Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És szeretnéd megtuningolni?
Érdekes karburátor lenne az amelyik 18-al kezdődne légszűrőnél és 14-el csatlakozna a csonkhoz:-D
akkor a a szívóoldali része 18 mm? és akkor a hengeroldali része 12 mm? és akkor a hengerben lévő szívócsonk belső átmérője mennyi? ÉS a henger hány felömlős?
Szétkaptam ma az AT50 et. Nézem ott lapul egy Bing 18 as karbi... Elkezdtem gyanakodni mi lehet az. Leszedem erre Bing 18/12 es. Ahol a 18 a névleges a 12 a tényleges torokátmérő a típusszámban. Amúgy így van a bing 21 nél is. Pl ott 21/20
Miért az?

Hallottam egy ürgétől olyat hogy a Simson azért jobb a Jawa Mustang-nál mert a Jawa-nak a dugattyú föld felé eső része gyorsabban kopik a gravitációtól a Simson meg tovább bírja...
Ami Fekvő az mind henger+dugó cserés!
Persze-persze...
Ez egy nagy biznisz volt!Ha előbb látom nem a tied lenne msot:-D
Vicces hogy több fekvő Kreidler blokk kerül elő magyarországon mint Cobra ezt nem tudom megérteni. Pedig elvileg a Kreidler ritkább...
Tegnapi szerzeményem, A Kreidler blokkokhoz megvan a motor is!
1989 es.:)
legalább vedd le a hasidomot hogy lássuk milyen a blokkja
évjárat?
Köszönöm. Ezek szerint ebben a blokkban a berúgórugó kívül van? Mármint nem bent a váltó rekeszében. Hanem vagy a kuplung résznél mint pl a Monzanal vagy a másik oldalon...
Azt hittem hogy ez eléggé rossz minőségű motor (az AT50) De nem! Elöl hátul Marzocchi teleszkópok, CEV kormánykapcsolók és órák, Domino áttételes gázkar és markolatok. És az a vicces, hogy katalizátoros.:D
Vettem ma egy ilyet. Aki tud róla valami adatot írja már le vagy linkeljen. Meg érdekelne hozzá robbantott ábra a blokkhoz.
Üdv:az ár 4000 ft+ posta költség!
Hát ha van ilyen állapotban akkor teljesen megéri.
NAgyon szép motor annyit énis adnék érte.
Látom beleestél a legtöbb "gyűjtő" csapdájába... Amikor gyűjtöd pince, kamra padlás tele (egyik ismerősömnél így van) aztán amikor kell is neki a pénz nem akar egyet sem eladni belőlük mert jó lesz neki persze ideje még arra sem volt hogy egy év alatt 1 et beindítson de azért kell, pedig aztán csak pár pannónia csepel danuvia tomos panni ilyenek...
igaz. De ha lenne annyi pénzem akkor persze restaurálnám.
Amit te csinálsz, az se nem restaurálás, se nem felújítás.
Csak üzemképessé tétel.
Természetesen mindenkinek megvan a filozófiája, te így csinálod, én úgy.
de így se jó mert akkor így rohad. meg nem ér.
És ha már veszek motort akkor inkább restaruáljak fel vagy felújítsam. hogy használható legyen.
Inkább felhalmozom a motorokat, és nem nyúlok hozzájuk, minthogy összehányjam mindenféle alkatrészekkel, meg gusztustalan festéssel.
azért mert eddig csak vettél mindig mocit de alig kezdtél hozzá a mocikhoz, mert mindig kiderül hogy ez szar az is a baja meg nincs cucc hozzá stb... De remélem ezt azért kurváre meg fogod csinálni. szal hajrá. CSak mondok egy példát hogy amiket vettem eddig . most mindegyik üzem képes és járható állapotban van mind a 6 moci.