Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nana!
Még jó, hogy odaírtad, hogy szerinted
Mert szerintem ezek az 50 ccm-es motorok gyári állapotban SOHA SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT SEM mennek valós 115-t, nem beszélve a 120-ról. A mi KTM-ünk azért elég jó gép (új dugó, szimmeringek, tűgörgők, stb. után) ment GPS-el mérve 100 körül (ld. videóimnál). Persze az óra mutatott 115-öt is, csak az nem volt igaz...
A TE Váltódba n.jampi tipusú olaj kell!
Srácok de a 20w50 az nem motor olaj, vagy az mindegy hogy hajtómű vagy motor olaj?
Értem Cobrához mid van Ricsi?
Hidegben Ragadni Fog tőle.
Esso Gear oil GX 80w-90 ehhez mit szólna szerintetek a cobra?
Nemnagyon. Max amit kiraktam azt tudom. Nincs értelme hogy elmondjam már teljesen más árakon megy hozzá minden mint 4 évvel ezelőtt. Festés pl ingyen volt, autófestő havernál mivel csak lementem csiszoltam több mint 1 hétig! (Minden nap dolgoztam rajta) Hátsó idom nem lett a legjobb de kihoztam amit lehetett. Aztán csak lefújta nekem néha ő is segített csiszolni és úgyis megvolt 1 hét. Mivel előtte vagy 4 színű volt és a tank egész oldala végig volt horpadva (szerintem balesetes volt) inkább lecsiszoltuk fémig kiszedtük a horpadásokat hogy minimálisat kelljen gittelni aztán kapta a Verhovina vörös színt.:D Osztrák festéket felhasználva.
Értem ez a nagyon olcsóó ez mennyi elmondod?

Ja és még annyi hogy nem tudsz e eladó cobrát? vagy Iesmi motort.
Nekem elég olcsón megvolt az egész de nagyon sok munka volt vele. Amúgyis hajtókarhibásan vettem
Az marha szépo Teljesítmény :) Ja és még arra lennék kiváncsi hogy mennyiért vetted és mennyit költöttél rá mire ilyen szép moci lett belőle?
Nekem 109. Szélárnyékban mentem vele egyszer 112-tőt. De ezek sík terepen. Egyszer volt szerintem egy 118-120 is de ott egy nagyon meredek dombról le nyélgázon. Amúgy felgyorsulni saját erőből úgy 109 ig tud. De idő kell neki.
Slick amugy mennyi a cobrának a vége? :)
Ez Semmi Slick Ezt Figyeld! Pont illene a Cobrához:)) :http://cgi.ebay.at/Jacke-PUCH-...
Nemrossz, tetszik a dolog.
Nem hígult fel. Az ami felhígult 6 hónap alatt az az AROL 2T a váltóban. De még így is jó volt:D És jó is a blokk.:D
http://cgi.ebay.at/Jacke-PUCH-... Igazi Ritkaság És Ha Azt nézzük nem is Drága Csakis Puch Fanoknak :D (Öltözék)
jaja és akkor persze eléggé gyakran kellett cserélni az olajat mert eléggé képes volt megfeketedni az olaj vagy felhígul....
hát a zöld :)
Elhiszem :D
Muhaha. Amikor engem elkapott a Hév akkor volt, hogy a Verhovina váltójába 10w40 teszós olajat töltöttem mivel nem volt pénzem másra és már nagyon motorozni akartam. És tökéletesen működött (működik) mai napi az a blokk.
Nekem itt a helyi Puch Szerelő azt mondta hogy 20 W 50 es kell az imolába a cobrába a monzába és az m50 be.mert attól hidegben is jó lessza akuplungja nem ragad abszolút tökéletes.
Meik motorról van szó Brumo Szállítás esetleg megoldható:)))))
Cobrába nem jó a 80w90 ragad tőle hidegen a kuplung.
az a hengernél... de a maga blokk 120 fok azért kicsit sok.... mert akkor a nyomás keletkezne benne is a blokkban....
nekem van de úgy se tudod innen elvinni mert messze... :)