lehet nézni:) http://www.elsberg-tuning.dk/p...
ebben puch pályagépek! és jetblokkosok azaz 6 gangosok és sachs hengerfejjel meg vizesblokkosok elég kemények! nézzétek és komenteljetek!
Indexet és féklámpát minden motorra lehet tenni, az már más kérdés, hogy mennyire érdemes. Ha a kormányon megvan hozzá a kapcsoló (és úgy általában hozzá a kábelezés), akkor érdemes, amúgy macerás, de nem lehetetlen. Az index városban igen hasznos, szerintem a féklámpa annyira nem létszükséglet.
A karburátornál az a lényeg, hogy ne folyjon belőle a benya, illetve ne szívjon falsot a rögzítésnél. Ha ez teljesül, akkor max. esztétikai hibáról beszélhetünk.
Mit értesz az alatt, hogy nehezen veszi az 1-est? Lehet, hogy csak a bowden feszességén kellene állítanod. A 2 sebességes váltónál egy rugó ellenében dolgozol a markolatváltóval. Feszítetlen állapotban van 2-esben. Ahogy forgatod a váltót, a bowdenen keresztül feszíted a rugót. Középállásban kapod az üres fokozatot, az 1-est pedig a maximális feszítésnél. Ha nem jól van beállítva a bowden, akkor nehéz berakni 1-esbe. A beállítás metódusát a korábban belinkelt kézikönyvben megtalálod.
A motorosboltban ne Sachshoz kérj bowdent, mert úgysem lesz, hanem vidd el a kiszerelt darabot, és mérjétek össze a kapható bowdenekkel. Amikor én cseréltem, egy Simson fékbowden volt pontosan olyan hosszú, mint a Sachsról leszerelt darab.
Mindenkinek köszönöm a gyors, és hasznos válaszokat.
Igen ez a HERCULES JOGGING lesz csak nem pedálos hanem berúgó karos. Lennének még hülye kérdéseim. lehet-e illetve érdemes-e ilyeneket rárakni mint index meg fáklámpa. A másik kérdésem az, hogy úgy tűnik mintha a kerburátor sarka le lenne törve egy kicsit, a rögzítő csavarnál az nagy gáz? Az egyest kicsit nehezen veszi de az asszem inkább szar bovden miatt lehet.
majd töltök fel képeket a sérülésről.
Üdv
nem árt jobb tudni.... megint szigorítanak.... http://www.sportmotor.hu/motor... bár nem zavar engem mert így legalább kevesebb őrült lesz az utakon....
http://www.elsberg-tuning.dk/p...
ebben puch pályagépek! és jetblokkosok azaz 6 gangosok és sachs hengerfejjel meg vizesblokkosok elég kemények! nézzétek és komenteljetek!
A karburátornál az a lényeg, hogy ne folyjon belőle a benya, illetve ne szívjon falsot a rögzítésnél. Ha ez teljesül, akkor max. esztétikai hibáról beszélhetünk.
Mit értesz az alatt, hogy nehezen veszi az 1-est? Lehet, hogy csak a bowden feszességén kellene állítanod. A 2 sebességes váltónál egy rugó ellenében dolgozol a markolatváltóval. Feszítetlen állapotban van 2-esben. Ahogy forgatod a váltót, a bowdenen keresztül feszíted a rugót. Középállásban kapod az üres fokozatot, az 1-est pedig a maximális feszítésnél. Ha nem jól van beállítva a bowden, akkor nehéz berakni 1-esbe. A beállítás metódusát a korábban belinkelt kézikönyvben megtalálod.
A motorosboltban ne Sachshoz kérj bowdent, mert úgysem lesz, hanem vidd el a kiszerelt darabot, és mérjétek össze a kapható bowdenekkel. Amikor én cseréltem, egy Simson fékbowden volt pontosan olyan hosszú, mint a Sachsról leszerelt darab.
2000 Ft-ból kb 90-100 km-t mentem.
Nekem csak 7 Zündapp van itthon...
http://www.hercules-jogging.de...
Igen ez a HERCULES JOGGING lesz csak nem pedálos hanem berúgó karos. Lennének még hülye kérdéseim. lehet-e illetve érdemes-e ilyeneket rárakni mint index meg fáklámpa. A másik kérdésem az, hogy úgy tűnik mintha a kerburátor sarka le lenne törve egy kicsit, a rögzítő csavarnál az nagy gáz? Az egyest kicsit nehezen veszi de az asszem inkább szar bovden miatt lehet.
majd töltök fel képeket a sérülésről.
Üdv
Gratula a géphez!