Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

22700
én értelek ami a képen lévő dologgel.
az tudom hogy nem kéne piszkálni a dugót. a gyárban úgy tervezik a dugót ahogy van az úgy jó.
nem jót számoltál. az egyes fokozat ugyan az a többi nem. a hatosban rövidebbek a fokozatok de a végáttétel nagyobb mint az ötösén.
Nemán na énism egszámolom holnap.
hú ez elég mucsai kíváncsi elnnék mit szól hozzá az asszimetrikus hengerfej
látom nem érted amit mondtam.)
bár csak akkor jó ha felömlőknél nem teljesen nyit.
akkor kell.
vagy a jobbik esetben hengertalptömítés vastagítás.
Ez alég mucsa megoldás, mert a dugónak jó a felénél megszünteted a préselést.
persze, hogy elmegy a hatásfok, és fogyaszt.
(és melegszik is)
vettél egy szép motort szegeden használd egészséggel.nem is drágán ha annyi volt az ára.
Meg 1lityivel többet szippantot!
épp ezen filózok :)v mert kurva sokat számít ez is.
mert anno vettem börzén egy gyűrűs elko dugót és ugyan az a gond volt. és azt kireszeltem és akkor simán 2 ezerrel jobban pörgött. :)
erre a fémre kéne vmi nagy tölcsér hogy amikor gyorsulsz akkor jobban kapná a levegőt... akkot jobban pörögne.
ezen finomitanék!
szemből:
az ez:
igy érthető?
De akkor mi az a nagy, kerek fém valami a szűrőház fedelének bal felén (szemből nézve), amit valami csavar (bilincs) tart össze? Nálam az egész egy összefüggő műanyag fedél, semmi más.
Végáttétel ugyan az
Nemrég adtam el egyet és azon leszámoltam..
nincs tuning,gyári van fent ilyen:
http://www.hercules-jogging.de...
meg ez:
http://www.hercules-jogging.de...
Ez.
A napokban bemértük a szeria 5-sebességes herculesem 90-et megy.Jeeeeeeeee már csak ez kell neki:(képzelji ide egy 6-os váltót nincs róla képem)
A légszűrő-tuningról írnál részletesebben? Kifúrtad a házat és menetszéllel szembefordítottad a bemenetet? A gyári szűrőt mire cserélted, hogy elférjen ebben a felállásban? A karbin kellett hozzá alakítani (nagyobb fúvóka vagy ilyesmi)?
ez a csettegöm!
mer? Szivó oldal!
ühüm... De azért vegyük figyelembe hogy fekvő vagy állóhengeres. :)