Hidd el, hogy van bája a nagyobb motornak. Csak egy dologra gondolj, mégpedig arra, hogy mennyire nehéz felvenni a mai közlekedés ritmusát 50 köbcentivel. Párszor mentem a KTM-el (pedig az jól megy és nem is kíméljük) és életveszély volt helyenként.
Én csak ritkán érzem, hogy nagyobb kellene, de megvan az oka:
Narancs után sokszor pedálossal megyek, így mikor visszafejlődök arra a szintre, a narancs azok után felüdülés.
Kellene az a jogsi, mert így beleragadsz az 50 ccm-be.
Hacsak a Totalcar-os fiúk (Winkler Robi és bűntársai) népszavazással össze nem hozzák, hogy a "B" elég legyen 125 ccm-re. Hallottatok róla?
tom. értelek. csak ez volt a faluban. másik hogy e a moci nem restaurált hanem inkább felújított. de van egy másik k55-ös ami restaurálnék persze szép sok krómozással de ezt most jelenleg áll a projekt. amúgy mindene meg van hozzá csak egyetlen egy kell még hozzá a gyújtás doboz. bár nélküle is megy a motor. de eredetire szeretnék megcsinálni. Bár anyagi gondom miatt megválnék fájó szívvel.... Meg másik hogy nincs rá megfelelő A motoros kategom. És így csak B jogsim van....
Brumo, ezeket a képeket azért ne mutogasd jobb helyeken. Szépnek nem nevezném ezt a csíkozást...
Ehhez Scotch kontúrszalagot kell használni nem ilyen gagyi papírszalagot. Én is magam csináltam a csíkozást a BMW-re.
a kontúrcsíkot nem nehéz felfesteni:) én megcsináltam már a K55-ösömre és egész jó lett:) úgy hogy a papírragasztószalagot ami a szobafestéshezhasználják, és én abból vágtam fél centis csíkot és az ragasztottam fel és ecsettel festettem le:) és tök bevált.
Most gondolkodtam el azon, hogy egyáltalán nincs itt senki akinek van Cobrája? (Olyan is aki csak olvas) mert így elég nehéz valakivel eldumálgatni a témáról...
Magyarázat: a fehér piros határán gyárilag fellelhető egy fekete kontúr csík ami még felfestésre kerül és az takar majd rendesen meglátod.De tényleg.
Ezen aképen talán látni a csíkot amiről beszélek nem kötözködök csak mondom mi lesz még vele.
De én úgy fogom föl, hogy tök buli.
Narancs után sokszor pedálossal megyek, így mikor visszafejlődök arra a szintre, a narancs azok után felüdülés.
Haverből kiindulva, mindegyik motor pár hónap után kevés neki, pedig nem is motorozik annyit.
Hacsak a Totalcar-os fiúk (Winkler Robi és bűntársai) népszavazással össze nem hozzák, hogy a "B" elég legyen 125 ccm-re. Hallottatok róla?
Ehhez Scotch kontúrszalagot kell használni nem ilyen gagyi papírszalagot. Én is magam csináltam a csíkozást a BMW-re.
______
Bocs skacok, akik még ráindultak a motorra (csak nem mernek ide írni).
Itt egy jobb kép itt látod miről beszélek.
Ezen aképen talán látni a csíkot amiről beszélek nem kötözködök csak mondom mi lesz még vele.