kérni tőletek valaki tudna feldobni nekem a 4 sebis puch blokkról(ami a cometban is van) robbantott rajzot ?
Mz kupában csk tök széria motorral lehet menni.
Már mérne az volna?

A simson és az MZ gyári hátsó telójában is el-be állítható a csillapítás egy csavarral.
Az endurókon a rugóelőfeszítés 5 lépcsőben kívülről szintén.
De az nemis a gyári hátsótelója nem?
Ahhoz a kanyarsebessséghez hátul kevés a csillapítás, elöl meg vélhetően a rugóerő nem oké, mert a kormány marad egyhelyben, de a kaerék elpattog a földtől.

Később, egy másik videón látszik, hogy a hátsóvilla csillapításán álíltanak ezen a motoron
Ez az.
Itt az elejétől indul a futómű pattogása, és az eseés voltaképpen a hátsó traktus belengése következtében történik.

Mindenféle lötyögés, lógás a futóműben, az bizonytalan kanyarodást - egyenesfutást okoz.
A gumiszilent meg mást sem csinál, csak "lóg" engedi ficeregni a hátsókereket, pedig nem kellene.

Ha konkrétan pattog a kerék, annak is lehet ilyen lógás eredetű az oka, de mint írtam, lehet, hogy a hteló már nem csillapít, ettől behintázik a hátulja, a jobban erőlteted, akkor bepattog.

Ha túl kemény, akkor hintázás nélkül pattog.

Jl eleht érezni a differenciát nagybb tempójú nem túl éles, de hosszú kanyarokban, ha kemény akkor egyből eépattog, ha puha, akkor nem tud lenyugodni és hintázik mielőtt pattogna. VAn erről egy MZ kupásvideó, érdemes megnézni
2 legyet egy csapásra.sőt 3-at csak oda már teherkocsi kéne.
Hmm azt is átnézem. De ez fura ilyet még nem éreztem motoron. Olyan mintha oldalra ugrálna az egész hátulja kanyarban vagy egyáltalán ugrál a hátulja kanyarban még ha nem is döntöm brutálisan.
Hátőő, ha felállsz a mtooron, mondjuk 4 nél, kissé megrzod a kormányt, és a motor hosszasan csóválva megy, nem ll vissza hirtelen, ileltve meg sem tudod fogni rendesen az imbolyógómozgást, akkor a szilent xar.

Eleve, aki a puha lengővillarögzítést kitaláűlta az egy fasz volt.

HA kiszereled a kereket, meg a telókat lekötöd róla,és megpróbálod oldalra mozgatni,akkor lehe térezni, hogy mennyire lötyög, vagy nem lötyög.

Sajnos, mivel az a puha rögzítés valamennyit midnenéppen enged,a motor mozgása mindeképpen bizonytlan lesz egy merev felfüggesztésűhöz kéepst.

Agyrém, de még egy kifogástalan állapotú szilentel bíró villán is, kézi erővel is simán mozgatsz fél centiket oldalra, nem értem mi volt a célja annak az ökörnek aki ezt kitalálta, hogy ez így jó.

Mi race motorhban azzal indítunk, hogy kibasszuk a puha szilentet, és keményre cseréljük.

Persze, a szintnt az csak egy dolog, de a sachs tipusu vázak(simon:) de a puchok is iylenek, szóval, hogy már a tengely is tizedeket képes lötyögni a neki kialakított fészekben.

Mire az a tized a villa végéreér, lesz belőle 1mm...

További mbolygást képes okozni, egy csillapítását vesztett teleszkópszett, akkor is úgy kacsázik nagyobb sebességnél, mintha lötyögne a villa.
Kedves Zoli:)
Olyan kérdésem lenne, hogy motor viselkedésénél hogy lehet észrevenni ha a lengőkarszilent kopott? Mert idegesít ez az elpattogós csúszkálós dolog.