Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyújtás, mexahézag megvan. Minden rendben már de nem tudom miért van az ha rajta van a szivató akkor megy, de amikor nyélgáz és kikattan akkor 2 másodpercen belül hörögve leáll. Miért lehet ez? Szerintem kevés benzint kap, gondolom súbertűn kéne állítani valamit.
egyenlőre nem sok,a dolgokat szedegetem össze



egy 4 gangos blokk van szétszedettt állapotban
Naaaaaaaaaaaa,mikor láthassuk?
Nem szeretném elkiabálni de olyan kazal cuccot lehet, hogy tudnék sachshoz hogy a szemed egy órán át nem tudnád levenni róla.
ÜDV Ray bá! hogy álll a projekted? ÉS másik dolog hogy vannak e vmi m50-es cuccaid,
Hogy áll munkakedv tekintetében ,az új évben?(gilardoni sokfelömlős henger,+sachs 50 henger tuning)
Majd lesz valahogy. Lemegyek összedobom.
Akkor ne írj be!
Bazz jóvanna álmosan azt se tok mit írok. nna
Most már leesett, direkt szopatod Sorry
Múcsácsó, levegőt állítani a gázkarral tud, ha teljes terhelésre vizsgálja. Az alapjárati levegőcsavarral alapjárati levegőt állít. A túszelep meg NEM állítható. Amire te gondolsz az a súbertú, az bizony állítható és a részterhelést befolyásolja (félgáz és társai), nem a teljes terhelést.
Kipufogó nélkül meg felesleges vizsgálni, mert totálisan máshogy viselkedik.

Nem beszólni akartam, de ilyen rossz tanács mellett szótlanul had ne menjek el.
utazol az új barátnőddel?
pont azt magyarázom neki
Kipufogó is el lehet tömődve.
akkor a levegőt állítani kellene meg a tűszelep.... meg esetleg kiput levenni teszt erejéig hogy reagál.
Pontosan 6000 fölé nem akar kipörögni könnyen.
ha túl nagyot szakít akkor magasabb fordulaton kihagyogathat a szikra:)
Ilyesmi kinézete van csak az enyémnek lila.
http://youtu.be/bOWCvvZRFBQ
Érdekes. Én is néztem hogy nagy a hézag... Akkor az lesz a baja. De akkora szikrát ad (nagyobbat mint a Cobra de kisebbet mint a Verhó) Pl a Verhovina ha meg van tisztítva a megszakító és a többi elég vastag ívet ad le úgy 4-5 centiset, ténylegesen csattog az ív.
nem a szimmerig csinálja hanem a megszakító kalapács .... túl nagyot szakít akkor megasat ad. ha kicsit szakít akkor kicsit ad :D mert a tm50-esen is ez volt...
érdekes bár...
hűha 6 hengeres benelli.... http://www.willhaben.at/iad/vi...
Szétkaptam a Tomost. Az általános szerelnivalók megvoltak (karbitisztítás, benzincsövezés, szűrő) Első rúgásra indult. Annyi a pozitívum a motorban, hogy aksi nélkül megy a duda meg az index. Ezt jól megcsinálták a yugok. De nem értem miért nem megy le a fordulatszám 4000 alá (alapjárat) Talán a gyújtás oldali szimmeringeket kéne cserélnem. Mind1 holnap meg is csinálom nem nehéz. A gyújtása viszont ugyan az mint pl a Monzáé csak ez külső trafós és erősebb szikrát is ad.
csemegézni való mocik mindenki megtalálja a kedvencét itt. http://www.raketsport.com/lasa...