szia ez a cobra már rég elkelt!
most csak egy rangerem van de az felújjitás allatt! mindene ujjitva van eddig 100 ba van ha gondolod átveheted! anyiba!
hivj fe!
meg lehet h tudok szerezni két szakadt puchot deazok nagyon szakadtak!
30 512 9874
Akkor szerintem jobban járok ha ebből a pénzből felújíttatom a Sebring dobot. Kíváncsi vagyok javít e rajta valamit. Legalább mélyebb lesz a hangja. Én eddig úgy tudtam az inkább folyt rajta mivel 90km/h ig folyt. De Gorcsa nekem nem azt mondta. Hanem azt hogy azzal jobban megy. Végülis legalább nem lesz olyan éles recsegős hangja a nagyonmegtömött kipudobtól.
Na megoldodot a világitás problémám.Amikor már épp szétdaraboltam minden kábelt akor jutot eszembe hogy az az új égőt én kiprobáltam elemről de ott kényszerből kapja az áramot és egyből forro is lett a lapos elem kiprobáltam úgy hogy a bloknál rá vittem egy kábelal az áramot az égőt meg testre a blokhoz érintetem nem világigot csak szikrázott kerestem gyorsba kocsi égőt 12v (csak azt találtam) és az világitot mint állat.Hát mondom akorr csak az égő zárlatos pedig eredeti dobozból vetem ki.Gyorsba kitekertem a kútra (5,7 km oda vissza).Megyek be hogy ilyen kéne.Kutas keres keres azt mondja nincs mert hogy már minden robogó 12v.Aztán mégis talált.Jövök haza dobom el a bringát gyorsba becsavarom ,rúg, alapjárat,világit. És ez a sok kinlodás egy gyári hibás égő miatt.De az a lényeg hogy megoldodott.És azért kösz minden segítséget.
A felömlőcstornákon mit változtassak ahoz hogy tuning gépet csináljak valmiből?
JA meg anagy kérdésem az hogy soktak ilyen V alakú bereszelést csinálni a dugattyú tetelyén az szerintem egy mart hengerfejen már nagyon elrontja a kompressziót?
UGYANIS HOGY HA A MART RÉSZNÉL NEM EGY KÖR ILLESZKEDIK A KÖRBE HANEM EGY KÖRBE PRÓBÁL ILLESZKEDNI VALAMI SZEMÉT!
ÉS SZERINTEM A ROBBANÁS PONTOSAN A HENGERFEJTÖMÍTÉSRE HAT EGY RÉSZEN!
KINYOMJA A TÖMÍTÉST HA VAN A TÖMÍTÉS MELLETT MEG A KOMPRESSZIÓT!
Ezek a bölcsességek jutottak eszembe ma igy hirtelenjén.
JA egy kimaradt a mégpedig hogy a rezonátornál!
Tudni kell hogy maximális fordulaton a kipufogónyílás mennyi idelyig van nyitvan és mikor záródik!
Hasra jó kiput csak nagyon nagy gyakorlattal lehet csinálni.
A legnagyobb gond, nem is a menéssel van, hanem azzal, hogy szétfőződ egy nem megfelelően méretezett csővel.
Számgépes modellezéshez kell:
(fejből)
-A henger összes adata (csatornák induló,érkező mérete, nyitási szögük, felömlők fel-hátra lövése, felömlőcsatornák hossza, ablakok lekerekítésének rádiusza, szívóuút hossza, karburátor hossz,, átmérő, dugattyú összes mérete.
-Hfej köbtartalma, préssáv aránya, szöge, présrés magassága.
-Karter köbtartalma(fel kell önteni olajjal)
Réses motor esetén ebből már el lehet indulni.
Minél pontosabbak a mérések, annál pontosabb a tervezés végeredménye.
És mit kellene pontosan és ki tudja megcsinálni? Vagy inkább maradjon a hasrapacsi? És ha az akkor milyen méretekkel érdemes kezdeni a közepét meg úgyis hangolhatóra kellene elvileg.
Angliából származik, az ottani motorosok akartak kitűnni, ezért a szériagépeiken módosításokat eszközöltek. Nem nagyot, csak ne legyen széria.
Nah, 5-ös felelet, tanárúr?
Látod ezért vegyél puchot mint robogót!
Tuning cobra-k kivitték a 170 et a robogó szemét meg nemfogja mert jön egy kis kavics aztán akkorát esel hogy hubazeg!
Szemét kis kerekű műanyag szemetek!
Kész életveszéj amikor látok egy embert ráüla a 100 kilójával a
és 50 el amikor belemegy a kis kátyuba beszikrázik az alja annak a jangce uszadéknak!
Szemét az összes aminek kis kereke van!(elvetemült gondolatok)
Ami nagykerekű az már jobban is néz ki!
De a múltkor kis pancser csaj ment előttem robogóval aztán 5 el tötymörgött a kanyarban majdem letoltem a puch al az árokba!
Aztán meg piros lámpa zöldre vátott a kisköcsög odatépte aztán álvahagyott mint a szart!Hiába egykerekeztem 10 métert a puch al de en mbírtam a kis jangceuszadékkal!
Büdösfos de a röpsúj más tészta!Neféd ha robogóst látok elémegyek aztán nyélgázon teleküldöm füstel a kis robogó légszűrőjét!
Hulladékszemét de legalább motoroznak!Nem szabad lenézni őket mert lehet nem ismerik a KREIDLER gyártör történetét!
Na a napi bölcsesség megvolt így estefelé.
Üdv
TUTI CUCCOS ÓCCCCCCCCCCCCSÓÉRT!
ÓCCCSÓÓÓÓ
Van itt minden kéremszépen!
Kék szürke ds 140 ért maxi G4 70 ért!
A kető most csak és kizárólag 200 ba vihető!
Az ajánlat a készlet erejéig érvényes!
ÓCCCCCCCSÓÓÓÓÓÓ
olcsoneladó!
most csa 200 ba van a kettő!akció olcsóbb lett.
most 250 helyett csak 200 a kettő!
most csak egy rangerem van de az felújjitás allatt! mindene ujjitva van eddig 100 ba van ha gondolod átveheted! anyiba!
hivj fe!
meg lehet h tudok szerezni két szakadt puchot deazok nagyon szakadtak!
30 512 9874
Engem érdekelne a motor ha még megvan.
hol lenne a motor?
email:schonher@citormail.hu
köszi
martin
"csatornák indulási érkezési bla bla, hossza, bla bla nyitási szögük.
A felömlőcstornákon mit változtassak ahoz hogy tuning gépet csináljak valmiből?
JA meg anagy kérdésem az hogy soktak ilyen V alakú bereszelést csinálni a dugattyú tetelyén az szerintem egy mart hengerfejen már nagyon elrontja a kompressziót?
UGYANIS HOGY HA A MART RÉSZNÉL NEM EGY KÖR ILLESZKEDIK A KÖRBE HANEM EGY KÖRBE PRÓBÁL ILLESZKEDNI VALAMI SZEMÉT!
ÉS SZERINTEM A ROBBANÁS PONTOSAN A HENGERFEJTÖMÍTÉSRE HAT EGY RÉSZEN!
KINYOMJA A TÖMÍTÉST HA VAN A TÖMÍTÉS MELLETT MEG A KOMPRESSZIÓT!
Ezek a bölcsességek jutottak eszembe ma igy hirtelenjén.
JA egy kimaradt a mégpedig hogy a rezonátornál!
Tudni kell hogy maximális fordulaton a kipufogónyílás mennyi idelyig van nyitvan és mikor záródik!
A legnagyobb gond, nem is a menéssel van, hanem azzal, hogy szétfőződ egy nem megfelelően méretezett csővel.
Számgépes modellezéshez kell:
(fejből)
-A henger összes adata (csatornák induló,érkező mérete, nyitási szögük, felömlők fel-hátra lövése, felömlőcsatornák hossza, ablakok lekerekítésének rádiusza, szívóuút hossza, karburátor hossz,, átmérő, dugattyú összes mérete.
-Hfej köbtartalma, préssáv aránya, szöge, présrés magassága.
-Karter köbtartalma(fel kell önteni olajjal)
Réses motor esetén ebből már el lehet indulni.
Minél pontosabbak a mérések, annál pontosabb a tervezés végeredménye.
De a lényeg ugyanaz hogy küldték a kikönnyített gépekkel.
Ha nagyon lecsupaszítod, és csak 80 kiló a vas, egy átlagos 70 kilós pilótával, a 170 hez kellene vagy 25 loerő keréken.
Nah, 5-ös felelet, tanárúr?
Tuning cobra-k kivitték a 170 et a robogó szemét meg nemfogja mert jön egy kis kavics aztán akkorát esel hogy hubazeg!
Szemét kis kerekű műanyag szemetek!
Kész életveszéj amikor látok egy embert ráüla a 100 kilójával a
és 50 el amikor belemegy a kis kátyuba beszikrázik az alja annak a jangce uszadéknak!
Szemét az összes aminek kis kereke van!(elvetemült gondolatok)
Ami nagykerekű az már jobban is néz ki!
De a múltkor kis pancser csaj ment előttem robogóval aztán 5 el tötymörgött a kanyarban majdem letoltem a puch al az árokba!
Aztán meg piros lámpa zöldre vátott a kisköcsög odatépte aztán álvahagyott mint a szart!Hiába egykerekeztem 10 métert a puch al de en mbírtam a kis jangceuszadékkal!
Büdösfos de a röpsúj más tészta!Neféd ha robogóst látok elémegyek aztán nyélgázon teleküldöm füstel a kis robogó légszűrőjét!
Hulladékszemét de legalább motoroznak!Nem szabad lenézni őket mert lehet nem ismerik a KREIDLER gyártör történetét!
Na a napi bölcsesség megvolt így estefelé.
Üdv
A káfé réször az ténylleg nagyon kemény lenne!
De fogadjunk hogy nem tudod honnan ered ez az elnevezéz!