nem tönkretenni akartam. hanem kicsit izmosítani.
mert a szívóoldalon 14,5 ös átmérője volt és én akartam 16-osra nagyobbítani. meg a kipufogórésznél is egy kicsit ennyi.
mert simson karbival meghajtanám.
most egyenlőre áll a dolog. mert money alig van. és jövőhéten megyek a motorért. tudod az amelyiknek nincs hátsókereke.
Bár tegnap keztem tuningolgatni a trmhengert. a régiblokkból. de elbasztam. mert túlzotan megsértettem a hengerfalat.
Mert megnagyobítottam a szívó és kipunyilásokat.. Pedig nagyon jó tuning volna....
hát ez nagyon patent állapotban van! amúgy ilyen váz és kerekek meg blokktípusban is volt a sachs rs-em és az meg olyan 10-12ezres fordulatot simán kiforogja. Gondolom ez is kiforog
Tudok de ahoz az kell hogy felvedd-emailben a kapcsolatott azzal az emberrel akivel sms-ezni szoktál.
Olyan dolgokat tudnék most neked/magamnak hogy összeszarnád magad de tényleg pampers-t kéne felvenned ha tudnád és még helyzeti előnyben is vagy hozzám képest és olyanjaid lehetnénak hogy csak na én meg csak irigykednék.
oké megértem.
nincs semmibaj
bár én alkatrésznek vettem. és ahhoz képest túl jó. hogy kár lenne megbontani. érted? max gyűjteménybe jó. vagy kimenni egyet a terepre.
mert a szívóoldalon 14,5 ös átmérője volt és én akartam 16-osra nagyobbítani. meg a kipufogórésznél is egy kicsit ennyi.
mert simson karbival meghajtanám.
Bár tegnap keztem tuningolgatni a trmhengert. a régiblokkból. de elbasztam. mert túlzotan megsértettem a hengerfalat.
Mert megnagyobítottam a szívó és kipunyilásokat.. Pedig nagyon jó tuning volna....
Amúgy írhatnál róla valamit hogy hány sebsesség mennyivel megy mennyit pörög meg ilyenek.
Olyan dolgokat tudnék most neked/magamnak hogy összeszarnád magad de tényleg pampers-t kéne felvenned ha tudnád és még helyzeti előnyben is vagy hozzám képest és olyanjaid lehetnénak hogy csak na én meg csak irigykednék.
:)
DE egy dolgot mondok hogy a motort nem bontom meg egyenlőre.
nincs semmibaj
bár én alkatrésznek vettem. és ahhoz képest túl jó. hogy kár lenne megbontani. érted? max gyűjteménybe jó. vagy kimenni egyet a terepre.