Pedig ez nincs annyira jól előkészítve. Az az igazi egy restaurálásnál amikor fémig van csiszolva vagy homokszórva. Mert akkor mindenhol egyforma vastag a festék nagyjából...
Ahogyan mondod! Amúgy tegnap csináltam Sós Anti módszerrel Romet hengerből 4 felömlőset. Egész jó lett majd fúrás után rakok fel képet. Kicsit remegett a kezem és össze lett karistolva itt ott.
Kajak mire jó ez "álmodba szereltél ilyent" Motorozó emberek 90 százaléka csak pillog amikor mekrédezik hogy milyen motor és te erre rávágod hogy pukk vazze vagy cündapp he.
Szemükben nagy hulladék az összes!
Nem tudják mik a kreidler művek vagy hogy néz ki egy versenykreidler de azt is leszarják hogy mi a fos a zündapp fullra lefossák hány felömlős a hengered meg mit préseltél ki 50 ccm ből mert a 400 as cbf nek odatép és otthagy mint a szart!
Az hogy profin szereled a kuplungot mások azt sem tudják hogy van olyan a motorba.Csak a kar ról ismerik nem pedig a parafáról meg a ferodolról.
Jó gumifüstölést mindenkinek:-)
érdekes,én egyedül szoktam a zundappomat szerelni,a kuplungot is,csaképpen tudom a modját!ezért irtam aki nem ért hozzá az ne csinálja! gondolod a gyárban is 3-an rakják össze?
Sajnos nem tudom / tudtam kipróbálni.
7 éve nem ment, én igy vettem, sajnos nem került sor a felújításra, mert most időközbe eladtam.
De 130-at biztos mente, ezt mondták. Többet nem merek mondani, mert arra nem emlékszem. Egy rokontól került hozzám.
Egyébént nem resteurálás hanem festés!