Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

30-tól 130 körül.
Bár most van fent egy narancs 80-as 300 körül, asszem műszakival, de szalonállapotú.
Igazából 100 körül szoktak lenni. De sokszor el vannak szállva, állapotot tekintve.
Mér milyen áron kelnek ezek a motrok!
Akkor még alkudni kellett volna.. :-)
Egyébként tök mindegy Mo-n mennyiért adják.. Nem tudják olyan drágán adni, hogy ne érje meg elhozni...
Sééép:)
Ha jól tudom, ennek ugyan oylan idióta golyüós váltója van mint az s51 nek.
Gyó kis motor, alkudtam egyre pár éve, sak nagyon drágán adták volna.
Oké köszönöm!
NEkem a morini féle fekvőhengeresen van!
Tessék...
Kívánságod számomra parancs.
Puchinatornak! Sebringem,és sima kipum is volt Imolán és Cobrán is, Az Imolán inkább csak a hang lett jobb, de a Cobra 6000 fordulat fellett sokkal jobb a Sebringgel! A sima Puch kipuffogó nagyon megfolytja!
Nekem a gyengém Zündapp ks 80wc kicsit lecsupaszítva kék színben pláne.
Szó sincs vitáról, az én részemről.
Engem nem érdekelnek az ilyen-olyan elvetemültek akik a lóerőkre mennek. Én szeretem a Zündapp-om, jólvan ez így.
És tisztelem azokat, akik régivel közlekednek.
Lezárnám a vitát mielőtt az eggyik fél a túláradó ömlengésével befojásolná a másik fél zsebben lévő bicskájának kinyílási sebességét!
A lényeg hogy minden motornak vannak korlátai a simsont nem versenyzésre termtették de a zündapp kölelebb áll hozzá!
Simsonból is kilehet hozni a 24 lovat amivel a zündapp már nem tudna mit kezdeni akkor sem ha azt is fölhúznák versenyszintre!
A lényeg hogy alapból a zün... jobb de a simson jobban tuningolható!
Vihetnék, oylan motort amiről nem mondanád meg, hogy nem széria:)

Monynuk, mintha már azt is mondtam volna párszor, hoyg nem a holdról jöttem, tudom, hogy a korabeli nyugati motorok rendszerint jobbak mint a szocialista termékek.

Ezzel együtt, itt nem ez lett mondva, hanem valami hátnézegetés a kolega részéről, de mindegy is,úgy is mindenki azt hiszi, az ővé a legjobb, lényeg, hoyg tiszteletben tartsuk egymás agyi defektusát, hogy iylen öreg bigyókkal kinlódunk,a márka már másodlagos.
Ez mind oké, és jó, meg szép, DE!
Szériagéppel is kiállnál?! Ugyanis az enyém full széria...
Nahmármost ha kapna az enyém is némi tuningot, akkor ott nem lenne könyörület...
Mondtam már párszor, nem szövegelni kell, hanem odatolni a rajtrácsra a gépet, azt nézzük.
Csak miheztartás végett, egy vizes , membrános NYOLCVANAS YAMAHA csak a középmezőny elejében volt, kecsón az egyenesben 60 asok tartották a tempóját, volt amelyik el is ment neki.
Erőből.
a zundappnak csak a hátulját fogod látni,ha versenyzel vele!én már csak tudom,mert van egy pár belőle!
Elmennek egy szervíz intervallumot ha normális cuccokból vannak összerakva.
Persze, a nyugati kismotorok egy kicsit más kategória.
Nahh, hát ilyen utólagos átalakításokkal persze, hogy letudnál verni...
De élettartamba akkor is odavágna a Zündapp...

Azért egy kis verseny nem utasítanék vissza...
A sebring jó?
JAh, valamint a felömlő irányítása tök más,laposabb és sakkal hegyesebb.
Lett a hengerben két orbitális szélességű felömlő(asszem 24 széles:)
Kicsit nagyobb szívószög, szélesség amedig nem szégyenlem, kipu dettó a szélességhatáron felül, és két segédkipu.
Eza cucc, lenyomja 55ccm esen a széria 70est nem is kicsit.
Az óta Gecsei is csinált hasonlót, az jobb is mint az enyém:)
Jah, és persze, jut eszembe, hazudtam, mert 65ccm a hengerem amivel akkor mentem:)
Szerintemvedd komolyan!


NAGHY KÉRDÉS A PUCH OS OKNAK A SEBRING DOB SOKAT JELENT PUCH ON?
És ilyenkor mit alakítasz át a blokkban?
nem akarnék, nincs értelme, az enyém több tekintetben is jobb.
1: jobban csörömpöl!
2: tutira többet zabál!
3: simsonabb mint a tiéd!

Több 2felömlős gyári szettes 55 ccm es motor van a klubban, ami önerőből 4gangosan 90 körül megy.
(az egyiket én csináltam:)