épp ezen filózok :)v mert kurva sokat számít ez is.
mert anno vettem börzén egy gyűrűs elko dugót és ugyan az a gond volt. és azt kireszeltem és akkor simán 2 ezerrel jobban pörgött. :)
De akkor mi az a nagy, kerek fém valami a szűrőház fedelének bal felén (szemből nézve), amit valami csavar (bilincs) tart össze? Nálam az egész egy összefüggő műanyag fedél, semmi más.
A légszűrő-tuningról írnál részletesebben? Kifúrtad a házat és menetszéllel szembefordítottad a bemenetet? A gyári szűrőt mire cserélted, hogy elférjen ebben a felállásban? A karbin kellett hozzá alakítani (nagyobb fúvóka vagy ilyesmi)?
az tudom hogy nem kéne piszkálni a dugót. a gyárban úgy tervezik a dugót ahogy van az úgy jó.
akkor kell.
vagy a jobbik esetben hengertalptömítés vastagítás.
persze, hogy elmegy a hatásfok, és fogyaszt.
(és melegszik is)
mert anno vettem börzén egy gyűrűs elko dugót és ugyan az a gond volt. és azt kireszeltem és akkor simán 2 ezerrel jobban pörgött. :)
igy érthető?
Nemrég adtam el egyet és azon leszámoltam..
http://www.hercules-jogging.de...
meg ez:
http://www.hercules-jogging.de...