Gyújtás, mexahézag megvan. Minden rendben már de nem tudom miért van az ha rajta van a szivató akkor megy, de amikor nyélgáz és kikattan akkor 2 másodpercen belül hörögve leáll. Miért lehet ez? Szerintem kevés benzint kap, gondolom súbertűn kéne állítani valamit.
Múcsácsó, levegőt állítani a gázkarral tud, ha teljes terhelésre vizsgálja. Az alapjárati levegőcsavarral alapjárati levegőt állít. A túszelep meg NEM állítható. Amire te gondolsz az a súbertú, az bizony állítható és a részterhelést befolyásolja (félgáz és társai), nem a teljes terhelést.
Kipufogó nélkül meg felesleges vizsgálni, mert totálisan máshogy viselkedik.
Nem beszólni akartam, de ilyen rossz tanács mellett szótlanul had ne menjek el.
Érdekes. Én is néztem hogy nagy a hézag... Akkor az lesz a baja. De akkora szikrát ad (nagyobbat mint a Cobra de kisebbet mint a Verhó) Pl a Verhovina ha meg van tisztítva a megszakító és a többi elég vastag ívet ad le úgy 4-5 centiset, ténylegesen csattog az ív.
nem a szimmerig csinálja hanem a megszakító kalapács .... túl nagyot szakít akkor megasat ad. ha kicsit szakít akkor kicsit ad :D mert a tm50-esen is ez volt...
érdekes bár...
Szétkaptam a Tomost. Az általános szerelnivalók megvoltak (karbitisztítás, benzincsövezés, szűrő) Első rúgásra indult. Annyi a pozitívum a motorban, hogy aksi nélkül megy a duda meg az index. Ezt jól megcsinálták a yugok. De nem értem miért nem megy le a fordulatszám 4000 alá (alapjárat) Talán a gyújtás oldali szimmeringeket kéne cserélnem. Mind1 holnap meg is csinálom nem nehéz. A gyújtása viszont ugyan az mint pl a Monzáé csak ez külső trafós és erősebb szikrát is ad.
egy 4 gangos blokk van szétszedettt állapotban
Kipufogó nélkül meg felesleges vizsgálni, mert totálisan máshogy viselkedik.
Nem beszólni akartam, de ilyen rossz tanács mellett szótlanul had ne menjek el.
http://youtu.be/bOWCvvZRFBQ
érdekes bár...