Amúgy nem tudod véletlenül ki tud és mennyiért tervezni rezót a Cobrára? Mert az lenne a jó. Hasrapacsira tudnék csinálni de azt nem tudom hogy jó lenne e.
Kicsit azért idősebb, na jó nem is kicsivel. 1977 vagy 78 as. Igen baj:D Mert nem akart 6000 fölé forogni még kuplungolással sem. Na nembaj majd valahogyan szeretnék rá csinálni egy rezót. Sokkal jobban menne. Meg nemtudom honnan szerezzek hozzá normális könyököt mert sajnos az enyém már kapott minden oldalból és egyenetlen mint az öregasszony s*gge!
A 25 ből csak a hüvely 4500 forint máshol is, az egyedi ablakolással meg el lehet játszani egy darabig, míg jó lesz, nekem egy 4 felömlős nyers hüvelyből rendszrint egy egész napi munka.
Gorcsának!
Most kérdeztem a Tábori tuningot az újrahüvelyezésről Cobra 50 hez és azt mondta hogy 25+10 a dugó. Nemtudom hogy mit csináljak... Jó lenne egy új henger mert van egy tippem, hogy nem lehet benne sok kompresszió amikor erős szembeszélben 90-92 tőt megy.
Nem feltétlen vérbeli versenygép.
Inkább csak valami egyedi. Ha esetleg mégis versenygépnek készül, akkor is csak kinézetre.
Gondolkozok még valami Café Racer stíluson is.
Puchinátornak !
Köszönöm ,hogy segítettél a kollégának a rajzokkal .Hogy eláruljam mégis megkerültek mert az anyagot a lányom szerencsésen lementette a számítógépröl mikor meghibásodott!
A Kollégának meg sok szerencsét ajavításhoz és sok örömteli motorozást kivánok Ikrek
Tesco-s, 490 Ft-os spaniferek.
Szakadás nekem nem volt, annál inkább a feszességgel voltak gondjaim. De félút felé már megoldódni látszott, nagyjából. De utánna is szenvedtünk még a mozgás miatt.
Mink egyszer a 650-es aprillia pegasot vittük így a spaniferek meg valami nagyon gagyi márkájúak voltak.Mondhatjuk szart se értek kicsit megbillent a motor és már szakadtak el a picsába.
Azért szép volt az a 125-ös.mondjuk amazal tényleg lesz meló de én is 35-ért vettem a monzát és azzal menyi volt meg van.30 szerintem még így se pénz érte.
Itt van pár kép a hétvégi prágai utamról.
A kezdeti problémák leküzdése (életem első spaniferes motoros szállítása volt - állandóan mozgott, volt, hogy már 45°-ba állt a motor - de aztán a szlovákoknál már csak sikerült stabilra beállítani) után viszont elég jól haladtunk. Prágába marhára eltévedtünk, szerintem másfél órát biztos bojogtunk. Elég későn is sikerült kiérni, mert a kocsim motorja nem igazán van behangolva, és az autópályán olyan emelkedők vannak, hogy 50-el tudtunk felmenni. Az autópálya katasztrófa! Mint a régi M7-es, mikor még lapokból volt lerakva... De még annál is rosszabb!
Üzletelés elött a vevő behívott kavézni, italozni, beszélgetni, rendes volt. Utánna elmentünk várost nézni. Szép város, tiszta Budapest. De a közlekedés nagyon rossz. Legalábbis nekünk az volt.
Éjszakázást a kocsiba töltöttük. Lehajtva a hátsó ülést, majdnem kinyújtott lábbal lehet aludni.
Vasárnap nyitásra az állatkertnél voltunk, megnéztünk kb a negyed állatkertett, mert indulnunk kellett haza a trailert leadni. Hazafelé olyan 110-es átlagot biztos tartottam. De így is késtünk másfél órát vele. No sebaj. Utolsó tankolásnál az egyik szlovák faluba otthagytam a tanksapkámat, most intéződik a dolog, hátha még megvan.
30.000 Ft.
A kuplungjával van valami, azt mondta az eladó. Józsi, van neked kuplungalkatrészed?
Amúgy elvileg működőképes.
Ha az anyagiak engedik, valami egyedit akarok csinálni belőle.
50-es, 20 éves motor, és baj, hogy csak 92-t megy szembeszélben?
Most beszélgettem egy robogóssal, nagytestű 125-ös, majdnem új, és kb 100-at megy neki végre.
Most kérdeztem a Tábori tuningot az újrahüvelyezésről Cobra 50 hez és azt mondta hogy 25+10 a dugó. Nemtudom hogy mit csináljak... Jó lenne egy új henger mert van egy tippem, hogy nem lehet benne sok kompresszió amikor erős szembeszélben 90-92 tőt megy.
Inkább csak valami egyedi. Ha esetleg mégis versenygépnek készül, akkor is csak kinézetre.
Gondolkozok még valami Café Racer stíluson is.
Akkor minden oké!
Sajnos ezek az elektronikus adathordozók nem túlzottan megbízhatóak mindíg bennevan a hiba lehetősége!
Az jó lenne nagyon várom mire jutsz!
Sok sikert!
Puch-ra való fordulatszámmérőt keresek olcsón
Köszönöm ,hogy segítettél a kollégának a rajzokkal .Hogy eláruljam mégis megkerültek mert az anyagot a lányom szerencsésen lementette a számítógépröl mikor meghibásodott!
A Kollégának meg sok szerencsét ajavításhoz és sok örömteli motorozást kivánok Ikrek
A cuccok enni nem kérnek, csak én...
Igen, elég kopottak.
Fotót megoldjuk.
Egyediséget úgy értem, mint a fotókon.
Ezennel meg is kérdezném, hogy burkolatot hol tudok csináltatni?
MIlyen egyedire gondolsz?
Ha nem nagy kérés a hengeréről egy belső fotót kérhetnék?
Jelentkezek ha kell!
JA a zündapp nagyon megért szerintem!
Puchinátor!
Mi legyen az alkatrészekkel?
Szakadás nekem nem volt, annál inkább a feszességgel voltak gondjaim. De félút felé már megoldódni látszott, nagyjából. De utánna is szenvedtünk még a mozgás miatt.
A kezdeti problémák leküzdése (életem első spaniferes motoros szállítása volt - állandóan mozgott, volt, hogy már 45°-ba állt a motor - de aztán a szlovákoknál már csak sikerült stabilra beállítani) után viszont elég jól haladtunk. Prágába marhára eltévedtünk, szerintem másfél órát biztos bojogtunk. Elég későn is sikerült kiérni, mert a kocsim motorja nem igazán van behangolva, és az autópályán olyan emelkedők vannak, hogy 50-el tudtunk felmenni. Az autópálya katasztrófa! Mint a régi M7-es, mikor még lapokból volt lerakva... De még annál is rosszabb!
Üzletelés elött a vevő behívott kavézni, italozni, beszélgetni, rendes volt. Utánna elmentünk várost nézni. Szép város, tiszta Budapest. De a közlekedés nagyon rossz. Legalábbis nekünk az volt.
Éjszakázást a kocsiba töltöttük. Lehajtva a hátsó ülést, majdnem kinyújtott lábbal lehet aludni.
Vasárnap nyitásra az állatkertnél voltunk, megnéztünk kb a negyed állatkertett, mert indulnunk kellett haza a trailert leadni. Hazafelé olyan 110-es átlagot biztos tartottam. De így is késtünk másfél órát vele. No sebaj. Utolsó tankolásnál az egyik szlovák faluba otthagytam a tanksapkámat, most intéződik a dolog, hátha még megvan.
A kuplungjával van valami, azt mondta az eladó. Józsi, van neked kuplungalkatrészed?
Amúgy elvileg működőképes.
Ha az anyagiak engedik, valami egyedit akarok csinálni belőle.
Milyen árban?
LEssz vele melód bőven!
A hétvégén sikeresen leszállítottam Prágába a 125-öst. Majd rakok képeket.