Apa, azt hittem, ezt már megbeszéltük.
Én ott gyök kettővel haladtam.
kb 50, annyi mennyit még éppen elvisz negyedikben erőlködés nélkül.
Ez olyan 3800-4000-es fordulat.
Amikor utolértél, ennyivel mentem.
Namost a bicigli 8 fölé beforog még azzal a gyári csővel és karbival is ami éppen rajta volt, akkor meg kit nyomtál le?
De, ha gondolod, felajánlhatok egy racsnit, ki ki alapon, tehát az viszi mindkét motort aki nyer.
Nehogymá.
Engedd meg, hogy ehhez jobban ércsek.
10 perc alatt odataknyolok neked a váznyakra egy laposvasat, oszt akkó enydújró?
Felsoroltam már, hogy mi nem enduró rajta, gyakorlatilag, a kormányon, és a felül vezetett kipunkíyvül semmi, a többi mind mezei s51.
Különbenmeg nem tök mndegy?
Hát nemtom.
A tieden, le kelett volna cserélni a légszűrőfedelet, lábfékkart, lábtartót, hátsótelót, kissé valószínűbb, hogy csak egy felülvezetett kipufogót kapott egy mezei B vagy N
Elterjedt tévhit, hogy van, de nincs "enduró váltó"
Minden M541 tipusu blokkban ugyan az a váltó van.
Ezt a 4sebességes cuccot tették enduróba, elektronikba, comfortba, robogóba, stb.
A 70es(M741 es blokk) nek kissé hosszab primerje, és hosszabb váltója volt.
A 3sebességes blokk(M531) végáttétele ugyan az, mint az M541 es végáttétele.
Magyarul, a 4sebességes, egy sűrűbbre felosztott 3sebességes, tehát a 3sebességes 3ik, és a 4sebességes negyedik sebességfokozatának áttétele ugyan az.
szóval, enduró váltó az nincs, nem létezik, nem van, van viszont szekunderhajtás, aminek 50es motor esetén 15/34 nek kell lenni.
60as elviszi a 16 ost is.
Ha neked agyon rövidek a fokozatok, lehet, hogy rövid a szekunder.
Ezt magyaráztam, ez nem egy enduró.
Ez egy enduróSÍTOTT mezei 51b.
Az endurónak horpasztott a légszűrőház fedele, és a fékpedál és lábtartó is mnás.
az eltörő benzincső meg kb user error, én most cseréltem le a gyári eredetit.
21 éves volt:)
A tieden a berugókar sme enduróé, ahogy a hátsó rugóstag sem, valamint hiányzik ez az róla.
A sárvédők utángyártottak.
A helyedben egy alapos üzemanyegellátó-rendszer pucolással indítanék, kezd a tankkal, utána csap, és karbi.
Kb. 20. km után benzincső törés Fót közelébe.
Egy robogós hozott nekem csövet.
Mivel elfolyt több mint a fele, tankolnom kellett. Tankolás után alig indult.
M3-as bevezetőnél (Régi Fóti út) elkezdett lassúlni, majd megállt. Se kép, se hang. Hívhattam anyámat, hogy vigyem haza.
Ma szerelgettem kicsit, karbit pucoltam (idén elvileg be sem volt indítva, úgy indultam el vele ).
Beindult, járt. Alapjáratot is sikerült belőni. Kb 5 percig, most megint nincs alapjárat.
Valószínüleg valamikor enduró volt, váltója nagyon rövid, vázán ott a merevítés, ülés bordázott...
Ha nem, majd akkor megcsinálom.