Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyétek már meg.
Szia attól még nem kell lelépni. bár mondom én is így hasonló cipőben jártam egyszer kétszer. de legalább megmarad a pénz.
KÖszi de inkább elvgiszem felferodoloztatom...
Ugyan ekkora a vastagsága....
Muszáj magázódni egy internetes fórumon?
Külső átmérő 77mm,vastagsága 3,2 mm.
Külső átmérő 77mm,vastagsága 3,2 mm.
Csak így adom ahogy képen van,betéteket külön nem.
3500Ft ha jó és kell.
Szerintem JAH.
CSak nem tudom hogy az 50-es jó -e a 80-asra..De csak a betét kellene...A ház nem..
Tudnál mérni nekem egy külső átmérőt?( A stabilizáló fogat ne mérd bele.).
Valamint egy ferodolvastagságot?
Ilyen kell?
Üdv.
Szükségem lenne Sachs blokkomba Kupplungra...
Akinek van írjon... Biztosra kell...
Az nem jó.
Lehet tudni ki volt az?Amúgy Ön nagyon zárkozott itt a fórumon lehetne itt többet is főleg amilyen gépei voltak vannak.
Urak!
Csak arra az érdekességre akarom felhívni a figyelmeteket, hogy újabban a motorosok közötti adott szó is elveszti a megbízhatóságát! Idén negyedszer járok úgy, hogy egy eladásra kínált gépet lebeszélek, leszervezek (szállítás, szabi, stb),persze nem kis pénz, és utánjárás árán, majd az indulás előtt a biztonság kedvéért még egy telefon, mire a delikvens közli, hogy a megállapodás ellenére eladta, és természetesen fel sem hívott, mert az neki pénzbe kerül!
Ennél azért értékelhetnénk többre a másikat! Persze lehet, hogy én vagyok a régimódi, de eszem ágában sincs változtatni azon, hogy az adott szó felér egy írásos szerződéssel!
Korrektebb partnereket kívánok a jövőben mindenkinek, és akikről szólt ez a kis durrogás azok a jövőben felejtsék el minden elérhetőségemet. Előre is köszönöm nekik!
Igen, vékony szilikonlapból csinálsz lukasztóval belevaló tömítést nem nagy kunszt.
mert?
ha megmozgatod és folyik ki akkor gumi elvan szakadva meg kiöregedve.
és sokkal egyszerűbb ha csinálsz rá házilag. bár nekem mind két motornál ugyanaz volt a baja (cz 175-ös csap, meg ktm cometnél.) BÁr alapból 3 vagy 4 lyukú gumialátét. Bár akkor kell csapot cserélni ha fenti dolog nem megy.
Tisztelt Puchinátor!Az enyémnek az a baja hogy ha megmozgatom a benzincsap kilincsét szivárog a benzin!Jó lenne ha valami olyat találnál aminek mindene megvan és ugyan olyan de gondoltam arra is hogy csak a tömítés lehet rossz nem?mi a véleményed?
Hajtom ezt a Diesel Tomost. Iszonyatosan nagy "fílingje" van a motornak a magas üléssel stb. És az az iszonyatos füst Csak a váltó fordítva van bekötve. És akitől vettem egy (fórumtárs) övé volt. A váltókar egy marék majomfekáliát sem ér. Elvileg ezen 1 bowdenes a váltó és a karon körbe van tekerve a bowden. És a váltáshoz a rátekert bowdennek meg kell tapadnia, de ezt nem teszi inkább elpörög. Majd szétkapom meglesem gondolom be kell érdesíteni meg megfeszíteni, semmi komoly. De ami a lényeg iszonyat nyomatékos. 3 ban el tudok vele indulni úgy mintha egyesből indulnék! (Onnan tudom hogy meg van fordulva a váltó és az 1 helyén van a 3 és az elején onnan indultam) Tetszik a kistraktor.
Egész jó:) De most...
Kéne vkinek egy sachs vizesblokkos moci? http://racing-bazar.hu/motorke...
tudom köcc de már ki lett számolva :), bár elég ritka lenne ha gyári 70-es. Tudom a simsonnál van ilyen de többi motornál még nem láttam gyárilag 70-est. DE ez gyári 80-as még nem volt fúrva mert krómhengeres!
Ottvan a könyved az a címe, hogy A MOTORKERÉKPÁR és annak az elejében bennevan hogy hogyan kell kiszámolni az űrtartalmat.
nagyonköszönöm! DE a lökethossz nem 40 hanem 44 mm! mert úgy hogy a alap mérettel számoltam ki a lökethossz! a simsonra gondolok. Bár ha alap 38 mm átmérő akkor 44mm-nek kell ahhoz hogy 49,9 ccm legyen érted? és én ebből a lökethosszból számoltam ki és így 79,9 ccm lett. :)
Oké tudom kiről van szó.
Bár szólj ha még mindig meglenne akkor megvenném úgy hogy 7ezerben legyen posta. remélem így nem sok a posta. bár ajánlatom mégmindig él. ÜDV:
bocs helyesbitek itt a link:link