Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lassan 20.000!
megtaláltam a két 5 gangos blokk között a váltófogaskerék áttétele más :) most már így minden világos?
Ezt én is megtaláltam.
itt minden le van irva:
http://www.google.hu/images?hl...
Azt tudom hogy K54 es de megnézem majd mi van a váztáblán...
Már éhes vagyok. Kis sonkás rántotta kéne egy nagy pohár teával. Illetve friss kiflivel. Hmm utána meg megyek szétkapom a Florettet.
nna a lényeg ami kérdéses szmodra hogy mi az a 80 km/h, ab 9/70: 82 km/h a lényeg hogy ebben két féle blokk változat. a táblázatban fent a blokktípusban megtalálod az egyik és a másik között egy jelzés van.
K 54 / 54 CH
K 54 / 54 / 1 CH itt már gondolom fojtás nélküli.... vagy vmi tuningocska van benne.
ahogy olvasom hogy ebbe 1:25.ös keverék kell.... és sztem jó neki a 1:30-as is.
neked reggel? 10 kor? inkább tízórai....
Ha 5 gang akkor igen ha 3gang akkor nem,ezért nézzd meg ezt a lapot:http://www.kreidler-museum.de/...
Regglet mindenkinek! :)
Még mindig nem értelek...
Erről beszélek...
Itt illetve a Vermogen:
Toerental:5,3 pk7700 vanaf
9/70 : 5,8 pk 8200
Ez most azt jelenti hogy 8200 nál 5.8 lovat ad le?

Meg ez
80 km/h, vaaf 9/70: 82 km/h

Most ez mit jelent?
lényeges adatok: gyártási év, tipusa a motornak alánézve megtalálod moci számbol tudod hogy holszerelték,beazonositható,ne a muzeumba keresd!
Tudsz nekem linkelni levegős 80-ashoz " tuning műveleteket"?
Ok de engem az érdekel amit lentebb írtam...
http://www.kreidlerdatabase.nl...

Itt illetve a Vermogen:
Toerental:5,3 pk7700 vanaf
9/70 : 5,8 pk 8200
Ez most azt jelenti hogy 8200 nál 5.8 lovat ad le?

Meg ez
80 km/h, vaaf 9/70: 82 km/h
hol?
Ezen meg összvisz 2 felömlős henger van...:D
Vicces azért. Elférne még úgy 4 itt ott. 26 os korban hozzá illő dellortot megkapná aztán menne de nem is kicsit. Szerintem még így is bünteni lehet vele a robogókat de úgy...:D
Holvanez?
Igen és hivatalosn 80-sa mindkét henger mégis nagy különbségek vannak hűtőbordánál!Mégpedig a fekete körbe kb 1,5 ilivl ksiebb a hűtőbordáinak már a kialakítása telsesen!
A fekete különben perselyezett szemétdomb ocsmányul megmunkált kipuabalakkal gondoltam összehasonlítom a nicasilossal és az sokkal alacsonyabb ablak érdekes.Érdekes továbbá az is, hogy a szívócső gond nélkül eltávolítható helye olyasmi mintahova membránt lehetne szerelni.Továbbá a 4F-hengernek a szívócső alatti részen van némi öntvény ami olyasmi mint ahova az 5. felömlőt lehetne belecsalni.
Érdekes lenne 80/5F/M hogy simsonos szaknyelvel éljekk.
Melyiken?