Nana!
Még jó, hogy odaírtad, hogy szerinted
Mert szerintem ezek az 50 ccm-es motorok gyári állapotban SOHA SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT SEM mennek valós 115-t, nem beszélve a 120-ról. A mi KTM-ünk azért elég jó gép (új dugó, szimmeringek, tűgörgők, stb. után) ment GPS-el mérve 100 körül (ld. videóimnál). Persze az óra mutatott 115-öt is, csak az nem volt igaz...
Nemnagyon. Max amit kiraktam azt tudom. Nincs értelme hogy elmondjam már teljesen más árakon megy hozzá minden mint 4 évvel ezelőtt. Festés pl ingyen volt, autófestő havernál mivel csak lementem csiszoltam több mint 1 hétig! (Minden nap dolgoztam rajta) Hátsó idom nem lett a legjobb de kihoztam amit lehetett. Aztán csak lefújta nekem néha ő is segített csiszolni és úgyis megvolt 1 hét. Mivel előtte vagy 4 színű volt és a tank egész oldala végig volt horpadva (szerintem balesetes volt) inkább lecsiszoltuk fémig kiszedtük a horpadásokat hogy minimálisat kelljen gittelni aztán kapta a Verhovina vörös színt.:D Osztrák festéket felhasználva.
Nekem 109. Szélárnyékban mentem vele egyszer 112-tőt. De ezek sík terepen. Egyszer volt szerintem egy 118-120 is de ott egy nagyon meredek dombról le nyélgázon. Amúgy felgyorsulni saját erőből úgy 109 ig tud. De idő kell neki.
Muhaha. Amikor engem elkapott a Hév akkor volt, hogy a Verhovina váltójába 10w40 teszós olajat töltöttem mivel nem volt pénzem másra és már nagyon motorozni akartam. És tökéletesen működött (működik) mai napi az a blokk.
Nekem itt a helyi Puch Szerelő azt mondta hogy 20 W 50 es kell az imolába a cobrába a monzába és az m50 be.mert attól hidegben is jó lessza akuplungja nem ragad abszolút tökéletes.
Még jó, hogy odaírtad, hogy szerinted
Mert szerintem ezek az 50 ccm-es motorok gyári állapotban SOHA SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT SEM mennek valós 115-t, nem beszélve a 120-ról. A mi KTM-ünk azért elég jó gép (új dugó, szimmeringek, tűgörgők, stb. után) ment GPS-el mérve 100 körül (ld. videóimnál). Persze az óra mutatott 115-öt is, csak az nem volt igaz...