Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen a színjelzés magáért beszélne csak én már úgy vettem hogy valami igen magas színten hozzá értő kikötöte a gyújtás kapcsolot meg az aksit.És minden féle színt rakot oda csak azt nem ami az eredeti.Ezért nem igazán lehet rajz meg szín útán menni.Habár a rajzról még le lehet nézni hogy mi hova megy. Na de most megyek is és neki is esek majd lesz valami.Kösz a segítséget.
Itt van minden amim van remélem tudod majd alkalmazni!
El akartam küldeni de belustultam.
Tisztelt Motorostárs!
A vezetékek szinjelzése magáért beszél!
avezetéked valószinü test zárlatos!
Anélkül hogy lebontanád avezetékeket szálanként kell zárlatra müszerrel mérni vagy probalámpázni.
Ha kezdő vagy, akkor szalagozz és számozz meg minden vezetéket ésjelöld meg ahelyét anélkül neki se állj!
Kerestem a rajzád a számítógépemen ,de sajnos nincs meg. Ha netán a Puchinátornak megvan , akkor kérd meg ,hogy küldje át a rajzát mert ugy emlékszem hogy neki, annakidején átküldtem.
Egy olyan mérő müszert mely csipogos / zárlatban / jol hasznosítható Ikrek
Ha valakinek kell egy Cobra ittvan http://www.hasznaltauto.hu/3284127_puch_puch_1990
A "fényezés" nem valami jó. A szigszalagcsíkok valamiért nem jönnek be rajta. Mivel Cobra nem lehet túl rossz a motorja. Egyik haveromnak a Cobraja tűgörgő nélkül nem bele való dugattyúval csörögve zörögve víz nélkül ment 60 at. Kiforgott 7000 ig:D Ezt csinálták a használtcikk behozó "tezsvírek" végülis 22 ezer Ft volt...
Igen mert letesteled azért szikrázik. Az ami szikrázik na azt nagyon gyorsan kösd le a testről! Azt kösd rá az izzó pozitív vezetékére és egyet meg köss rá a testre ennyi.
Üdv mindenkinek.Hát mint mindig már megit segítségre lenne szükségem.Mint már régebben mondtam elszállt a monzámról a világítás és még azota se sikerült megoldanom a dekni mögöt ahol a három sarus kábel találkozik ott meg mértem műszerel és rendesen jön az áram de a lámpához már nem megy gondoltam meg próbálom egy külön kábelel elvini a lámpához de a lámpa akorr se éget.De akorr hogy hogy lent kábel nélkül meg van áram? .Ja és akorr szált el róla ami után ki égett az első égő és az eredeti 6v 15w/15w helyett tetem bele zsír új jawa 350 flüsel égőt ami 6v 35w/35w.De szerintem ettől nem kéne hogy baja legyen.Vagy mégis?És a fekete kábel a lámpánál amit én úgy tudok hogy test abba nem kéne hogy áram legyen de amikor hozzá ér a lámpa belsejéhez akorr szikrázik. Tehát szerintem nem az égőhöz megy az áram hanem a lámpa belsejére a fémre.De ez amit nem értek hogy külön kábelről miért nem világit?A fordulat szám mérőt is külön kábelel vittem el de az egyből jó is lett.Na ezt jól leírtam minden segítséget előre is megköszönök.De a tippeket ötleteket is mondjátok el mert lehet hogy pont arra nem gondoltam.
LEírom mi történt a méh telepen!
A lényeg a sok kupac között haver lehjolt felvett valamit.Hát henger volt a kezében 50 ccm es és nem jöttem rá mi lehetett.
Talán simson schul volt!
Aztán keresgétünk tovább mondom hoppá milyen simson hengert találtam közelebb megy látom dugó is van benne! Fullra levolt zsírozva a dugón még gyűrűk is voltak!
Ugyan már menetjavító rajtavolt de nem baj!
Mondom a főnöknek hoghy ha megér neked 200 Forintot akoor hozom.Azt monta vidd a p****ba!Melletünk a egy öreg cigány beszólt hogy "tudod milyen drága az a boltba"
Erre a főnök "befogodapofád"

Odament a haver hiper szép dt jé hez kérdezte mi ez a szar és mnnyit megy!
Aaztán megmutatta így messziről az ő paripályát méghozzá valami honda ne nagyon király!
NAgy dög sportmotor! Fekete szürke terepmintaszerüvel!
De van a stihl olaj!
Elf full sintetic is ugyan úgy jó leszz bele mint más!
DETEGYÉL BELE Q8 AT!
Uh:D Akkor marad az Agip Speed 2T Az látszik jobbnak még.
A scooternek van 1,25 decis kiszerelése, az 400 forint(olcsóbb mint az arol uygan ekkora kiszerelése, ami vicc:) de szeritnem az neked már kevés ehhez a visitógéphez.
Én nem tudok róla.
Ráadásul, ezek a magas minőségű olojok érzékenyek is, nem szabad hónapokra a tankben hagyni,mert megdöglenek.
Elhiszem. Amúgy nincs valami kis kiszerelésben ilyen?
15 ezres fordulathoz azért már komoly cucc kell.
Most nézem 4400 az Agip Racing 2t:D
Szóval Agipból az Agip racing kell?
Vannak a molnak jó termékei, amik olcsóak is, a kétté olajaik nem iylenek:)
Remek például a láncspéjük.
Ha a dynamic sorozatból a full szintire gondolsz, az nevetségesen drága,annyiért már nagyon komoyl olajokat lehet venni.
Akinek van esze, az keres valami netes nagykerező céget, és betáraz egy kartonnyit, akor 1-2 évre le van tudva a gond.
Agip2t racingot már 2500 környékén lehet találni, vagy elfből is van hasonló minőségű.
Én a castrolt túlárazottnak tartom, ahogy a mol termékeit is.
Nézd meg a Videót amit linkeltem pár hsz el szembe.
És a Mol Dynamic 2T? Az mit tud? Van valami tapasztalat esetleg? Elvileg az is fullszint.
TÉNYLEGESEN 15 öt forgó motorba már kevés.
A scooter nem full, hanem rész szintetikus.
( a forgalmazók adatlapján ugyan full szint van, de a dobozon rész szint, és én a gyártónak hiszek:)
Linket létszi.
Pl a pocketbe a Repsol Scooter 2t nem jó? Az is fullszintetikus és féláron van itt motorosboltban mint a Racing 2t Castrol. Vagy az Agip speed 2t?
Téves az infó! Az interneten megtalálod, hogy Kínában működik a gyártósor, és elég szép számban készülnek a Zündappok a sárgáknál!