Hoppá azért az ikarus duda fontos kellék.Énis akartam rátenni!Elhatároztam hogy az ikarusdudát felteszema a star ra.
JA a nem azzal a starral ment annyit ami nekem volt!
Ez egy simson star 3,4 lóerővel és 3 sebsességgel felfegyverezve!
Jó motor csak kár hogy nem 125 ös et csináltak belőle!
A vége simán 80.Én a nagy sújommal lájtosan vittem vele az 50 et NEGYED gázon!
Lomha dög lassan gyorsul és még az első fokozatot sem tudta kipörögni normálisan.
MEgy mint a golyó ha belendül kajak viszi a 80 at.
Utcában élő ember bevallása szerint 110 et ment vele!
Ronda az egy dolog de 4,6 lóerő!
A star om ban az tetszett hogy az earles villával 30 al falnakmész aztán semmi baja sincs.
Igénytelen futómű az akkori átlag utakhoz.
Az viszont nem tetszett hogy nagyon magas volt és ne ment össze a mázsás sújom alatt sem.
Háát, a mondott sperber, gyári állapotban, az azért vélhetően ritkább (meg régebbi vagy 10 évvel) mint egy monza.
VAnnak a puch okon technikailag sokkal jobb megoldások, de vannak komoly szarvashibák is.
A váz, illetve a futómű, az elég hurka, különösen a két első villa, és a hátsó lengővilla.
A puch sem egy kategoria a volág akkori élvonalával több szempontból sem.
Illetve, nyilván volt az olcsó, meg a drágább modell.
Az olcsó, a puchnál sem nagy vaszizdasz.
De hogy akkor egy kicsit a simsont is fikázzam:) hát a sperber,habicht, ez ténylegesen kibaszott ronda, és a madárszéria futóműve az borzalom.
Egy métert nem megy egyenesen, kóvályog össze vissza, mintha az ember folyamatosan sárban motorozna.
Minden motornak megvan a maga nyűgje.
szerintem azért nem túl gyakoriak, bár egyáltalán nem bánom h olcsóak... szóval végignézem mindennap a magyar oldalakat és csak elvétve találok 1-2 monzát:/
A ritka drága, ebbe igazad van, de a Puch-ok nem ritkák...
Sokan azt sem szeretik, hogy nem találnak bárhol alkatrészt hozzá...
És gyűjtök körében sem a favorit motorok. Hogy miért?! 70-es, 80-as évek kismotorjait szinte senki nem gyűjti...
hát igen van kereslet a simora... csak azért meglepő mert álltalában ami jobb/ritkább - pláne ha mindkettő egyszerre - az drágább. nem mintha panaszkodni akarnék, nagyon helyes h viszonylag olcsóak a puch-ok
Simsonhoz dugót nem az MZA tól kell venni (aranyáron szart) hanem van egy remek magyar dugattyúkészítő, tőle.
Olcsó, és kiváló, jó anyag, jó geometria.
Jó fptengelykészítőt is tudtam régebben, de sajna már nem dolgozik.
Teljesen egyetértek veled!
Simonhoz ha nem tudod lopatni az alkatrészt akkor baromi drága ám azis.
30 at rátudsz költeni úgy hogy megsem látszik rajta.
Egy valamire való jól kinéző simsont ha összelopatod akkor félárban kijösz mintha motorosboltba járnál.Ugyanúgy feketén mennek az MZA termékei is.Szóval nem muszály az ambika kiskanálból öntött dugattyúját használni ha olcsóbb az MZA-s.
Puch meg jó motor sok mindenben veri a simsont csak tényleg, az alkatrész lehet probléma.
amúgy én unalmas perceimben azon szoktam agyalni, hogy mire gondol az aki 90 000-ért árul egy szimpla B-s simsont... ti tudjátok h miért van ez? pontosan ezért akarok puch monzát mert majdnem mindenben odaveri a simsont: ár, teljesítmény, KINÉZET, fogyasztás... kivéve az alkatrészek bő tárházát. vagy csak én vagyok ilyen véleményen?
Tudnátok a [2039] hozzászólásra nekem válaszolni?
Ezért is szeretném ósztri ban eladni a puch okt (kat).
www.puch.hu
Ilyet vegyél 2. motornak.
JA a nem azzal a starral ment annyit ami nekem volt!
Jó motor csak kár hogy nem 125 ös et csináltak belőle!
A vége simán 80.Én a nagy sújommal lájtosan vittem vele az 50 et NEGYED gázon!
Lomha dög lassan gyorsul és még az első fokozatot sem tudta kipörögni normálisan.
MEgy mint a golyó ha belendül kajak viszi a 80 at.
Utcában élő ember bevallása szerint 110 et ment vele!
A star om ban az tetszett hogy az earles villával 30 al falnakmész aztán semmi baja sincs.
Igénytelen futómű az akkori átlag utakhoz.
Az viszont nem tetszett hogy nagyon magas volt és ne ment össze a mázsás sújom alatt sem.
VAnnak a puch okon technikailag sokkal jobb megoldások, de vannak komoly szarvashibák is.
A váz, illetve a futómű, az elég hurka, különösen a két első villa, és a hátsó lengővilla.
A puch sem egy kategoria a volág akkori élvonalával több szempontból sem.
Illetve, nyilván volt az olcsó, meg a drágább modell.
Az olcsó, a puchnál sem nagy vaszizdasz.
De hogy akkor egy kicsit a simsont is fikázzam:) hát a sperber,habicht, ez ténylegesen kibaszott ronda, és a madárszéria futóműve az borzalom.
Egy métert nem megy egyenesen, kóvályog össze vissza, mintha az ember folyamatosan sárban motorozna.
Minden motornak megvan a maga nyűgje.
Egy jó állapotban lévő Puch Monza fordulatszámmérő mennyiért érhet
Sokan azt sem szeretik, hogy nem találnak bárhol alkatrészt hozzá...
És gyűjtök körében sem a favorit motorok. Hogy miért?! 70-es, 80-as évek kismotorjait szinte senki nem gyűjti...
Nem tudom hogy az ezer forint amiért MZA-s dugót tudok az olyan drága lenne!
Szerintem nem sok és biztos hogy jobb az ambikánál!
Olcsó, és kiváló, jó anyag, jó geometria.
Jó fptengelykészítőt is tudtam régebben, de sajna már nem dolgozik.
Mondom eredeti.
Egy kolega most vett egy sperbert 650 euróért egy német gyűjtőtől.
Szerintem is abnormális, de ennyi az ára.
Aminek van piaca az drága.
Simonhoz ha nem tudod lopatni az alkatrészt akkor baromi drága ám azis.
30 at rátudsz költeni úgy hogy megsem látszik rajta.
Egy valamire való jól kinéző simsont ha összelopatod akkor félárban kijösz mintha motorosboltba járnál.Ugyanúgy feketén mennek az MZA termékei is.Szóval nem muszály az ambika kiskanálból öntött dugattyúját használni ha olcsóbb az MZA-s.
Puch meg jó motor sok mindenben veri a simsont csak tényleg, az alkatrész lehet probléma.
Inkább hazáig tolom, de akkor is tudok keresni rajta 25E-t is.