Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, most felraktam így ahogy van, hátha elviszik így.
Ha nem, majd akkor megcsinálom.
ezeknek az ipari hulladékoknak már elektronikus a gyujtása,cseréld ki megszakitosra-az van nekem-atttol menni fog,de sok örömöd nem lesz benne
Az mi?
Elmaradva:)
Bakker, ezen Upsd villa van!

Így van!

Megnéztem a Rigát, nem igazán fog nálam működésre kellni...
(nincs szikra)
nem tökmindegy hogy enduro vagy sem?a zundappod fényévekre van töle!
rendes motorja a slampixnak csak idáig volt,amig hozzá nem került a lenin bosszúja,meg a lerobbanos simson...
De ottvolt a Zündapp KS50 WC (komolyan)
Apa, azt hittem, ezt már megbeszéltük.
Én ott gyök kettővel haladtam.
kb 50, annyi mennyit még éppen elvisz negyedikben erőlködés nélkül.
Ez olyan 3800-4000-es fordulat.
Amikor utolértél, ennyivel mentem.
Namost a bicigli 8 fölé beforog még azzal a gyári csővel és karbival is ami éppen rajta volt, akkor meg kit nyomtál le?

De, ha gondolod, felajánlhatok egy racsnit, ki ki alapon, tehát az viszi mindkét motort aki nyer.
Puchinátor!

Megtaláltam az állítólagos 90 ccm-es "utcára került prototípusod".

Az egy mezei 1962-es Puch Cheeta átalakítva...
NORMÁLIS?
Üllőin azért kellőképpen lenyomtalak a Zündappal...

Fordítva van a hengerfej?
Van jelentősége?
Ecsettel?
Ne szórakozz!
Nagyon szép rajta a fényezés!
Ez ecsettel van kenve?
Az biztos bazdmeg nekem is feltűnt.
Az a leg keményebb, hogy fordítva van rajta a hengerfej:)
Nehogymá.
Engedd meg, hogy ehhez jobban ércsek.
10 perc alatt odataknyolok neked a váznyakra egy laposvasat, oszt akkó enydújró?
Felsoroltam már, hogy mi nem enduró rajta, gyakorlatilag, a kormányon, és a felül vezetett kipunkíyvül semmi, a többi mind mezei s51.
Különbenmeg nem tök mndegy?
de ott van rajta a merevítő... azt meg nem lehet csak úgy rárakni. szal sztem enduro...
Külömbemmeg tök mindegy mijen, végre van egy rendes motrod is
Hát nemtom.
A tieden, le kelett volna cserélni a légszűrőfedelet, lábfékkart, lábtartót, hátsótelót, kissé valószínűbb, hogy csak egy felülvezetett kipufogót kapott egy mezei B vagy N
Elterjedt tévhit, hogy van, de nincs "enduró váltó"
Minden M541 tipusu blokkban ugyan az a váltó van.
Ezt a 4sebességes cuccot tették enduróba, elektronikba, comfortba, robogóba, stb.
A 70es(M741 es blokk) nek kissé hosszab primerje, és hosszabb váltója volt.
A 3sebességes blokk(M531) végáttétele ugyan az, mint az M541 es végáttétele.
Magyarul, a 4sebességes, egy sűrűbbre felosztott 3sebességes, tehát a 3sebességes 3ik, és a 4sebességes negyedik sebességfokozatának áttétele ugyan az.

szóval, enduró váltó az nincs, nem létezik, nem van, van viszont szekunderhajtás, aminek 50es motor esetén 15/34 nek kell lenni.
60as elviszi a 16 ost is.
Ha neked agyon rövidek a fokozatok, lehet, hogy rövid a szekunder.
Légszűrház-fedelet bárhol lecserélhették.

Viszont a váltó, az ülés, meg a váz enduró (-nak néz ki)...
Ezt magyaráztam, ez nem egy enduró.
Ez egy enduróSÍTOTT mezei 51b.

Az endurónak horpasztott a légszűrőház fedele, és a fékpedál és lábtartó is mnás.
az eltörő benzincső meg kb user error, én most cseréltem le a gyári eredetit.
21 éves volt:)

A tieden a berugókar sme enduróé, ahogy a hátsó rugóstag sem, valamint hiányzik ez az róla.
A sárvédők utángyártottak.

A helyedben egy alapos üzemanyegellátó-rendszer pucolással indítanék, kezd a tankkal, utána csap, és karbi.
Maradok a nyugat németéknél....

Kb. 20. km után benzincső törés Fót közelébe.
Egy robogós hozott nekem csövet.
Mivel elfolyt több mint a fele, tankolnom kellett. Tankolás után alig indult.

M3-as bevezetőnél (Régi Fóti út) elkezdett lassúlni, majd megállt. Se kép, se hang. Hívhattam anyámat, hogy vigyem haza.

Ma szerelgettem kicsit, karbit pucoltam (idén elvileg be sem volt indítva, úgy indultam el vele ).
Beindult, járt. Alapjáratot is sikerült belőni. Kb 5 percig, most megint nincs alapjárat.

Valószínüleg valamikor enduró volt, váltója nagyon rövid, vázán ott a merevítés, ülés bordázott...
Nem.