lehet. pont ezen is gondolkoztam hogy nem kéne reszelgetnni mert mivel ha porlasztás történik és akkor a benzin pára ráfújja a dugóra és ami miatt biztosítja neki a jó kenést. De ha azt kireszelem akkor nem biztosítja a tökéletes kenést és akkor besülhet....
Akkorokké!Amúgy nemtudom miért ér bele annyira mert soknak tűnik.De ha kireszeled lehet, hogy csak idejekorány nyit a szívó és benem látható riányokba indulna meg az áramlás lehet, a hegnerben lévő még nyitott felömlőkön keresztül valami a nyomáskülönbség miatt lekóbászóna.
ez nem igénytelen ez klingerit, és ez a poén hogy nem elég neki a 1 millis... és azaz még kell alá töltenem. De a tömítés azér ilyen mert tekercsbe volt. Amúgy sublerrel mértem hogy még kell alá 0,7 mm bazz...
és szépen vannak kivágva! a hengeren lévőa szívónál tömítés már rég le van szedve.
Milyen igénytelen tömítések ezek?Vágjál normálisat.a hengertalp alatt az van vagy 1 milis.Amúgy elgé gáz hogy ennyit kitakar a dugó de én ehő nemértek.
alakulgat a blokk :) csak utolsó két képen van egy kis gondom hogy a képen látszik hogy a felső holtponton kisé belelóg a dugó a szívórészbe. és az nem lehet kicsit kireszelni? Amúgy mi a véleményetek a Record 2T félszinti olajról? És az APi TC és Jaso követelményeknek megfelel. ezzel szeretnék majd bejáratni a blokkot.... és az ára jó olcsó!
Német, angol és francia nyelvű szerelési kézikönyvet találsz a következő weblapon: http://technik-ostfriese.com/t...
Elég sok motort szereltek az 505-ös motorszériával (nekem is 505/2 DK van, az adatlapomon találsz róla fényképet), szóval a különféle Sachs Hercules kézikönyvek között használati útmutatót is találsz. Ez a Scott váz nekem gyanús, nem lehet, hogy valaki utólag rakott rá egy Scott matricát? Olyan ferdén áll a felirat, meg ránézésre ez teljesen olyan, mint egy Hercules Jogging, amiről külön leírást is találsz: http://www.hercules-jogging.de...
Amúgy a különféle modellek (Jogging, Optima, Prima stb) között nagy a hasonlóság, vannak közös alkatrészek.
Mindezeket én is az itteni, segítőkész fórumozóktól tudtam meg, nekem kb. 2 hónapja van a fent említett Sachs motorom. Alkatrészbeszerzés külföldről lehetséges, a mopedparts.de-t többen is ajánlották, és tényleg bőséges a kínálatuk, de reméljük, hogy tényleg tartós, kis szervizigényű gépek ezek, így nem kell sűrűn foglalkozni velük. Én a vásárláskor már meglévő kuplunghiba kiküszöbölése óta csak tankolom és hajtom. Pótalkatrészt Vateráról (meg börzékről) is össze lehet kukázni, néha komplett, lelakott vagy hiányos motorokat is árulnak, azokból elméletileg lehet "kannibalizálni".
A fogyasztást pontosan nem tudom, mert nem szoktam megvárni, hogy tartalékig fogyjon a benzin (na meg nem működik a kilométerórám), de múltkor összeadtam a két tankolás között megtett utat, és az biztos, hogy nem volt több 2.5 liternél.
Sziasztok!
egy kis segítséget szeretnék kérni, mert még új vagyok a motorozás világában. vettem egy motort, és szeretnék róla többet megtudni. műszaki adatok alkatrész beszerzési helyek, fogyasztás stb. A motor elég ritka darab lehet mert hasonlót se nagyon láttam a neten a váz SCOTT, a motor SACHS ahogy néztem 505/2 DK lehet kb 50 a max sebessége. Átnézettem egy sráccal azt mondta szerinte jó, csak elég nehéz lesz hozzá alkatrészeket szerezzek kipucolgatta, és most megy.
Segítségeteket előre is köszönöm.
a gépemen keresgéltem vmi miatt és mire ezt találtam és gondoltam megosztom veletek. A krossz, az egyidős velem :) 1983-as, és full generálos vizes 125-ös blokk malossi cuccokkal és volt csak szar volt a gyújtása. komplett gyújtás volt 40 ezerbe! és ezért nem vettem meg a gyújtás és inkább eladtam. suzukiban volt ideiglenes honda blokk. bár mindene megvolt a restauráláshoz :D csak nem akartam pazarolni rá. a utolsó képeken egy honda pa50-es NÉGYÜTEMŰ blokk! pedálos. és működőképes keveset futott. és full automata volt!. És a cuccok már rég eladtam vagy 8 éve...
Perverz egy motor:)
Volt a hondának ennél még izébb 3hengerese, az ns.
Ottkettőben van power "szelep" (kamra) egyben meg nincs:)
és szépen vannak kivágva! a hengeren lévőa szívónál tömítés már rég le van szedve.
http://technik-ostfriese.com/t...
Elég sok motort szereltek az 505-ös motorszériával (nekem is 505/2 DK van, az adatlapomon találsz róla fényképet), szóval a különféle Sachs Hercules kézikönyvek között használati útmutatót is találsz. Ez a Scott váz nekem gyanús, nem lehet, hogy valaki utólag rakott rá egy Scott matricát? Olyan ferdén áll a felirat, meg ránézésre ez teljesen olyan, mint egy Hercules Jogging, amiről külön leírást is találsz:
http://www.hercules-jogging.de...
Amúgy a különféle modellek (Jogging, Optima, Prima stb) között nagy a hasonlóság, vannak közös alkatrészek.
Mindezeket én is az itteni, segítőkész fórumozóktól tudtam meg, nekem kb. 2 hónapja van a fent említett Sachs motorom. Alkatrészbeszerzés külföldről lehetséges, a mopedparts.de-t többen is ajánlották, és tényleg bőséges a kínálatuk, de reméljük, hogy tényleg tartós, kis szervizigényű gépek ezek, így nem kell sűrűn foglalkozni velük. Én a vásárláskor már meglévő kuplunghiba kiküszöbölése óta csak tankolom és hajtom. Pótalkatrészt Vateráról (meg börzékről) is össze lehet kukázni, néha komplett, lelakott vagy hiányos motorokat is árulnak, azokból elméletileg lehet "kannibalizálni".
A fogyasztást pontosan nem tudom, mert nem szoktam megvárni, hogy tartalékig fogyjon a benzin (na meg nem működik a kilométerórám), de múltkor összeadtam a két tankolás között megtett utat, és az biztos, hogy nem volt több 2.5 liternél.
egy kis segítséget szeretnék kérni, mert még új vagyok a motorozás világában. vettem egy motort, és szeretnék róla többet megtudni. műszaki adatok alkatrész beszerzési helyek, fogyasztás stb. A motor elég ritka darab lehet mert hasonlót se nagyon láttam a neten a váz SCOTT, a motor SACHS ahogy néztem 505/2 DK lehet kb 50 a max sebessége. Átnézettem egy sráccal azt mondta szerinte jó, csak elég nehéz lesz hozzá alkatrészeket szerezzek kipucolgatta, és most megy.
Segítségeteket előre is köszönöm.