Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

viszont jó a háttér
Hát ez valami mopedkerék nem túl értékes darab tömegcucc sok ghyártmány rohangált ezzel.
az semmivaja nincsen , ne baszkúráld ha nem folyik belőle a benya. és a csavarmeghúzásnál óvatosan húz meg ..
Így néz ki a karbi szerintetek mit csináljak vele.
lehet nézni:)
http://www.elsberg-tuning.dk/p...
ebben puch pályagépek! és jetblokkosok azaz 6 gangosok és sachs hengerfejjel meg vizesblokkosok elég kemények! nézzétek és komenteljetek!
Indexet és féklámpát minden motorra lehet tenni, az már más kérdés, hogy mennyire érdemes. Ha a kormányon megvan hozzá a kapcsoló (és úgy általában hozzá a kábelezés), akkor érdemes, amúgy macerás, de nem lehetetlen. Az index városban igen hasznos, szerintem a féklámpa annyira nem létszükséglet.
A karburátornál az a lényeg, hogy ne folyjon belőle a benya, illetve ne szívjon falsot a rögzítésnél. Ha ez teljesül, akkor max. esztétikai hibáról beszélhetünk.
Mit értesz az alatt, hogy nehezen veszi az 1-est? Lehet, hogy csak a bowden feszességén kellene állítanod. A 2 sebességes váltónál egy rugó ellenében dolgozol a markolatváltóval. Feszítetlen állapotban van 2-esben. Ahogy forgatod a váltót, a bowdenen keresztül feszíted a rugót. Középállásban kapod az üres fokozatot, az 1-est pedig a maximális feszítésnél. Ha nem jól van beállítva a bowden, akkor nehéz berakni 1-esbe. A beállítás metódusát a korábban belinkelt kézikönyvben megtalálod.

A motorosboltban ne Sachshoz kérj bowdent, mert úgysem lesz, hanem vidd el a kiszerelt darabot, és mérjétek össze a kapható bowdenekkel. Amikor én cseréltem, egy Simson fékbowden volt pontosan olyan hosszú, mint a Sachsról leszerelt darab.
eladó,hibátlan állapot,fékfedél nincs hozzá
Nem benyatemető.
2000 Ft-ból kb 90-100 km-t mentem.
sztem elég is ennyi :) mertaddig is be kell szerezned komolyabb ruházatot! (protektoros cuccok....)
Egy Zündapp kereked?
Nekem csak 7 Zündapp van itthon...
nemnagyon,csak elbarkácsolgatok..........van egy kerekem,eladnám.........
Te nagy tuner vagy?
valaki zündappozik itt?
Ma felvittem a pályára, 130-ig mentem.
Ja igen, rendszám csak a fotózás miatt lett levéve.
Elől 2, felül 1 henger.
itt megtalálod a válaszokat:
http://www.hercules-jogging.de...
Mindenkinek köszönöm a gyors, és hasznos válaszokat.
Igen ez a HERCULES JOGGING lesz csak nem pedálos hanem berúgó karos. Lennének még hülye kérdéseim. lehet-e illetve érdemes-e ilyeneket rárakni mint index meg fáklámpa. A másik kérdésem az, hogy úgy tűnik mintha a kerburátor sarka le lenne törve egy kicsit, a rögzítő csavarnál az nagy gáz? Az egyest kicsit nehezen veszi de az asszem inkább szar bovden miatt lehet.
majd töltök fel képeket a sérülésről.
Üdv
Azt olvastam ez 3 hengeres?most hogy is van ez?hol a 3.henger?
végre valaki belépett a honda táborába és még ráadásul V2 ha jol látom.évjárat?rendszám hol van hol nincs?hogy is van ez:-)
Gratula a géphez!
nem árt jobb tudni.... megint szigorítanak.... http://www.sportmotor.hu/motor... bár nem zavar engem mert így legalább kevesebb őrült lesz az utakon....
mennyivel menté vele? :) és mikor lesz körbejáros tiltogatás? amúgy egész jó mocc csak benyatemető :)
Üdv! Szép motor! Legyen szerencséd vele! Kérdésem: (van é elsö féked?)
Jöhetnek a kommentek!