akkor a a szívóoldali része 18 mm? és akkor a hengeroldali része 12 mm? és akkor a hengerben lévő szívócsonk belső átmérője mennyi? ÉS a henger hány felömlős?
Szétkaptam ma az AT50 et. Nézem ott lapul egy Bing 18 as karbi... Elkezdtem gyanakodni mi lehet az. Leszedem erre Bing 18/12 es. Ahol a 18 a névleges a 12 a tényleges torokátmérő a típusszámban. Amúgy így van a bing 21 nél is. Pl ott 21/20
Hallottam egy ürgétől olyat hogy a Simson azért jobb a Jawa Mustang-nál mert a Jawa-nak a dugattyú föld felé eső része gyorsabban kopik a gravitációtól a Simson meg tovább bírja...
Köszönöm. Ezek szerint ebben a blokkban a berúgórugó kívül van? Mármint nem bent a váltó rekeszében. Hanem vagy a kuplung résznél mint pl a Monzanal vagy a másik oldalon...
Azt hittem hogy ez eléggé rossz minőségű motor (az AT50) De nem! Elöl hátul Marzocchi teleszkópok, CEV kormánykapcsolók és órák, Domino áttételes gázkar és markolatok. És az a vicces, hogy katalizátoros.:D
Látom beleestél a legtöbb "gyűjtő" csapdájába... Amikor gyűjtöd pince, kamra padlás tele (egyik ismerősömnél így van) aztán amikor kell is neki a pénz nem akar egyet sem eladni belőlük mert jó lesz neki persze ideje még arra sem volt hogy egy év alatt 1 et beindítson de azért kell, pedig aztán csak pár pannónia csepel danuvia tomos panni ilyenek...
Amit te csinálsz, az se nem restaurálás, se nem felújítás.
Csak üzemképessé tétel.
Természetesen mindenkinek megvan a filozófiája, te így csinálod, én úgy.
azért mert eddig csak vettél mindig mocit de alig kezdtél hozzá a mocikhoz, mert mindig kiderül hogy ez szar az is a baja meg nincs cucc hozzá stb... De remélem ezt azért kurváre meg fogod csinálni. szal hajrá. CSak mondok egy példát hogy amiket vettem eddig . most mindegyik üzem képes és járható állapotban van mind a 6 moci.
Hallottam egy ürgétől olyat hogy a Simson azért jobb a Jawa Mustang-nál mert a Jawa-nak a dugattyú föld felé eső része gyorsabban kopik a gravitációtól a Simson meg tovább bírja...
http://www.scooterandmopedpart...
NAgyon szép motor annyit énis adnék érte.
Csak üzemképessé tétel.
Természetesen mindenkinek megvan a filozófiája, te így csinálod, én úgy.
És ha már veszek motort akkor inkább restaruáljak fel vagy felújítsam. hogy használható legyen.